Remedy odkládá free-to-play titul s kódovým označením Vanguard. Projekt se zdrží v úvodní fázi vývoje
i Zdroj: Remedy Entertainmet
Novinka Remedy odkládá free-to-play titul s kódovým označením Vanguard. Projekt se zdrží v úvodní fázi vývoje

Remedy odkládá free-to-play titul s kódovým označením Vanguard. Projekt se zdrží v úvodní fázi vývoje

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

3. 8. 2022 09:19

Studio Remedy Entertainment má nyní prsty hned v několika různých projektech. Příští rok by se měl vrátit Alan Wake, k tomu se pracuje na remacích prvních dvou dílu série Max Payne, autoři chtějí také navázat na veleúspěšné Control. Zapomenout nesmíme na free-to-play PvPvE titul s kódovým označením Vanguard, jehož vývoj dle posledních informací nabral zpoždění.

Reklama

  • Remedy posouvá interní termín pro vydání free-to-play PvPvE titulu Vanguard
  • Hra se zdrží v konceptuální fázi, aby se ušetřilo na provozních nákladech
  • Tým se rozšíří až během příštího roku

Výkonný ředitel Tero Virtala oznámil, že se projekt o něco déle zdrží v konceptuální fázi, aby mohli vývojáři dopilovat nápady a otestovat klíčové elementy, teprve někdy v příštím roce se přesune do plné produkce, což jde ruku v ruce s rozšířením týmu, jenž se na Vanguardu podílí.

Vznikají remaky prvních dvou dílů Max Payne v koprodukci Remedy a Rockstar Games
i Zdroj: Steam / Remedy Entertainment

Vznikají remaky prvních dvou dílů Max Payne v koprodukci Remedy a Rockstar Games

Finské studio Remedy Entertainment oznámilo, že pracuje na remaku prvních dvou titulů ze série Max Payne. Ty do značné míry…

7. 4. 2022 08:22
1

Virtala následně vysvětlil, že když najeli na provozní model, který studiu umožňuje vyvíjet několik projektů naráz, zjistili, že je lepší zůstat v úvodní fázi déle, protože takto mohou snížit náklady. “Provozní náklady jsou nižší, což týmům dává čas potřebný k designu, přípravě a testování klíčových prvků dané hry, než se projekt posune do další fáze, která vyžaduje větší tým.” Takto lze zajistit vysoké produkční hodnoty při efektivním využití dostupných zdrojů.

Studio sice sníží náklady na financování rozšířeného týmu, jelikož se ale vývojový proces prodlouží, musí počítat s odkladem příjmů, které bude projekt generovat. A to se dle vyjádření promítne už do čísel v letošním roce. Remedy nyní spoléhá na čtyři týmy, které pracují na pěti hrách. Společnost se rozrostla koncem minulého roku, v listopadu došlo k otevření nového studia ve Stockholmu. A právě to má na starost projekt Vanguard.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama