Resistance se mohl přesunout do otevřeného světa. Pracovat na něm chtěli vývojáři Days Gone, Sony ovšem viděla příležitost v Syphon Filteru
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Resistance se mohl přesunout do otevřeného světa. Pracovat na něm chtěli vývojáři Days Gone, Sony ovšem viděla příležitost v Syphon Filteru

Resistance se mohl přesunout do otevřeného světa. Pracovat na něm chtěli vývojáři Days Gone, Sony ovšem viděla příležitost v Syphon Filteru

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

8. 1. 2022 08:35

Resistance, exkluzivní série FPS pro PlayStation od studia Insomniac Games, měla šanci na získání dalšího pokračování. Po třech hlavních dílech, z nichž poslední z roku 2011 vedl k prozatímnímu odložení série, bylo studiem Bend navrženo, že mohou značku oživit jako open-world. Další revitalizovanou značkou, která se nabízela, byl i Syphon Filter. Špiónská akce z dob prvního a druhého PlayStationu nicméně tvůrce Days Gone příliš nezaujala.

Reklama

  • Studio Bend mělo po konci Days Gone dostat návrh na restart dvou sérií
  • V nabídce byl Syphon Filter a open-world Resistance

Ředitel vývoje Days Gone a bývalý člen studia Bend, Jeff Ross, diskutoval dvojici zvažovaných projektů ve vysílání D. Jaffeho. Ve svém návratu k době strávené ve studiu nastínil, že po zamítnutí Days Gone 2 byla na stole týmu dvojice možností: buďto reboot Syphon Filteru, k čemuž se přikláněla Sony, nebo reboot Resistance z otevřeného světa, jemuž dávalo přednost studio Bend.

V obou případech by se tedy jednalo o zrestartování známých značek, přičemž minimálně u Syphon Filteru by šlo i o návrat ke kořenům studia Bend. Ani u Resistance by ovšem nebyli úplnými nováčky, neboť to byli právě oni, kdo se v roce 2009 postaral i o PSP hru Resistance: Retribution. Je samozřejmě věcí dohadů, zda byl některý z projektů po Rossově odchodu skutečně schválen a rozpracován.

Days Gone prodalo přes 9 milionů kopií, více než Ghost of Tsushima. I tak šlo o zklamání, tvrdí bývalý vývojář
i Zdroj: Hrej.cz

Days Gone prodalo přes 9 milionů kopií, více než Ghost of Tsushima. I tak šlo o zklamání, tvrdí bývalý vývojář

Před pár dny jsme se dozvěděli, že samurajská akce Ghost of Tsushima prodala přes 8 milionů kopií. Vývojáři ze studia Sucker…

7. 1. 2022 17:46

Svou trochou do mlýna přispěl bývalý člen studia i na konto prodejní úspěšnosti Days Gone. V reakci na pokoření osmi milionů u Ghost of Tsushima uvedl, že jeho vlastní dílo dosáhlo v prodejích již podobného čísla. Návazná diskuze sice zčásti naznačila, že prodejní čísla mohou být nižší, než Ross udává, on však zopakoval, že si za svými údaji stojí. Důvodem k rozporu byl fakt, že vycházel z dat serveru Gamestat, jenž počet hráčů určuje podle odemčených trofejí.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama