predstaveni-next-gen-fps-armageddon-screeny
Novinka Představení next-gen FPS Armageddon + screeny

Představení next-gen FPS Armageddon + screeny

sleepless.

sleepless.

6. 3. 2006 16:05
Reklama

Několik zkušených harcovníku na poli herního vývoje, zábavního průmyslu i businessu se spojilo za účelem společné kreativní kolaborace v rámci nezávislého týmu Boanerges Studios, jež v současnosti pilně pracuje na svém prvním titulu, kterým je příběhová multiplayer FPS s pracovním názvem Armageddon. Hra je postavena na interně vyvinutém enginu, jehož základy sebou do Boenerges Studios přinesl jeden ze spoluzakladatelů Jesse Rapczak ze svého předchozího působiště, kterým byla spol. Artificial Studios odpovědná za docela populární Reality Engine. Ten už však nyní v samostatné podobě neexistuje, protože jej společně s Artificial Studios odkoupila spol. Epic Games. Vraťme se však k titulu Armageddon, který hráče zavede do blízké budoucnosti, kdy se víceméně celý svět podaří sjednotit do celosvětové unie řízené jedinou vládou. Společně s tím se započne zbrusu nová kapitola lidských dějin, v níž není místo pro individualismus jakéhokoli druhu. Ten kdo se nehodlá podřídit většímu dobru a stát se členem všeobjímající celosvětové unie, ten nemá právo na existenci a musí být z povrchu planety okamžitě vymazán.

Hráč má tedy na výběr zda-li se přidá k rebelům, nebo k vládním jednotkám, jejichž cílem je vyhladit s pomocí supermoderního vybavení z povrchu planety veškerou opozici. Hra je rozdělena na bitvy, které se odehrávají v lokacích vytvořených z části na základě skutečnosti. Boje budou probíhat na vlastních nohou i v celé řadě ovladatelných bojových vozítek a pokud nebude mít hráč po ruce živé protihráče, nebo spoluhráče, tak role spolubojovníků ve hře převezme AI, což platí i pro hru offline. Specialitou hry je nejenom detailní zpracování a promyšlený design úrovní, ale i speciální systém určený pro generování nových podúkolů pro každou novou hru, což má zajistit neustálou zábavnost hry i po naprostém zvládnutích základních herních mechanismů. Hra zatím nemá ani vydavatele ani svůj termín vydání a dokonce nejsou v této chvíli vymezeny platformy, na nichž se objeví. Určitě to však nebude na současné generaci konzolí, takže zbývá PC, PS3 a Xbox 360. Další informace o týmu Boanerges Studios a titulu s pracovním názvem Armageddon najdou zájemci na této stránce.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama