Zpět na článek

Diskuze: No Man's Sky

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
22. 8. 2016 13:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Snad jediné, co je online, je nahrávání objevů. Hrál jsem bez připojení k internetu naprosto bez problému.

honcka
honcka
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: K čemu v tomhle multiplayer? Nemá to kloudný flightmodel, takže souboje o ničem a nemá to žádnou ekonomiku, všeho je všude dostatek a všechno jde relativně snadno vyrobit.

skerling@seznam.cz
skerling@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 19:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TheSibep: Vypnul jsem Vsync a taky v poho ted koukám, občas má tendenci sebou trhnout při příletu k planetě ale je to velmi decentní a ojedinělé. Tak alespon tohle vyřešili. Ale s tou nudou nemůžu než souhlasit, určitě si to najde příznivce ale já mezi nima nebudu

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
19. 8. 2016 11:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ja treba nms nehral, ackoliv jsem fanousek crafticich her, ale u tehle hry mi nejak chybi aspon nejaka pointa. I ta blba 2d terraria ji mela a ma, ale podle recenzi a nazoru vlastne dotedka nevim jaky je smysl te hry. Vsechno to beru, jak pise red, ze se tam da ztratit x hodin, ale je otazka, jestli to ta hra dokaze i po treba 50 hodinach jako minecraft nebo terrarie.
A s tou cenou, ja nevim, dat za hru 1600 s tim, ze tam pak mozna neco pribude, je silene. Stejne nasrany jsem byl ze street fightera, nastesti se to zlepsilo a koupil jsem jej za 800,- a nelituji, ale kdyz jsem hru zapnul s tim prvnim patchem tak teda jako horor

John Rowente
John Rowente
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 22:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Překvapuje mě, že od toho někdo čekal, že bude každá planeta naprosto unikátní. Jasně že ne, jasně, že se to bude po pár hodinách opakovat, ikdyž bude každá planeta rozdílná. Nicméně se stále jedná o nadprůměrnou hru, dle mého názoru. Jen doufám, že nad tím autoři nezlomí hůl a budou dodávat obsah v bezplatných updatech, jak slibovali. Rád bych v to věřil, zatím jen doufám. Potenciál ta hra má neskutečný..

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 20:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Celá ta věc s hodinami je úplně zcestná, protože ti nikdo nezaručí, kolik dáš do jaké hry hodin.

K tvojí otázce - mít svou hru do dvaceti euro je od indie vývojářů slušnost, do třiceti je to přijatelné.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 17:38

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Dominik Nečesánek: Mě názory ostatních zajímají a zajímají mě ty negativní i pozitivní.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
17. 8. 2016 11:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@red-icius: Jsi na hrej,serveru,který se věnuje herní kritice a neznáš základní pojmy kritik vs hater.
Jestli chceš vidět haters,jdi se podívat na 9Gag,Youtube nebo Facebook.

Moor8
Moor8
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 21:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Měl bych k tomu pár věcí:
1) Mluvilo se o možnosti najít na planetách artefakty. Tím se myslí ty monolity, co hráče naučí jedno slovíčko?
2) Už se někdo dostal do středu galaxie? Co pak, až se dosáhne „hlavního“ cíle. Bezcílně bloumat? Nějak mi tam chybí dlouhodobý úkol, k čemu směřovat.
3) Není možné, že jak se hráč bude blížit středu galaxie, tak budou světy pestřejší?
4) Pocit z objevování „neznámých“ planet mi kazí fakt, že všude už někdo je. Jsou tam ty stanice, sentinely atd…

Osobně bych uvítal, že po dosažení středu galaxie si budu moct zabrat nějakou pustou planetu nebo rovnou celou soustavu, vybudovat si tam stanici a postupně ji utvářet k obrazu svému. Létat k jiným systémům, kde najdu nějaké živočichy, které si přinesu domů atd… Časem třeba pořídit přístroj na genetickou manipulaci a vytvářet úplně vlastní druhy.

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 20:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Gorby89: Spore je mezi mými třemi nejoblíbenějšími hrami vůbec. :)

Valvetro
Valvetro
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ale jedno se musí nechat, tato hra je ideální terč pro pitomce, co si chtějí akorát zanadávat. :)
Tedy spíš mě překvapuje, jak moc se to takovému malému nezávislému studiu dává sežrat. Chce to zkrátka ještě brousit a třeba se někdy dočkáme dvojky, která si napraví reputaci. Nikdo nikoho přece nenutí tu hru kupvat, dávat za ní tolik peněz, stačilo si třeba jen počkat na recenze.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
16. 8. 2016 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Erik_sk: Vsak to ja verim, ze se v tom da pracovat, to zas jo, dneska se da skladat pohodlne i na iPadu...Ja jsem jen k takovym produktum neduverivy, pac nechapu, proc vznikaji, kdyz je spousta zazitych kvalitnich DAWs jako Pro Tools, Logic, Ableton Live resp. na PC Cubase nebo budget reseni jako Reaper, ktery stoji stejne jako...ehm...NMS :) On jestli umi ten Music Maker uz VSTcka, tak zas se tam otevira spousta moznosti. Na kazdy pad dost fandim tomu, ze take neco tvorite! Takze hodne stesti.

