sc-conviction-micha-to-nejlepsi-z-branze
Novinka SC: Conviction míchá to nejlepší z branže

SC: Conviction míchá to nejlepší z branže

Michal Maliarov

Michal Maliarov

2
Reklama

Patrick Redding z Ubisoftu odhalil ve svém nejnovějším rozhovoru cesty, kterými se chystaný díl – Splinter Cell: Conviction – ubíral. Kromě Bourna se totiž inspiroval hlavně depresivní cestou Maxe Payna a dobrodružným Uncharted.

„Mohu říci, že jsme čerpali inspiraci z velkéh počtu různých zdrojů, a to jak herních, tak jiných,“ řekl Redding. „Dávali jsme pozor na všechno, od Riddicka po Maxe Payna. Také jsme pořádně rozebrali styl, kterým se vytvářel Uncharted. Styl, kterým hráč ke hře přistupoval.“ „Jedna z věcí, kterou jsme chtěli změnit, byla stealth složka, která byla jen o tom zůstat neviditelný, schovávat se ve stínech a čekat na správný okamžik, kdy kolem projde hlídač a vy se na něj vrhnete. To může být sice skvělé pro lidi, kteří jdou s celou sérií a jsou dostatečně zvyklí a trpěliví na to, aby seděli a čekali. Ale jelikož je nejnovější díl odkojen na filmech jako Bourne a Bond, museli jsme přistoupit ke hře s více výbušným stylem,“ vysvětlil Redding.

„Hráči musí pochopit, že Jason Bourne půjde chodbou, sledovat mapu, schovávat se a bude se snažit být neviditelný. Pokud ale zahne za roh a narazí na dva chlápky, které po něm jdou, tak jim zláme nosy a bude se snažit co nejrychleji zmizet. Myslím, že právě podobný výbuch násilí, podobně agresivní styl, kterým se dostanete jak do problémů, tak i ven, byl základem pro vytvoření herního zážitku v Conviction.

Splinter Cell: Conviction dorazí na Xbox360 již v pátek, 16.dubna. Na PC se jej dočkáme o něco později.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama