Nový mód pro The Witcher 3 promění hru v lov na nestvůry
Pokud vás v The Witcher 3 už unavují králové, intriky a proroctví, nový fanouškovský mód nabízí ideální únik. Všechno se v něm točí kolem jediného cíle – lovu nestvůr.
- Fanoušek s přezdívkou Aeltoth vytvořil v REDkitu mód s názvem Wild Monster Hunt
- Nabízí novou oblast o velikosti Toussaintu a procedurálně generované lovy
- Obsahuje i volitelný režim Merciless Path, kde po smrti ztrácíte výbavu jako v extraction hrách
Pro všechny, kteří si v The Witcher 3 chtějí užít čistý lov bez příběhových dramat, přichází nový fanouškovský mód Wild Monster Hunt. Tvůrce Aeltoth jej vytvořil pomocí oficiálního nástroje REDkit a inspiroval se sérií Monster Hunter od Capcomu. Mód přidává zcela novou oblast přibližně o velikosti Toussaintu z datadisku Blood and Wine a soustředí se výhradně na lov nebezpečných příšer.
Hráč začíná v zaklínačském táboře, který může vylepšovat, najímat pomocníky a plnit až pět lovů současně. Každý výpad do divočiny je jiný – svět se po návratu procedurálně mění, včetně rozmístění kořisti, počasí i bylin. Systém reputace zvyšuje obtížnost a přináší cenné odměny i nové plány výzbroje.
Nechybí ani volitelný režim Merciless Path, kde po smrti ztrácíte výbavu a každý výpad se mění v riskantní výpravu o přežití. Odměnou jsou však rychlejší postup a napínavější hratelnost.
Mód je dostupný pouze pro PC verzi hry, protože využívá nástroje REDkit, které nejsou na konzolích podporovány.