Jinak Elite bych taky rad nekdy zkusil, ale zas se bojim, ze to bude na me moc hard core. Jsem zvedavy na Star Citizen. NMS je ale zanrove uplne jina hra. Takze chapu, proc jsi z toho zklamany.

vikyy98
vikyy98
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Recenze a závěrečné hodnocení mi zní asi takto "Je to sračka ale nechci tu hru moc srážet"

Hra má hlavně bavit a na tý hře mě nebaví nic kromě objevovaní zvířat.
Létaní vesmírem je zdlouhavé, inventář je malý, planety prázdné, těžba surovin je prostě jen další čekání.
V tý hře se jenom čeká než člověk něco natěží, pak se čeká než člověk doletí na další planetu a zase se to opakuje. Sem tam člověk něco prodá, něco vyrobí ale všechno je tak stereotypní, tak nudné, a dokonce i ošklivé.

Tu hru bych bral jako artový zážitek, kdybych viděl scény jako v tom gameplay traileru, kde ten "nosorožec" přiběhne oranžovou džunglí mezi stádo "brontosaurů". Bohužel jsem tam nic takovýho neviděl, ani zdaleka.
Je to ztráta času a vypadá to tak uměle.
A je uplně fuk, že je tam 18 trilionů planet.

Tu hru jsem si koupil na PS4 a když jsem po 5 hodinách zjistil, jaká je to sračka, hodil jsem to na bazoš.
Kdyby místo nascriptovanýho a vizuálně pohlednýho gameplay traileru ukázali to, co teď máme, tak by to koupil málokdo.

Keeper
Keeper
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 15:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uprimne souhlasim s vetsinou kritiku a hlavne s nazorem od Merengues9, ke kteremu uz neni co vic dodat.
Hra pred vydanim vypadala pomerne zajimave, ale bohuzel po vydani diky par hodinam gameplaye jsem si udelal obrazek takovy, ze je proste nedodelana a pusobi spis jako technologicke demo pro nejakou novou technologii generovani terenu. Jak uz bylo zmineno v recenzi, hernich mechanismu, ktere by hrace upoutaly je minimum a na kochani se generovanou krajinou to taky neni, jelikoz grafika i pres jasnou stylizaci je velmi slaba.
Slibovat predem neco, dostat tohle, za tezce premrstenou cenu a jeste slibovat placene DLC? No to je vrchol sprostoty od vyvojaru.. Ale co, koho to bavi, at si hraje... :)

daremes
daremes
Level 0 Level 0
16. 8. 2016 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Erik_sk: jak rikam, prijde mi, ze jsme oba dva hrali neco jineho. Ja tam objevil fakt dost zajimava zakouti. Asi otazka vkusu. Kdyz pouzijes google, zjistis, ze hudba je z velke casti generovana z kousku ruznych samplu + delsich motivu. Jako nekdo, kdo se v tom trochu vyzna (ehm, debilne neskromne, ale neudelas nic), ti musim sdelit, ze rozhodne neslozis jen tak snadno kvalitni ambientni soundtrack, pokud s tim nemas vice zkusenosti + alespon zakladni hudebni a producer znalosti a hlavne predevsim talent. Magix Music Maker neznam :) Ale koukam na jejich stranky, kde produkt propaguji: "Professional sound. Even if you aren't a pro." Z vlastnich zkusenosti ti rovnou reknu, ze takova kouzelna vec neexistuje. :)
S tim, ze hra je draha, s tebou naprosto souhlasim. Zadna - opravdu zadna - hra by podle me nemela stat pres petikilo (nebo 20Euracu).

neko10
neko10
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Merengues9: hlavně placene dlc

ekatake
ekatake
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 13:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

typicka hra od INDIE vyvojarov. "nemůžete od No Man's Sky čekat velkolepé vesmírné bitvy, dramatické souboje na planetách, množství postav nebo příběh." a co teda mozeme cakat? nic?:D prazdne planety, trapny crafting, maly inventar, fps dropy, fps dropy na ps4, crashovanie do dashboardu, crashovanie na desktop, exploracia? aka exploracia, sak tie planety sa opakuju a takmer nic tam nie je. budovy sa opakuju. fov ktore na pc nefunguje. slabucka grafika, vyblite textury. hrozne ovladanie lodi, stereotyp...ale aspon farba sa meni. wow

