@Malygoss@seznam.cz
No tak nebyli nejhorší... (Oproti Red Alertu 3 je cokoli zázrak) Ale proste mi v tom chybeli ty hrané filmy... Doplnit to trochu lepším příběhem a politikou... A ty kampane mohli být alespon malinko delší... ikdyž po tom co čínská Armáda rozdrtila jednotky GLA ve francii to byl konec jak víno...
@Malygoss@seznam.cz
Red Alert III už je prostě jen vytlučení toho posledního co to jméno kdy nabízelo. Ani ty filmečky nejsou co byli. Je hezké že se vrátili ingame animace typu "vzkříšení Shogun Executioner" ale ¨proti hereckým výkonům z RA I- Jak u aliance tak sovětů- stalin byl dokonalý i polní maršál Von Esling a Mark Stavros I v dvojce byli ty herci skvělí. Rozhodně měli lepšího prezidenta USA i Carville byl dokonalý
@Malygoss@seznam.cz
Vypínal sem to i v původním flashpointu. Tam člověk 1 hůř mířenou ránu přežil.
Najvíc mě bavil soldier of Fortune... Když se člověk trefil do krku zabil v podstatě kohokoli jednou ranou. A bylo fajn nastavit na vysokou obtížnost aby i nepřítel měl stejnou šanci.
@Malygoss@seznam.cz
No tak nebyli nejhorší... (Oproti Red Alertu 3 je cokoli zázrak) Ale proste mi v tom chybeli ty hrané filmy... Doplnit to trochu lepším příběhem a politikou... A ty kampane mohli být alespon malinko delší... ikdyž po tom co čínská Armáda rozdrtila jednotky GLA ve francii to byl konec jak víno...
@Pavlik
Tahle hra je ubohost v jakékoli grafice. Ty vide hluboce podprůměrné kvality to nezachrání. Proti Michelu McNeillovi, Antonu Slavikovi... Zlatý Tiberian Sun. Ve firestormu byla videa nic moc ale pořád na datáč skvělé.
nevím ale Videa v RA 2 byly lepší... Měli i výrazně lepší baby. Ve trojce se jim ani ty nepovedli.
@Wiloni
No jako je úžasné jak dovede oslovit kravina kde clovek proste chrlí miliony jednotek a prodej zajistí jen jméno. Sice sem Generals moc nemusel protoze podle mě vyplítvali solidní potenciál který mohl z té hry udělat perlu ale pořád to ještě byla solidní strategie. Ale Kapmpaně v RA3 jsou ubohost jak obtížností tak logikou. Zlaté Tiberium Wars tam příběh alespon dával smysl když už chybela i ta pitomá šachovnice na stavění. A pořád tam boj vyžadoval nějakou taktiku.. skirmishe v RA 3 jsou buď žalostně jednoduché nebo neuměrně složité- počítač co zvládá paralelně ovládat 20 spojeneckých člunů s rušičkami zbraní když já stěží stihnu naklikat cíle třem.
Už to zkrátka přeplácali moc. Bože doufam jen že blizzardi nepodělají starcrafta II. Ve starcraftu alespoˇbyl i pathfinding a vybírání cílů řízen něčím čemu se dalo říkat umělá inteligence a ne umělá stupidita jako u téhle hry. Zdá se mi že počítač v původním Command and Conqueru byl výrazně chytřejší než v téhle hře kde jen exceluje v masivní výrobě jednotek.
@Malygoss@seznam.cz
Red Alert III už je prostě jen vytlučení toho posledního co to jméno kdy nabízelo. Ani ty filmečky nejsou co byli. Je hezké že se vrátili ingame animace typu "vzkříšení Shogun Executioner" ale ¨proti hereckým výkonům z RA I- Jak u aliance tak sovětů- stalin byl dokonalý i polní maršál Von Esling a Mark Stavros I v dvojce byli ty herci skvělí. Rozhodně měli lepšího prezidenta USA i Carville byl dokonalý
@much0J_
No pokud bezpodmínečně kapitulují s loží zbraně dá se o tom uvažovat
Ovšem kdybych já velel jednotkám spojenců spíš bych požádal aby velení letectva vymazalo celé město z mapy a bombardovalo tak dlouho dokud by tam nestál ani jeden kus zdi vyšší než 30 centimetrů.
@K.i.ng
Pravda... ale tak nějak doufam že v nějakém pathci ještě přibude možnost velet vesmírným flotilám...
sem ted skoukl "Clone wars" seriál a myslím že bych si to docela užil... postava na můstku bitevníku.... pak lidi by si mohli zaletět stíhací souboj...dilo mít
@busines
arkády nehraju... Jakákoli akční hra kde člověk přežije víc než jeden zásah (A není kyborg nebo nemá energetický štít) prostě není armádní simulátor.
@Malygoss@seznam.cz
Vypínal sem to i v původním flashpointu. Tam člověk 1 hůř mířenou ránu přežil.
Najvíc mě bavil soldier of Fortune... Když se člověk trefil do krku zabil v podstatě kohokoli jednou ranou. A bylo fajn nastavit na vysokou obtížnost aby i nepřítel měl stejnou šanci.
@Wiloni
No jako je úžasné jak dovede oslovit kravina kde clovek proste chrlí miliony jednotek a prodej zajistí jen jméno. Sice sem Generals moc nemusel protoze podle mě vyplítvali solidní potenciál který mohl z té hry udělat perlu ale pořád to ještě byla solidní strategie. Ale Kapmpaně v RA3 jsou ubohost jak obtížností tak logikou. Zlaté Tiberium Wars tam příběh alespon dával smysl když už chybela i ta pitomá šachovnice na stavění. A pořád tam boj vyžadoval nějakou taktiku.. skirmishe v RA 3 jsou buď žalostně jednoduché nebo neuměrně složité- počítač co zvládá paralelně ovládat 20 spojeneckých člunů s rušičkami zbraní když já stěží stihnu naklikat cíle třem.
Už to zkrátka přeplácali moc. Bože doufam jen že blizzardi nepodělají starcrafta II. Ve starcraftu alespoˇbyl i pathfinding a vybírání cílů řízen něčím čemu se dalo říkat umělá inteligence a ne umělá stupidita jako u téhle hry. Zdá se mi že počítač v původním Command and Conqueru byl výrazně chytřejší než v téhle hře kde jen exceluje v masivní výrobě jednotek.
@bum.prask
To nemyslíš vážně. Tiberian Sun Firestorm byl 10x lepší strategie než tohle. Hlavně vyžadoval něco jiného než chrlit stovky vojáků jejichž životnost na bitevním poli je pod pár vteřin.
@PredatorV
Už to že Tiberium hrozí zničit zemi v roce 2062 je samo o sobě dělání blbců:
Scrinové sami identifikovali že je něco štaně. Exploze která je přivolala se neměla odehrát ještě 40-50 let. Navíc GDI dokázalo zastavit šíření do modrých zon a dokonce získat některé části žlutých zon zpátky.
Jediná možnost je že ví o příletu Scrinské flotily...
@Lykantrop
"dele v pustém vesmíru" je ve Star wars dost mizerný pojem. Hypermotory tam jsou velmi účinné... maximálně 10 hodin mezi nejbližšími systémy. A ve vesmírném přístavu někdo bordel vždycky založí... takocý zlatý důl nikdo nepřehlédne.
vzdálenost se v SW měří podle toho jak velké skoky hyperprostorem je loď schopná udělat když se vyhýbá gravitujícím objektům. Malá loď jako Millenium Falcon nebo Ebon Hawk zvládá velmi dlouhé skoky.