Nápad na Hi-Fi Rush se zrodil už v roce 2017 po uvedení The Evil Within 2
Prezentace Developer_Direct přinesla příjemné překvapení v podobě rytmické akce Hi-Fi Rush, která se hned po oznámení zařadila do Game Passu. O tom, jak se hra zrodila, nyní povyprávěl ředitel vývoje John Johanas.
- John Johanas naznačil, jak se rodil nápad na Hi-Fi Rush
- První návrh se projednával už v roce 2017
- Tehdy si ale nebyl jistý, zda jeho vysněný projekt dostane zelenou
Titul z produkce studia Tango Gameworks možná mohl působit dojmem, že vznikl na objednávku přímo pro Game Pass, na což poukazovaly názory některých lidí. Ti možná předpokládali, že se na hře začalo pracovat po akvizici ze strany Microsoftu. Tak tomu ale ve skutečnosti vůbec nebylo.
John Johanas v rámci živého streamu prozradil, že s nápadem na hru přišel hned po dokončení The Evil Within 2, tedy během roku 2017. Sluší se připomenout, že byl Game Pass spuštěn teprve v polovině tohoto roku.
Johanas přiznal, že si vůbec nebyl jistý, zda se jeho nápad bude líbit. Tango Gameworks se sice může pochlubit velkou kreativní svobodou, studio je však známo především díky hororově laděným počinům, od nichž se pestrobarevná akce s usměvavým hrdinou diametrálně odlišuje. I přesto si však Johanas svůj “vysněný projekt” prosadil.
Pokud vás zajímají další zajímavosti ohledně vývoje, můžete si pustit kompletní stream, který najdete pod tímto odkazem.