NFT od Ubisoftu se prakticky neobchoduje, vyměnily se zatím jen stovky dolarů v pár transakcích
Tom Clancy's Ghost Recon Breakpoint Novinka NFT od Ubisoftu se prakticky neobchoduje, vyměnily se zatím jen stovky dolarů v pár transakcích

NFT od Ubisoftu se prakticky neobchoduje, vyměnily se zatím jen stovky dolarů v pár transakcích

Tadeáš Pepř

Tadeáš Pepř

21. 12. 2021 14:07

Spuštění NFT platformy Ubisoft Quartz bylo ze strany hráčů a fanoušků přijato velmi nelibě. Ostrá kritika dokonce donutila firmu skrýt původní oznamovací trailer. Zdá se ale, že si služba ani nenašla příliš fanoušků, kteří by ji aktivně využívali. Designérka postav ze studia Respawn Liz Edwards si totiž všimla, že na trzích třetích stran došlo do včerejška jen k nižším desítkám obchodům s NFT předměty v celkové výši necelých 400 dolarů.

Reklama
Reklama

  • NFT platforma Quartz od Ubisoftu zřejmě zatím zájem nevzbudila
  • Za posledních šest dní došlo jen k desítkám transakcí za pár dolarů
  • O astronomicky drahé tokeny nemá nikdo zájem

Na platformě Objkt navíc od té doby došlo jen k dalším dvěma obchodům v hodnotách jednotek dolarů. Od 15. prosince, kdy byl vydán poslední balík NFT předmětů pro Ghost Recon Breakpoint, došlo jen k pár prodejům v celkové výši 94,49 měny Tezos. To je v přepočtu 377,57 dolarů (asi 8430 českých korun). Nabídek je na tržišti tisíce, zájem o ně je ale téměř nulový.

Ještě zvláštnější je dle webu TheGamer situace na druhém podporovaném tržišti, Rarible. Zde od 15. prosince došlo k celkem deseti transakcím, spousta předmětů ale proudí bez poplatků mezi jednotlivými účty. Obzvlášť skrz ten s označením KT1FvqJwEDWb1Gwc55Jd1jjTHRVWbYKUUpyq jich protéká velká většina.

Nejvyšší dosud provedená transakce dosáhla na 40 Tezos, v přepočtu zhruba 157 dolarů (asi 3500 českých korun). Existují také nabídky s opravdu astronomickou cenou, jedna virtuální puška se na tržišti Rarible prodává za 694 200 Tezos, tedy v přepočtu zhruba 60,2 milionu českých korun.

Otázkou zůstává, jak moc vypovídající je tento stav pro popularitu platformy jako takové. Někteří uživatelé totiž namítají, že uživatelé zatím své tokeny spíše drží a dravě s nimi neobchodují. Navíc je pro obchodování s jednotlivými kusy (kalhoty, puška, maska) nutné v Breakpointu strávit určité, nemalé množství herního času. Také se šíří teorie toho, že byl Breakpoint jen obětním beránkem, na kterém chtěl Ubisoft tento experiment vyzkoušet, a k nízkému objemu transakcí přispívá i to, že už nejde o příliš populární hru.

Připomínáme, že platforma Ubisoft Quartz zatím není dostupná v České republice.

Reklama
Reklama

Související články

Reklama
Reklama

Byl detekován AdBlock

Hrej.cz je komunitní web, jehož hlavním příjmem je reklama. Zvažte prosím vypnutí AdBlocku, ať můžeme všem čtenářům i nadále přinášet kvalitní herní zpravodajství, články a videa.

Děkujeme!

Váš tým Hrej.cz