Sci-fi RTS Genesis Rising se opozdí
K vydání nadějně vypadající vesmírné RTS Genesis Rising: The Universal Crusade od týmu Metamorf Studios a společnosti Dreamcatcher mělo podle původního plánu dojít během září tohoto roku. Spolu s novými obrázky však nyní vyšlo najevo, že došlo velmi tiše k posunutí termínu vydání na listopad. Důvody, které vedly tvůrce, či spíše vydavatelskou společnost, k posunutí termínu vydání neznáme, ale na 90% to bude dáno potřebou pár týdnů vývojového času navíc kvůli úpravě, či doladění herních prvků. Lze jedině doufat, že posunutí vydání hry na listopad se nebude v listopadu opakovat a hra skutečně vyjde ještě letos a ne až v příštím roce, jak je to uvedeno na několika zahraničních webech. To co o hře víme v nás totiž vzbuzuje zvědavost a touhu si ji vyzkoušet. Možná to samé potká i některé z vás, až si prostudujete následující informace.
Genesis Rising se odehrává ve vzdálené budoucnosti, kdy před lidmi stojí dobytí poslední neobsazené části známého vesmíru, kde se podle domněnek vůdců lidské rasy ukrývá entita odpovědná za vznik života, známá jako Universal Heart. Podrobení této entity však nebude ani trochu jednoduché. Spíše naopak. Na lidstvo se valí těžké časy a postarají se o ně geneticky sestrojené válečné stroje, které se dokáží bez větších problémů přizpůsobit jakékoli nepřátelské strategii. Genesis Rising nabídne kromě 3 hratelných stran a kombinace tradičních RTS a RPG prvků i trošku prvků adventurních, přičemž chybět nebude ani diplomacie a obchodování. Základem hry však budou realtime bitvy v 3D vesmíru s arkádovým feelingem, kterých se zúčastní široká škála lidských i mimozemských jednotek, jež bude možné v reálném čase geneticky modifikovat podle aktuální potřeby