Pikmin 4 bude zřejmě první first-party hrou Nintenda na Unreal Enginu. Prozrazují to reklamní materiály
Jak už to tak před vydáním her, do prodeje kolem vydání se dostává řada reklamního materiálu, které mají nalákat na příchozí značky. Ty nejnovější se týkající Pikminu 4. Jak se můžete totiž přesvědčit v nadcházejících obrázcích, titul, jenž vyjde už 21. července, vypadá tak dobře i proto, že údajně vzniká na Unreal Enginu společnosti Epic Games.
- Pikmin 4 má podle nově zveřejněných informací patrně vznikat na Unreal Enginu (dále UE)
- Pokud se zpráva naplní, bude Pikmin 4 první first-party hrou Nintenda, jíž technologie pohání
- Spolu s touto změnou se má i vrátit kooperace s rozdělenou obrazovkou
Ačkoli nebylo zatím upřesněno, jakáže generace UE má čtvrtého Pikmina vlastně pohánět, víme to, že by technologie Epic Games měla oživit některé starší funkce – např. kooperaci. Nové screenshoty, které na Twitteru zveřejnil účet Tokyo Game Life, totiž upozorňují, že se do titulu ze třetího dílu opět vrátí split-screen co-op (pro 2 hráče a bez zmínky online hraní), kde druhý hráč bude zastávat podpůrnou roli střelce. Další změny pak při důvěře těmto materiálům zahrnují nové poklady, jako jsou např. fidget spinnery, origami nebo plážové míče.
Jak dále stojí také za zmínku, právě volba enginu Epicu není pro Nintenda úplně neznámá. I když totiž není úplně tradicí, aby jejich exkluzivity z UE vycházely, není tomu poprvé. Kupříkladu plošinovka Yoshi's Crafted World z roku 2019 byla také poháněna UE4, i když s jedním ALE. Na rozdíl od Pikmina, kterého Nintendo vyvíjí interně, byl Yoshiho původ externí (studio Good-Feel), a tedy byl second-party hra vydaná Nintendem, zatímco Pikmin je first-party. Řečeno krátce – Pikmin 4 by se při naplnění těchto zpráv stal první first-party hrou Nintenda, u níž je UE využit.
Zdali je to ovšem pravda, bychom se mohli dozvědět už na nově spekulovaném Nintendo Directu.