Pacific Storm - 2. světová válka v Pacifiku
Ruské týmy v minulosti vyprodukovali řadu docela obstojných titulů, které však povětšinou trpěly nedodělaností, nebo nedotažeností na první pohled skvělého konceptu. Tím se pyšní i titul Pacific Storm od tvůrčího týmu Lesta Studio a společnosti Buka, který by měl hráčům nabídnou možnost účastnit se řady bitev a šarvátek 2. světové války v Pacifiku ve formě ambiciózního mixu válečné hry, simulátoru a realtime strategie. Na první pohled obtížně realizovatelný mix několika žánrů tvůrci zkoncipovali vcelku elegantně a srozumitelně pro široké spektrum hráčů. Základem všeho je starost o vlastní armádu, takříkajíc z globálního hlediska. Hráč těží několik surovin (olej, bauxit, železo a nikl), které používá při stavbě nových jednotek i základen a k získávání peněz pro výcvik vojáků. V další fázi pak na globální mapě manipuluje s jednotkami a může libovolně užívat detailního zoomu.
V momentě, kdy se na obzoru objeví nepřátelská loď, nebo letoun pak nastává čas na akční simulaci, kdy hráč daný bojový prostředek ovládá stejně jako v jakémkoli jiném simulátoru, či válečné akci. Hra nabízí celou řadu do detailu zpracovaných bojových prostředků včetně bombardérů, stíhaček, dopravních i letadlových lodí, ponorek, protiletadlových zbraní a dalších. Jednotky ve hře získávají zkušenosti, které si nesou z mise do mise a každá ztráta je zkušené jednotky je tak citelným oslabením. Všechno výše uvedené je, respektive mělo by být, obaleno do přinejmenším ucházejícího audiovizuálního kabátu, který presentují například nové screenshoty.