Připravuje se seriál na motivy Battlefieldu
V květnu jsme psali, že na televizní obrazovky zamíří hra Mirror's Edge. Už tehdy jsme připomínali, že to nebylo poprvé, kdy se mluvilo o seriálu podle licence od EA. V roce 2012 se hovořilo o televizním zpracování Battlefieldu: Bad Company z dílny Foxu a v únoru přišel na přetřes seriál od televizní divize Lionsgate podle Titanfallu. Nyní se nápad na adaptaci Battlefieldu pro malé obrazovky vrací.
Na novém televizním seriálu na motivy Battlefieldu pracují studia Paramount Television a Anonymous Content. Ani jedna ze společností, které získaly práva na IP od EA a DICE, nikdy předtím netočila adaptaci videohry, ale obě mají na kontě řadu úspěšných projektů. Výkonným producentem bude Michael Sugar, který stejnou úlohu zastával třeba u dramatu Spotlight z loňského roku.
Na Battlefieldu ocenil obrovskou skupinu věrných fanoušků a slíbil, že televizní seriál bude klást stejný důraz na vyprávění, který ze hry učinil hit. Což je tedy pěkná fráze, ale trochu úsměvná vzhledem k tomu, že s výjimkou už zmíněných Bad Company Battlefield jako série vyniká v lecčems, ale scénář to určitě není a rozhodně není příběh důvodem, proč je tahle značka tak populární.
Prezidentka Paramount TV Amy Powell se nechala slyšet, že její společnost aktivně hledá obsah ve všech odvětvích, který bude pro diváky atraktivní a hodí se na obrazovku. I ona si pochvaluje základnu loajální fanoušků a příběh Battlefieldu, který se má pro televizi skvěle hodit. No dobře, co jiného mají říkat, ale upřímně řečeno, zápletka jakékoli z her rozhodně není důvod, proč se studia o Battlefield zajímají. Jde především o značku jako takovou, na kterou mohou naroubovat v podstatě libovolný vojenský/válečný scénář z libovolného období.
Nad dohodou si mne ruce i Patrick Söderlund z EA, který připomíná, že Battlefield je jedna z hráči nejoblíbenějších sérií. Těší se, že s pomocí studií Anonymous Content a Paramont TV dobude nové médium. Více konkrétních informací ale k dispozici bohužel zatím není. Není jasné, zda půjde o nějaký úplně nový příběh, anebo se seriál inspiruje některou ze starších her. GameSpot připomíná, že pokus Foxu z roku 2012 adaptovat Bad Company měl mít spíše komediální charakter.
Série debutovala v roce 2002 titulem Battlefield 1942 a od té doby přilákala více než 60 milionů hráčů po celém světě. Loni se mluvilo i o seriálu na motivy konkurenčního Call of Duty od Activisionu.