profile-image

Malygoss@...

Malygoss@seznam.cz
Registrace 16. 12. 2008
ID 856999742
Level 1
0 bodů
Zbývá 100 bodů do dalšího levelu
0 100
Nic tu není

Uživatel nemá žádné hry

Komentáře

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 20:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@hunterdanny Hanharr... No tak já obvykle jedu LSP ale Mira za to stála XD

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 4. 2009 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TarguMures Generál Lando Carlisian... Ikdyž po válce s tím generálováním seknul Bespin je Bespin...

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malygoss@seznam.cz No tak nebyli nejhorší... (Oproti Red Alertu 3 je cokoli zázrak)
Ale proste mi v tom chybeli ty hrané filmy... Doplnit to trochu lepším příběhem a politikou...
A ty kampane mohli být alespon malinko delší... ikdyž po tom co čínská Armáda rozdrtila jednotky GLA ve francii to byl konec jak víno...

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 12. 2008 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malygoss@seznam.cz Red Alert III už je prostě jen vytlučení toho posledního co to jméno kdy nabízelo. Ani ty filmečky nejsou co byli. Je hezké že se vrátili ingame animace typu "vzkříšení Shogun Executioner" ale ¨proti hereckým výkonům z RA I- Jak u aliance tak sovětů- stalin byl dokonalý i polní maršál Von Esling a Mark Stavros
I v dvojce byli ty herci skvělí. Rozhodně měli lepšího prezidenta USA i Carville byl dokonalý

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2009 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malygoss@seznam.cz Vypínal sem to i v původním flashpointu. Tam člověk 1 hůř mířenou ránu přežil.

Najvíc mě bavil soldier of Fortune... Když se člověk trefil do krku zabil v podstatě kohokoli jednou ranou. A bylo fajn nastavit na vysokou obtížnost aby i nepřítel měl stejnou šanci.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 17:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Jaromír Möwald Generalsy nejsou špatné.... ale spíš je to multiplayerovka... kampaně tam nejsou nic moc...

Stejně mam radší Tiberium Wars... engine stejnej ale prostě mam rád GDI

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
2. 3. 2009 22:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malygoss@seznam.cz No tak nebyli nejhorší... (Oproti Red Alertu 3 je cokoli zázrak)
Ale proste mi v tom chybeli ty hrané filmy... Doplnit to trochu lepším příběhem a politikou...
A ty kampane mohli být alespon malinko delší... ikdyž po tom co čínská Armáda rozdrtila jednotky GLA ve francii to byl konec jak víno...

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
14. 1. 2009 20:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Pavlik Tahle hra je ubohost v jakékoli grafice. Ty vide hluboce podprůměrné kvality to nezachrání. Proti Michelu McNeillovi, Antonu Slavikovi... Zlatý Tiberian Sun. Ve firestormu byla videa nic moc ale pořád na datáč skvělé.

nevím ale Videa v RA 2 byly lepší... Měli i výrazně lepší baby. Ve trojce se jim ani ty nepovedli.

EA jsou barbaři co ničí všechno na co sáhnou:/

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 12. 2008 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni No jako je úžasné jak dovede oslovit kravina kde clovek proste chrlí miliony jednotek a prodej zajistí jen jméno. Sice sem Generals moc nemusel protoze podle mě vyplítvali solidní potenciál který mohl z té hry udělat perlu ale pořád to ještě byla solidní strategie. Ale Kapmpaně v RA3 jsou ubohost jak obtížností tak logikou. Zlaté Tiberium Wars tam příběh alespon dával smysl když už chybela i ta pitomá šachovnice na stavění. A pořád tam boj vyžadoval nějakou taktiku.. skirmishe v RA 3 jsou buď žalostně jednoduché nebo neuměrně složité- počítač co zvládá paralelně ovládat 20 spojeneckých člunů s rušičkami zbraní když já stěží stihnu naklikat cíle třem.

Už to zkrátka přeplácali moc. Bože doufam jen že blizzardi nepodělají starcrafta II. Ve starcraftu alespoˇbyl i pathfinding a vybírání cílů řízen něčím čemu se dalo říkat umělá inteligence a ne umělá stupidita jako u téhle hry. Zdá se mi že počítač v původním Command and Conqueru byl výrazně chytřejší než v téhle hře kde jen exceluje v masivní výrobě jednotek.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 12. 2008 18:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malygoss@seznam.cz Red Alert III už je prostě jen vytlučení toho posledního co to jméno kdy nabízelo. Ani ty filmečky nejsou co byli. Je hezké že se vrátili ingame animace typu "vzkříšení Shogun Executioner" ale ¨proti hereckým výkonům z RA I- Jak u aliance tak sovětů- stalin byl dokonalý i polní maršál Von Esling a Mark Stavros
I v dvojce byli ty herci skvělí. Rozhodně měli lepšího prezidenta USA i Carville byl dokonalý

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
12. 10. 2009 16:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@FastIkarus Tohle je tak Iphone verze RA3... kdyby to bylo RA1 nebo 2 skákal bych radostí ale 3ka je na nic.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 6. 2009 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ No pokud bezpodmínečně kapitulují s loží zbraně dá se o tom uvažovat

Ovšem kdybych já velel jednotkám spojenců spíš bych požádal aby velení letectva vymazalo celé město z mapy a bombardovalo tak dlouho dokud by tam nestál ani jeden kus zdi vyšší než 30 centimetrů.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2009 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mevi Nevím jak on ale já mam 64bitovej Turion 3Gb Ram, 2GHZ každé jádro, a Radeon 3200HD, 512 MB.

