Na konzoli PlayStation 5 nabídne GhostWire: Tokyo šest grafických režimů. Trailer ukazuje využití ovladače DualSense
Výběr z několika grafických režimů je na konzolích již běžnou praxí, studio Tango Gameworks se ovšem rozhodlo, že jich v případě PS5 verze GhostWire: Tokyo připraví hned šest.
- Základní grafické režimy GhostWire: Tokyo upřednostňují kvalitu obrazu/FPS
- Další se vyznačují odemčenou snímkovou frekvencí
- Připraveny jsou také režimy s podporou technologie VSync
Pojďme se na ně rovnou podívat. Quality Mode nastaví vysokou kvalitu obrazu při stabilních 30 snímcích za vteřinu, protipólem je Performance Mode, který na úkor kvality drží 60 FPS. Zajímavý je High Framerate Quality, což je v podstatě první zmíněný režim, ale s odemčenou snímkovou frekvencí, která se tím pádem pohybuje mezi 30 a 50 FPS. To samé platí pro High Framerate Performance, v tomto případě může počet snímků za vteřinu pokořit hranici 60 FPS, je však potřeba vlastnit obrazovku, která si s tím poradí.
No poslední dva jmenované navazují režimy s podporou VSync, což je technologie synchronizující snímkovou frekvenci hry a obnovovací frekvenci monitoru, aby nedocházelo k trhání obrazu (tzv. tearingu).
Vývojáři se evidentně snažili maximálně využít možnosti konzole PlayStation 5. To ostatně platí také pro ovladač DualSense. Přiložený trailer prozrazuje, že se myslelo na využití adaptivních triggerů, obzvlášť během divokého kouzlení, ale také při střelbě z luku. Haptická odezva zase podtrhne poletování vzduchem nebo dopady dešťových kapek. Nezapomnělo se ani na vestavěný repráček.