Nové prvky v Havoku - Cloth a Destruction
Společnost Havok, zabývající se výrobou fyzikálního middlewaru představila dva nové nástroje pro vývojáře. Jmenují se Havok Cloth a Havok Destruction a oba dva budou vývojářům k dispozici v polovině tohoto roku. Samozřejmě budou kompatibilní s už existujícími Havok Physics a Havok Animation. Už podle názvu byste patrně poznali, že Havok Cloth nabídne vývojářům optimalizovat kontrolu nad oblečením postav, jejich nezávislým pohybem a fyzikou. Budeme si moci realisticky roztrhnout džísku, stejně jako si zašpinit kamaše v blátě. Havok Destruction nabídne zase balíček nástrojů, optimalizovaných pro PlayStation 3 a Xbox 360, který pomůže zlepšit realismus, grafické efekty a design levelů. "Destruction" umožní poškrábání, rozbití a deformaci velikého množství objektů při snížení nákladů. Jednoduše řečeno - dříve se málo objektů animovalo dlouho a za hodně peněz. Za pomoci "Destruction" se bude hodně objektů animovat kratší dobu a levněji. Havok si od těchto dvou prvků slibuje přiblížení akčních scén na úroveň filmů a akční scény, kde bude létat vzduchem doslova vše.