podpora-ambx-technologie-v-rail-simulator
Novinka Podpora amBX technologie v Rail Simulator

Podpora amBX technologie v Rail Simulator

sleepless.

sleepless.

2
Reklama

Společnost Philips se podařilo utáhnout na vařenou nudli další vývojářskou společnost, která na základě aktuálně uzavřené dohody upraví svoji hru tak, aby využívala Phillipsí technologii amBX. První obětí se stal už před několika měsíci tvůrčí tým Revolution Software, který podporu amBX implementoval do nedávno vydané adventure Broken Sword: The Angel of Death. Druhou, aktuální, obětí se stal další britský tým Kuju Entertainment (např. Battalion Wars pro Gamecube), jež podporu amBX technologie slíbil implementovat do připravované vlakové simulace Rail Simulator, kterou během druhého kvartálu příštího roku vydá společnost Electronic Arts.

Pro budoucí majitele a hráče výše zmíněného titulu to znamená, že když zainvestují nemalý peníz do amBX vybavení (světla, repráky, větráčky, topení, nábytek a kdoví co ještě), tak si budou při hraní Rail Simulator připadat jako skuteční strojvůdci. Ty co o amBX technologii ještě neslyšeli odkážeme na všeosvětlující interview Davidem Evesem, což je CTO a zakladatel Philips amBX divize, jenž polopatě vysvětluje co je amBX vlastně zač. Zjednodušeně řečeno se však jedná o údajně velmi lehce implementovatelnou technologii, která při hraní vytváří zvukové, světelné i teplotní efekty odpovídající dění ve hře, což by mělo způsobit maximální vnoření hráče do toho co se děje na obrazovce.


Reklama
Reklama
Reklama
Reklama