Oblíbenost frakcí ve WAR? 50 na 50
V době, kdy byl Warhammer Online na poli oblíbených MMORPG her nováčkem, stěžovali si lidé na problémy se servery a také na nerovný poměr sil v Realm vs. Realm bitvách. Bylo to způsobeno tím, že mnoho nováčků sáhlo po frakci Destruction, díky čemuž vznikaly nejasné a nesprávné úvahy, že mají Destruction oproti Order něco navíc. Vývojáři z Mythicu ale věděli své a svědomí měli, co se týče vyrovnanosti obou zastoupených frakcí, průzračně čisté. S odstupem času se to ostatně projevuje samo, neboť poměr sil je v tuto chvíli až na malé výjimky chirurgicky přesný. Největší rozdíl je na serveru Monolith, konkrétně 4% pro Destruction, zbytek čísel však vykazuje jen zanedbatelné odchylky. Vývojář Jess Folsom to vysvětluje tak, že se o optickou převahu Destruction postarali občasní hráči, nikoliv ti stálí a posléze, kdy u hry zůstali jen pravidelní plátci měsíčních poplatků, vyšla pravda na jevo.