Nemožné se stalo skutečností. 3D FPS Geist pro Gamecube je hotová!
Na homepage tvůrčího týmu n-Space se objevilo jasné sdělení určené všem majitelům konzole Gamecube. Obsahem sdělení je informace o tom, že nekonečně dlouho vyvíjená 3D FPS Geist je hotová a v obchodech se jako duch zjeví letos v srpnu.Hra měla původně vyjít už v roce 2004, čemuž předcházelo několik let vývoje a neustálého přesvědčování majitelů Gamecube o tom, že vydání titulu Geist bude znamenat menší revoluci v žánru. A to po stránce designu i technologie. Jak ovšem roky běžely, tak už se interně vyvíjený engine nezdál už tak skvělý a nakonec do dopadlo podle očekávání. Technologii se tvůrcům nikdy nepodařilo vyladit a dnes působí i na poměry na konzoli Gamecube relativně zastarale. Snad se podařilo odstranit alespoň tu tunu bugů, které byly v kódu hry přítomny ještě letos v květnu během E3. Stejně tak lze jenom doufat, že tvůrci vyladili i použití originálních herních prvků, zejména pak možnosti převtělovat se nejenom do jiných postav, ale i obyčejných předmětů. Nezbude než se nechat překvapit a zatím si připomenout pár faktů o příběhu.Hlavním hrdinou je voják vyslaný vyšetřit podivné události v komplexu výzkumných laboratoří, jež patří jednomu docela hodně bohatému šílenci. Hráč/voják je ovšem ihned po vstupu do laboratoří přepaden a uvězněn pohůnky, kteří slouží výše uvedenému bohatému šílenci. Horší než pouhé uvěznění je ovšem fakt, že je duše nebohého vojáka separována od těla. Hráč se tedy z ničeho nic stává pouhou duší-nehmotnou substancí, která může převzít kontrolu prakticky nad všemi předměty i živými bytostmi ve svém okolí a to vše s jediným cílem. Tím je v prvé řadě získání svého těla a poté i zneškodnění šíleného vědce.