Šéf Xboxu by chtěl oživit staré značky v portfoliu Activision Blizzard
i Zdroj: Microsoft
Novinka Šéf Xboxu by chtěl oživit staré značky v portfoliu Activision Blizzard

Šéf Xboxu by chtěl oživit staré značky v portfoliu Activision Blizzard

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

19. 10. 2023 10:41 4

Akvizice společnosti Activision Blizzard přinesla Microsoftu oceňované herní série, ale také značky, na které už celé roky nikdo nesáhl. Šéf Xboxu v tomto směru vidí jisté příležitosti.

Reklama

  • Phil Spencer vidí příležitosti ve starších sériích společnosti Activision Blizzard
  • Údajně bude záležet na daném studiu, zda bude mít o práci s těmito značkami zájem

Phil Spencer se v nedávném podcastu nechal slyšet, že jej fascinuje množství značek v portfoliu Microsoftu. Zároveň cítí velkou odpovědnost, pro mnohé jde totiž o důležité vzpomínky. Pokud se tedy dojde na návrat ke starším značkám, chce dohlédnout na to, aby se s nimi zacházelo správně.

„Že to děláme s plnou způsobilostí, s motivovaným týmem, který na tom chce pracovat a něco změnit, ne jen něco vytvořit pro finanční zisk nebo udělat PR oznámení a pak nedodat produkt.”

Akvizice společnosti Activision Blizzard je oficiálně schválena. Microsoft si vyslechl kritiku za průtahy
i Zdroj: Activision Blizzard

Akvizice společnosti Activision Blizzard je oficiálně schválena. Microsoft si vyslechl kritiku za průtahy

Koncem září vyšlo najevo, že regulátor ve Velké Británii předběžně schválil transakci mezi Microsoftem a společností…

13. 10. 2023 12:51
1

Následně uvedl, že se těší na návštěvy jednotlivých týmů, s nimiž bude probírat aktuální možnosti. Je přesvědčen, že díky Game Passu bude hodně prostoru pro návrat do historie, každý rok by se podle něj dalo vybrat několik franšíz a postarat se o něco nového.

Tyto „příležitosti” však nevidí jen v portfoliu Activision Blizzard, ale také u ostatních herních studií, které se nachází v rodině Xbox Game Studios. Jedním dechem ovšem dodal, že bude záležet především na daném týmu, zda bude mít o práci se staršími značkami zájem.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama