Režisér filmové adaptace Ghost of Tsushima chce posunout vizuální stránku na novou úroveň
Seriál The Last of Us u diváků zabodoval, autoři naznačili, jak vhodně přistupovat k adaptaci herní předlohy. Další na řadě je mimo jiné Ghost of Tsushima, v tomto případě se pracuje na filmu. Ambice tvůrcům rozhodně nechybí.
- Chad Stahelski naznačil, jak přemýšlí o adaptaci Ghost of Tsushima
- Režisér hodlá zohlednit vizuální stránku hry, zároveň ji ale chce posunout dál
O chystaném snímku krátce popovídal režisér Chad Stahelski, který má na svědomí například Johna Wicka. V rozhovoru pro magazín Discussing Film označil Ghost of Tsushima za jeden z nejzajímavějších projektů, na nichž nyní pracuje. Jeho vlastní pohled na dílo studia Sucker Punch by měl zohlednit vizuální podobu předlohy, zároveň se ale chce pokusit posunout ji na novou úroveň.
Sony má být nakloněno natáčet Ghost of Tsushima s japonským dabingem a s japonskými herci
Chad Stahelski, režisér připravovaného snímku Ghost of Tsushima, odhalil, jakého provedení bychom se chystané adaptace mohli dočkat. Svůj snímek by podle nového vyjádření pro magazín Collider rád nabídl v japonském dabingu a s kompletním obsazením japonských herců. Sony je podle něj plánu nakloněna.
“Ghost of Tsushima je opravdu zajímavé vyprávění, když se skutečně ponoříte do příběhu Džina Sakaie,” řekl, přičemž poukázal na “ohromující” vizuální stránku. “Ve filmech s Johnem Wickem si můžete všimnout, že mám v lásce barvy a kompozici. Fascinuje mě, že mohu nejen naplnit, ale také překonat to, co hra dokázala se svými vizuály. To je něco, co nyní zkoumáme a na čem pracujeme. Jak lze posunout barevnou paletu? Jak tento svět probudit k životu, aby byl realistický a zůstal stát nohama na zemi?”
Z jeho slov také vyplývá, že si na film ještě nějaký čas počkáme, zatím ještě nebyly stanoveny žádné termíny.