project-offset-epicka-fantasy-fps
Novinka Project Offset - epická fantasy FPS

Project Offset - epická fantasy FPS

sleepless.

sleepless.

Reklama

Sam McGrath, Travis Stringer a Trevor Stringer jsou bývalí členové vývojářského týmu S2 Games, který je zodpovědný za originální, i když nepříliš úspěšnou hru Savage: The Battle for Newerth. Jednalo se o kombinaci realtime strategie a FPS, byla oceněna i na Festivalu nezávislých her v roce 2004. A právě žánr FPS se stal trojici výše zmíněných vývojářů zaslíbeným. Rozhodli se založit si vlastní malé studio Offset Games a rozpracovali zcela nový projekt - epickou fantasy FPS s pracovním názvem Project Offset (původně Project Epic). O co půjde? Klasická hratelnost stříleček z vlastního pohledu se zde snoubí s fantasy prostředím toho nejtěžšího kalibru - draci, obrovské hrady, tisícové armády. Hráč si bude moct vybrat z několika tříd postav, bude plnit zadané mise a postupně získávat vyšší hodnosti. K dispozici budou spousty zbraní, ať už na dálku (luky, kuše, apod.) či na blízko (meče a kdo ví co ještě). Krom toho bude možné osedlat různá zvířata, od koňů přes už zmiňované draky a dál, až po dobývací stroje. Všechno stojí na next-gen enginu (Offset Engine), které se svými audiovizuálními, ale i fyzikálními vlastnostmi hravě vyrovná současné špičce. Ve videu, které je k dispozici (23,5 MB) na oficiálních stránkách, je vidět mimo jiné krátký souboj se stráží kdesi na věžích obrovského skalního hradu, detailní modely postav i propracované pohyby letu draka. Jistojistě se v příběhu objeví i nějací ti mágové, elfové a hlavně velká spousta do detailu propracovaných příšer. Postavičky vypadají totiž v novém enginu mimořádně povedeně. Nebude chybět ani multiplayer s deathmatch, kooperativním a dalšími módy. Navíc si trojice autorů vytvořila (a stále jej vylepšuje) velmi mocný vývojový nástroj nazvaný Offset Editor, který svými proklamovanými schopnostmi hodně připomíná editor k novému Unreal Enginu 3. Dovoluje prý totiž grafikům vytvářet složité efekty bez jakékoliv potřeby programování během sekund. Tvůrci uvažují i o možnosti licencování Offset enginu. Tenle projekt rozhodně nezapadne, těšíme se spolu s vámi na další nové informace. Zdroj: ggmania, Project Offset


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama