Satya Nadella prozradil, že zhruba polovinu majitelů Xboxu Series S tvoří hráči, kteří nikdy Xbox neměli
CEO společnosti Microsoft Satya Nadella se podělil o zajímavou statistiku týkající se akvizice nových zájemců o značku Xbox. Během hovoru s investory shrnujícího první kvartál fiskálního roku 2023 totiž oznámil, že téměř polovina všech prodaných Xboxů Series S zamířilo k zákazníkům, kteří nikdy předtím Xbox nevlastnili.
- Dle CEO Microsoftu téměř polovinu prodaných Xbox Series S koupili noví uživatelé platformy Xbox
Potvrdil tak, že zafungovala myšlenka výrobce, který s levnějším a kompaktnějším Xboxem Series S mířil především na dříve spíše přehlíženou skupinu zákazníků. Tedy uživatele, kteří se k hraní na konzolích teprve dostávají nebo pro ně bylo dříve příliš nákladné, případně na majitele PlayStationu, které zajímá konkurenční nabídka ve finančně výhodné formě (třeba skrze Game Pass).
Informaci zmínil v souvislosti s tvrzením, že Xbox Series S v kombinaci s předplatným Xbox Game Pass představují před Vánoci “nejvýhodnější nabídku na herním trhu”. Žádná konkrétnější čísla nebo doplňující informace ale bohužel během finančního sumáře nenabídl.
Xbox Series S vyšel po boku silnějšího bratříčka Series X jako levnější a kompaktnější varianta bez diskové mechaniky. Na českém trhu je v současnosti k dispozici za necelých 7 tisíc korun, zatímco Series X i konkurenční PlayStation 5 se pohybují od hladiny zhruba 12,5 tisíc korun.
Gotham Knights nakonec poběží na konzolích ve 30 FPS. Hra se rozšíří i o arénový režim pro 4 hráče
WB Montréal, kteří si na 21. října brousí zuby s vydáním dlouho připravovaného Gotham Knights, dávají najevo, že kampaň nebude jediná kooperativní část, kterou hra nabídne. Těm, kteří doufali, že nad rámec online kooperace příběhu budou moci brázdit ulice temného města až ve čtyřech lidech, se jejich přání alespoň z části splní. Nový režim, Heroic Assault, jenž bude kompletně oddělen od příběhové linky, bude zdarma přidán 29. listopadu a bude podporovat až čtyři hráče v jedné hře.
Platforma ale zároveň v poslední době čelí kritice. Magazín ComicBook připomíná, že byl Series S nařčen z brždění dalšího rozvoje herních technologií i proto, že Microsoft vyžaduje, aby na něm běžely všechny hry vydávané také na Series X.