National Geographic zakládá herní divizi
Nezisková organizace National Geographic nedávno ohlásila svůj záměr vzdělávat zábavnou formou lidstvo ve spolupráci se společnostmi Namco Bandai a Sony. Výsledkem bude ještě tento rok a na začátku příštího vydání titulů National Geographic: Panda, National Geographic: Africa, Sudoku Traveler: China, Rain Forests, Greencity a From The Bottom Up.
Protože však NG vnímá hry jako opravdu relevantní platformu pro sdělování zajímavých informací, nespokojila se se spoluprací s externími producenty a vydavateli, a zakládá vlastní videoherní divizi, která bude hry vyvíjet a vydávat své pomocí na PC, PS3, PSN, Wii, DS a mobilech. Šéfem herní divize NG je Paul Levine, zatímco generálním manažerem je Chris Mate, dříve zaměstnaný v Take 2 a Bethesdě.
Cílem celé této aktivity NG je jednak inspirovat zákazníky k tomu, aby se zajímaly o globálně významné záležitosti a problémy, a dále pak více zviditelnit samotnou značku National Geographic. První hrou, která se pokusí jít ve šlépějích této filozofie, bude Herod's Lost Tomb. K dispozici bude na mobilech i PC (stahovatelná i Flash verze) a bude - v souladu s obsahem prosincového čísla NG - pojednávat o biblické postavě Herodese Velikého.