Nové informace o Halo Infinite
O dalším pokračování vlajkové lodi Microsoftu Halo, s podtitulem Infinite, jsme se poprvé dozvěděli z povedené konference Microsoftu na E3. Jediné informace, které se k nám tenkrát dostaly, bylo ubezpečení, že se vůbec na nějakém dalším Halu dělá a dále představení nového enginu Slipspace. Nějaké další informace nám rovněž nabídl stream samotných autorů z týmu 343 Industries.
Tvůrci fanouškům sdělili, že plánují hru zpřístupnit v několika obdobích vývoje a podle jejich odezvy následně na projektu zapracovat. „Různé části komunity budou mít možnost hru hrát v určitých částech vývoje,“ řekl ve streamu komunitní ředitel Brian Jarrard. Tento proces tým nazývá „flighting program“ což se snaží více rozvinout Chris Lee, který říká: „Tento program není jako beta, která je jen chvilkovou záležitostí. Chceme mít se hrou vztah, na kterém máme v plánu pracovat po celou dobu. Lidé mohou hrát a dávat nám odezvu v průběhu celého procesu a my na tom pak můžeme stavět při upravování hry.“
I když zatím ani zdaleka neznáme datum vydání, tvůrci se nás snaží trošku uklidnit a tvrdí, že do tohoto programu se budeme moci začít přihlašovat už brzy. Dále ubezpečují, že PC verzi hry věnují speciální péči a konkrétně zmiňují originální anti-cheat software. Co je ale určitě nejzajímavější ze všech těchto zpráv, je prohlášení o jejich zbrusu novém Slipspace Enginu, který prý dokáže pohánět čtyřčlenný split-screen. Ten v minulém díle chyběl a spoustě fanoušku to příliš radosti nepřineslo.
Poslední zprávou ohledně dalšího dílu Halo, byl slib autorů více se zaměřit na kosmetické předměty. Inspiraci si prý chtějí vzít z Halo Reach, které podle nich v tomto směru mělo nejvíce možností. Navíc, pokud stále hrajete multiplayer v Halo 5, dostanete po dosažení 152 úrovně nejmenovanou odměnu právě do Infinite. Pokud by vás zajímal celý stream, můžete se na něj podívat zde.