Rekordní GC Developer Conference
Před zahájením vlastní Game Convention v Lipsku se už od pondělí konala Developer Conference – GCDC. Během tří dnů se v ní vystřídalo přes 650 účastníků ze dvaceti zemí (slušný nárůst proti loňsku, kdy bylo zapsáno necelých 500 delegátů). Na konferenci se sešel opravdu výběr osobností herního průmyslu, náplní diskusí pak bylo vše, co se jakýmkoli způsobem dotýká her – ať už vlastního vývoje, obchodních záležitostí nebo technologických postupů.
Zastoupeny byly všechny obory – byli tu vývojáři, vydavatelé i novináři, ze známějších jmen se na konferenci objevili: Peter Molyneux (Lionhead), Bob Bates (IGDA), Bill Roper (Flagship Studios), Don L. Daglow (Stormfront Studios Inc.), Louis Castle (EALA), Alexander L. Fernández (Streamline Studios) či Sven Liebich (Phenomic). Speciální pozornost byla tentokrát věnována fenoménu tvorby her na next-gen systémy. Mezi klíčovými tématy, která byla na GCDC probírána, se tak objevily například tyto otázky:
„Jaké funkce budou poskytovat ovladače nextgenových her?“
„Jakými tématy by se měli zabývat vývojáři nextgen titulů?“
„Jaké možnosti nabízí online hry a kolik z rozdělaných projektů má šanci na tomto trhu přežít?“
Všechny přednáškové místnosti byly zaplněny do posledních míst, a letošní úspěch tak dává jistotu, že další GCDC v roce 2007 nebude mít o návštěvníky nouzi. Pokud byste chtěli být přímo u toho, termín konference byl stanoven na 20.–22. 8. 2007.