Zpět na článek

Diskuze: Podpora singleplayeru Andromedy končí

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 22:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Svatá trojice greedy korporací EA, Ubisoft a Activision, kde si za moment budeme moci koupit již předem dohranou hru? :D
Proč se snaží o co největší zisk, když stačí pouze dobrý marketing hry, obzvlášť u těchto 3 korporací, které podávají desítky milionů kopií svých her?To je dosti greedy.
V zisku je tuna vývojářských firem a nepotřebují kvůli tomu cpát season pass za 60 euro a k tomu mikrostransakce ovlivňující gameplay.V Evropě, Americe i v Asii jich najdeme poměrně dost.Zaklínač 3, který zajistil CD Projektu zisk v hodnotě přes miliardu USD ukazuje, že stačí jednoduše udělat kvalitní hru.Nepočítaje tedy F2P tituly, které jednoduše na těchto věcech stát musí, aby se hra vyplatila.
Nikdo neříká, že tyto korporace ovládají zednáři.
Naopak jsem rád, že se k nám nedostavilo více odstrašujícího příkladu, jak nedělat a nepropagovat hru ála Mass Effect Andromeda.Proč asi ta hra neprodala to, co měla?Jaksi pořád nemohu zapomenout na to nenaplnění, co se dostavilo po dohrání Andromedy.Ta hra nemá spád.A naštěstí ji nehodlají více ždímat.
Ale je nakonec dobrou zprávou, že EA se poučilo.Battlefront 2 nebude mít season pass.Hra bude mít 3x více obsahu a teď EA uvidí, že pokud hra bude opravdu dobrá, tak se vyplatí dělat takové kroky.Teď je špatným příkladem spíše Ubisoft, který dělá přesný opak toho co EA.For Honor je přímým důkazem.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 20:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Všechny firmy bez rozdílu se snaží o co největší zisk. Nevím, proč zrovna EA by se to mělo vyčítat. Kdyby se firmy o zisk nesnažily, tak by zkrachovaly a nakonec by nezbyl nikdo, kdo by vývoj her financoval.
Stejně jako třeba hudebnímu skladateli se nepovedou všechny písničky, režisérovi všechny filmy, spisovateli všechny knížky, i v herním průmyslu se může dobrý vývojář setkat s neúspěchem. Není výjimkou, že něco, co vypadá zpočátku jako výborný nápad, jako něco, co se může stát legendárním, se po dvou letech promění v něco, co zavání prů***em. I sami vývojáři to vědí, akorát už je pozdě na to celý koncept zrušit, no a legendární hru z toho neudělají, ani kdyby se rozkrájeli.
Je to zhruba jako když se ti podle osvědčeného receptu nepovede těsto na buchty a odpoledne ti mají přijít hosti- super buchtu už z toho neuděláš, ale něco jim holt musíš nabídnout, tak ji upečeš. Pak se samozřejmě můžeš snažit buchtu vylepšit, dát navrch šlehačku, nebo krém, ovšem jen v případě, máš-li ho k dispozici. Když ho nemáš, rozhodně bys na tu ne moc povedenou buchtu neměl patlat džem, o to nikdo nestojí. A s těmi DLCčky je to stejné.

spoock
spoock
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 17:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, radeji at tu aferku nechaji tak 3-4 roky vyhnit, pak at klidne udelaji restart serie s nejakym zkusenym tymem, aby slo videt, ze ME neni druhorada znacka.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 14:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: děkuju

Wexz
Wexz
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Dle nedavneho twitteru Casey Hudsona (Hlavniho cloveka za puvodni trilogii) se rozhodne chteji v budoucnu vratit ke znacce Mass Effect.

Myslim ale ze se tu jedna o budoucnost jeste dost dalekou :(

neko10
neko10
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 10:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

přiběhovy dlc utnuly kvuly athem

Micuda98
Micuda98
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 09:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Díky za švýcarský sýr Bioware...

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Má pravdu, jsou to konspirace. Může být pravda to co píše on, stejně jako to co píšeš ty..to se asi nikdy nedozvíme.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 19:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Jaká konspirace? EA je firma proslulá chamtivostí, kdyby si mysleli, že z Andromedy dokáží vytřískat víc, tak to udělají. Očividně si to z nějakého důvodu nemyslí, jinak bychom tu spíš než tuhle zprávu četli zprávu oznamující DLC.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Já bych zase za vším nehledal konspiraci, Ubisoft neovládají templáři, EA není nejhorší firma všech dob. Jestli jsou slabé prodeje, tak naopak povedené DLC může přilákat další zákazníky (viz Taken King u Destiny), je to lepší, než vyhodit peníze investované do vývoje tím, že se na hru vykašlou, to jim prodeje určitě nezvedne. Věřím, že kdyby nějaký super nápad na DLC měli, tak už o něm dávno víme.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@OneShot: Akorát mluvíme o EA. Takže jediný důvod proč nebudou singlová DLC pro Andromedu je to, že si hlavouni myslí, že by se to nevyplatilo. Žádné kreativní důvody bych za tím nehledal.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 14:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za mě je to sympatický krok. Pokud je příběh dostatečně uzavřený a kompletní (nehrál jsem, nemůžu soudit), pak jej není třeba nijak nastavovat. DLC je dobré, pokud máte zajímavý příběh, který chcete vyprávět, ale zároveň do hlavní dějové linky nezapadá (př. Knife of Dunwall, Dead Kings, Burial at Sea, ...) a/nebo ji příliš rozmělňuje (př. Left Behind). Pokud autoři žádný takový nápad nemají, pak je jedině dobře, že do hry necpou desítky DLC za každou cenu (př. netřeba), nebo dokonce, že nevykrojili nějakou část hlavní linky (př. sekvence 12 a 13 v AC2), kterou by dali do DLC, jak je to nyní u některých firem v módě.
P. S. Nemůže skončit podpora, která nikdy nezačala.

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 12:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tombaniero: Pro mě to bylo nostalgické z toho důvodu, že jsem se navrátil do povědomých lokací druhého dílu, ale jinak jasan, nálepka nostalgie objektivně řečeno určitě sedla i na Citadel.

neko10
neko10
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 09:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

fail hra

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 20:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Má pravdu, jsou to konspirace. Může být pravda to co píše on, stejně jako to co píšeš ty..to se asi nikdy nedozvíme.

konfrst.jan@gmail.com
konfrst.jan@gmail.com
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 15:53

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wexz: Pravda, díky za upozornění, určitě se o tom zmíníme.

stitch123
stitch123
Level 1 Level 1
Hlavní platforma: PC
20. 8. 2017 12:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Tombaniero: Omega zas tak špatná nebyla. Aria je super postava.

Tombaniero
Tombaniero
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 10:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Co si ja pamatuju, tak nostalgicke DLC pro ME3 bylo Citadel. Omega byla naprosto bezpribehova koridorova "rezba", kterou jsem mel i pres asi hodinovou delku problem dohrat, jak nudny a nezazivny to bylo.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 8. 2017 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No a kdyby jakékoliv DLC vyšlo třeba i zdarma, tak by se na tvůrce hry nadávalo, jakž se snaží okrást slušné hráče a bůhví co ještě, popřípadně by se jim vysmívalo, takže ať udělají jakýkoliv krok, tak každý bude ten špatný. Takže Andromeda má sice pihy na obličeji, ale sou to právě ty pihy, co ji dělají krásnou, tak jako u spousty jiných her, na které se nadává. 5/5

Reklama
Reklama