Šéf Electronic Arts komentuje slabé výsledky Apex Legends
Andrew Wilson zdůraznil, že v Apex Legends stále vidí atraktivní značku se silnou základnou hráčů.
- Andrew Wilson naznačil, že se zatím neplánuje pokračování Apex Legends
- Aktuální díl je podle něj stále dostatečně silný
- Proti horším výsledkům chce bojovat důrazem na inovativní obsah
Společnost Electronic Arts se sice letos v květnu pochlubila, že titul Apex Legends od svého uvedení v roce 2019 vydělal 3,4 miliardy dolarů, nyní však začíná ztrácet momentum. Vyšlo totiž najevo, že se mu za poslední čtvrtletí dařilo hůře, než se očekávalo, což pochopitelně vzbuzuje obavy u investorů. Na ně zareagoval přímo šéf EA – Andrew Wilson.
Tvůrci Apex Legends vyslyšeli nespokojené hráče. Battle pass půjde i nadále pořídit za herní měnu
Z monetizačních změn, které se týkaly battle passu v populární bezplatné akci Apex Legends, nakonec sešlo. Tvůrci si vzali kritiku hráčů k srdci a k celé situaci se nyní vyjádřili.
V komentáři k výsledkům za poslední kvartál uvedl, že pokles zájmu ze strany hráčů a nižší monetizace souvisí se změnami v designu battle passů. Problém chce vyřešit větším důrazem na systematické a inovativní změny, které přijdou spolu s dalšími updaty. Apex Legends si však dle jeho názoru i nadále zachovává status atraktivní značky se silnou základnou hráčů.
Za pozornost stojí dotaz, který se týkal potenciálního pokračování. Wilson odpověděl, že v případě velkých live-service her nejsou pokračování téměř nikdy tak úspěšná jako první díl. „A tak je naším úkolem zajistit přetrvávající podporu globální hráčské základny, kterou máme, a sezónu co sezónu jí dodávat nový, inovativní a kreativní obsah,“ řekl s tím, že hráče nechce vytrhávat ze stávajícího ekosystému, když je stále funkční.