8bit
8bit
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 12:49

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ekatake: :D :D :D jako takovouhle "blbost" jsem tam ještě nepotkal :D :D ale třeba jsem potkal základnu, pod kterou se nevygenerovala rovná plocha, takže byla pláclá tak divně na kopci. Jinak zrovna to, co je na tom videu (krom toho, že ten kontrast s E3 trailerem je fakt vtipnej) bych moc nebral jako chybu, opice když se snaží chodit jenom po zadních, vypadá dost podobně :)

Renee
Renee
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Já bych tomu dal v současném stavu a vzhledem k ceně 2/5 ale jedním dechem musím dodat že přesto mě to zatím velmi baví hrát a potenciál ke zlepšení je obrovský a změny by nemusely být ani moc razantní.
Předpokládám že do Vánoc je cena maximálně kolem tisícovky a pokud Hello games odvedou nějakou dobrou práci, může z toho být 5/5 hra. Škoda, že se takové už nevydávají hned day 1.

8bit
8bit
Level 1 Level 1
16. 8. 2016 11:29

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martinbucek: hh, je fakt, že ta angličtina je tam celkem pompézní, musim to hrát s překladačem otevřeným na druhém monitoru, ale zase je fakt, že je to mnohem "umělečtější" než klasická "srozumitelná" angličtina, která mi příjde, jako když mluví nějakej retard :). Líbí se mi ale, že to hraju od doby co to vyšlo a ještě se mi nestalo, že by mi NPC řekli stejnou věc dvakrát... u opuštěných základen se mi to stává, ale monolity a npc se fakt neopakujou (zatim) a když to člověk průběžně střídá s exploringem, kraftingem a pomalém skákání do středu galaxie/atlasovou cestou, tak to neni repetitivní ani omylem, jak tu spousta lidí prská :)

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
22. 8. 2016 13:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Každopádně za dvacet let si rád přečtu článek:

"Hráč hraje celý život jen No Man's Sky, procestoval 0,00000000001% planet". Moment dá se ta hra hrát i když se vypnou servery ? Proč to nemůže být offline, je mi u fucku, kdo co objevil a žádná z funkcí always online neobhajuje".

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
21. 8. 2016 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Lahva: Mám pořád silnější pocit, že vývojáři až moc vsadili všechno na jednu kartu - uchvátit prakticky nekonečnou rozlohou světa. A jak říkáš, tento gamedesign prostě spoustu věcí neumožňuje.
Beru to bohužel více jako technologické demo než jako opravdovou hru. Vývoj jsem sledoval právě ze zvědavosti, jak se s tím poperou, ale byl jsem extrémně skeptický (viz např. komentář přesně před 2 lety: http://ps.hrej.cz/novinky/2014/08/18/ja-velky-je-vesmir-no-mans-sky-33834/). Výsledná hra mě nedokázala příjemně překvapit, takže ji budu jen dál sledovat ze zajímavosti (jestli a kam to budou posouvat), ale kupovat to rozhodně nebudu ;)

skerling@seznam.cz
skerling@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 8. 2016 17:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím všechny. Obvykle komentáře ani kritiku ke hrám nepíšu, spíše si ji nechávám pro sebe, avšak poprvé v životě si nemůžu pomoct. Do NMS jsem šel natěšen jako do správného "AAA" titulu za 60 euro. S naprostou nevzhledností planet jsem byl smířený již z videí zde, ale to, co jsem zažíval dále se mi i špatně popisuje. V první řadě asi všem známá odfláknutá optimalizace. S mojí R9 390X 8GB si na maximální nastavení držím kolem 64FPS (v lodi cca 50, vesmír tak 80), což by nebylo špatné, ale ty dropy na 25 FPS jsou příšerné, ačkoli se to po updatech o něco zlepšilo, není to pořád 100%, navíc už mám zvyk hrát vše naprosto plynule na nejvyšší nastavení (teda až na ARK), a tahle vizuálně nehezká věc mi ještě zahřívá PC? OK to by se dalo překousnout. Zbytek jen shrnu: NUDA!! po 8 odehraných hodinách znám snad všechny typy planet, základen a neumím si představit že bych měl NMS hrát tak aktivně jako nedávno třeba Rise of the Tomb Raider. Kdo si není jist zda odlehčit peněžence 60 éček, velmi nedoporučuji. Raději si penízky nechte na Mafii 3.

tomylee007@seznam.cz
tomylee007@seznam.cz
Level 1 Level 1
18. 8. 2016 09:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Od Destiny jsem čekal to co od No Man's Sky...chtěl jsem také objevovat nové planety a rasy.. je docela škoda že se tyhle dvě hry nedají spojit v jednu, za mě by to bylo naprosto parádní!. Tak snad příště.

Reklama
Reklama