shadow-hearts-from-the-new-world-miri-do-eu
Novinka Shadow Hearts: From the New World míří do EU

Shadow Hearts: From the New World míří do EU

sleepless.

sleepless.

Reklama

Britská společnost Ghostlight už se nemohla dále dívat na to, jak žádný vydavatel nejeví zájem vydat na starém kontinentně povedené PS2 RPG Shadow Hearts: From the New World a rozhodla se to pěkně sama napravit. Třetí Shadow Hearts titul (pokud počítáme i PSX hru Koudelka, tak čtvrtý) by se tak měl na pultech evropských obchodů objevit v průběhu letošního května, přičemž konkrétní termín, kdy hra v Evropě vyjde ještě znám není. V tomto ohledu je třeba upozornit na fakt, že v severní Americe hra vyšla už před více než rokem 7. března  2006 a doma v Japonsku dokonce před téměř dvěma lety v červenci 2005.

Stejně jako všechny předchozí Shadow Hearts hry, nabízí i tento třetí fiktivní příběhovou linii, která se však odehrává na skutečných místech a ve skutečném čase – tentokrát v roce 1929. ústřední postavou je mladý detektiv Johnny Garland, který spolu se svým oddaným sluhou vyrazí na dobrodružství, jež by mělo přinést odpověď na otázku, kdo zabil jeho rodiče. Johny se totiž jako malý stane svědkem incidentu, respektive nevydařeného rituálu, během něhož je vyvolán démon, jenž o život připraví Johnyho rodiče i sestru.

V průběhu výpravy za pravdou a nakonec i záchranou světa a několika blízkých osob, se Johny setká s řadou charakterů, které mu pomohou v boji a jak se později ukáže, jsou s Johnym neodlučitelně spojeny. Jednou z nich je například indiánka Shania, která v Johnym rozpozná zatím neaktivní mystickou sílu, která musí být použita ke zneškodnění nebezpečného zla.

Shadow Hearts: From the New World je sice na první pohled tradiční konzolové RPG. Od konkurence jej však odlišuje neobvyklé spojení fantaskního příběhu se skutečnou historií, řada vyloženě netradičních postav a hlavně Judgement ring, což je prvek, který se objevil už v prvním a druhém díle. Judgement ring hraje roli hlavně v soubojích, které sice probíhají na tahy, ale hráč je nemůže jen tak automaticky odklikávat. Musí totiž každou akci aktivovat právě na Judgement ringu. Každý úkon má na kruhu vymezeny dva, tři, ale i čtyři výseče, do nichž se musí hráč strefit s ukazatelem, který se různou rychlostí pohybuje v kruhu. Zní to sice docela šíleně, ale jakmile to jednou uvidíte, bude vám všechno jasné.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama