Postal III oficiálně s ruskou účastí a na Source enginu
O tom, že tvůrci z Running With Scissors připravují v pořadí už třetí Postal titul pro Xbox 360 a PC, se ví už déle než rok. Až dnes však došlo k oficiálnímu oznámení hry, které přineslo několik docela zajímavých informací. Ze všeho nejdříve je třeba říci, že tvůrci z RWS hru vyvíjí ve spolupráci s ruskou společností Akella a využívají k tomu Source engine od společnosti Valve a ne Unreal Engine 3 technologii od Epicu, jak bylo dříve několikrát zmíněno.
Další důležitá informace se týká předběžného termínu vydání, který byl stanoven až na rok 2008, kdy už bude celé sérii 11 let. První Postal titul totiž vyšel v roce 1997 a jak CEO RWS Vince Desi ujišťuje, tak bude třetí díl pokračovat v jeho šlépějích. Opět se tedy dočkáme hry s otevřeným level designem, kterou je možné hrát několika různými způsoby. Ve hře samotné se prý dočkáme, s pomocí motion capture technologie rozpohybovaných, napodobenin reálných postav od dívčin z Playboye až po blíže nespecifikované hvězdy filmového plátna. Hlavním hrdinou bude opět známý Postal Dude. Zmínku zaslouží i fakt, že už v příštím roce se příznivci Postal série dočkají filmu Postal, jehož režisérem není nikdo jiný než náš oblíbenec Uwe Boll.