Stačí mi to momentálně na cokoli. NA to že to je Laptop to ujde.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
28. 4. 2009 11:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@HiHi789 Ovšem nejroztomilejší byla Mira... Abych viděl tu černou rtěnku chtělo to být na Nar Shadaa na LSP a pak udělat DSP...

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
7. 4. 2009 14:12

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@K.i.ng Pravda... ale tak nějak doufam že v nějakém pathci ještě přibude možnost velet vesmírným flotilám...

sem ted skoukl "Clone wars" seriál a myslím že bych si to docela užil... postava na můstku bitevníku.... pak lidi by si mohli zaletět stíhací souboj...dilo mít

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2009 09:09

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@busines arkády nehraju... Jakákoli akční hra kde člověk přežije víc než jeden zásah (A není kyborg nebo nemá energetický štít) prostě není armádní simulátor.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
19. 6. 2009 09:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Malygoss@seznam.cz Vypínal sem to i v původním flashpointu. Tam člověk 1 hůř mířenou ránu přežil.

Najvíc mě bavil soldier of Fortune... Když se člověk trefil do krku zabil v podstatě kohokoli jednou ranou. A bylo fajn nastavit na vysokou obtížnost aby i nepřítel měl stejnou šanci.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 12. 2008 18:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Wiloni No jako je úžasné jak dovede oslovit kravina kde clovek proste chrlí miliony jednotek a prodej zajistí jen jméno. Sice sem Generals moc nemusel protoze podle mě vyplítvali solidní potenciál který mohl z té hry udělat perlu ale pořád to ještě byla solidní strategie. Ale Kapmpaně v RA3 jsou ubohost jak obtížností tak logikou. Zlaté Tiberium Wars tam příběh alespon dával smysl když už chybela i ta pitomá šachovnice na stavění. A pořád tam boj vyžadoval nějakou taktiku.. skirmishe v RA 3 jsou buď žalostně jednoduché nebo neuměrně složité- počítač co zvládá paralelně ovládat 20 spojeneckých člunů s rušičkami zbraní když já stěží stihnu naklikat cíle třem.

Už to zkrátka přeplácali moc. Bože doufam jen že blizzardi nepodělají starcrafta II. Ve starcraftu alespoˇbyl i pathfinding a vybírání cílů řízen něčím čemu se dalo říkat umělá inteligence a ne umělá stupidita jako u téhle hry. Zdá se mi že počítač v původním Command and Conqueru byl výrazně chytřejší než v téhle hře kde jen exceluje v masivní výrobě jednotek.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
16. 12. 2008 17:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@bum.prask To nemyslíš vážně. Tiberian Sun Firestorm byl 10x lepší strategie než tohle. Hlavně vyžadoval něco jiného než chrlit stovky vojáků jejichž životnost na bitevním poli je pod pár vteřin.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
30. 9. 2009 17:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Scorpio_DB V hře šlo dosáhnout stěží levelu 30 když si sebral každou minu a odemknul všechny dveře a vybojoval všechny souboje.

Ale level cap byl 50... tak si dej dohromady kolik příběhu to do konce nezvládlo.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
9. 7. 2009 19:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@PredatorV Už to že Tiberium hrozí zničit zemi v roce 2062 je samo o sobě dělání blbců:

Scrinové sami identifikovali že je něco štaně. Exploze která je přivolala se neměla odehrát ještě 40-50 let.
Navíc GDI dokázalo zastavit šíření do modrých zon a dokonce získat některé části žlutých zon zpátky.

Jediná možnost je že ví o příletu Scrinské flotily...

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
26. 6. 2009 15:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@much0J_ No já rozhodně počtu zabitých němců neodolám. NEdám si pokoj dokud je nezničím všechny

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 06:20

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lykantrop "dele v pustém vesmíru" je ve Star wars dost mizerný pojem. Hypermotory tam jsou velmi účinné... maximálně 10 hodin mezi nejbližšími systémy. A ve vesmírném přístavu někdo bordel vždycky založí... takocý zlatý důl nikdo nepřehlédne.

vzdálenost se v SW měří podle toho jak velké skoky hyperprostorem je loď schopná udělat když se vyhýbá gravitujícím objektům. Malá loď jako Millenium Falcon nebo Ebon Hawk zvládá velmi dlouhé skoky.

Malygoss@seznam.cz
Malygoss@seznam.cz
Level 1 Level 1
29. 4. 2009 05:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@scarify No tak ze striktního hlediska... možná se v SW vesmíru už tuhle genetickou dispozici naučili odstraňovat...

Ono to není tak těžké vystříhnout z DNA pár genů...

Reklama
Reklama