minirozhovor-o-the-breathing-of-chernobyl
Novinka Minirozhovor o The Breathing of Chernobyl

Minirozhovor o The Breathing of Chernobyl

Filip.Kraucher

Filip.Kraucher

16. 6. 2006 04:00
Reklama

Přestože Radek nyní působí v týmu Advanced Developers - nezanevřel nad individuálními soutěžemi pod svým jménem Radegsoft. Do soutěže pro server Reactor připravuje zajímavou hru ve stylu slavného Metal Slugu a nyní je registrovaný i do soutěže Velkýho Chytráka, neváhal jsem a zeptal se přímo Radka na zajímavé otázky.

Jaká je tvá představa hry pro soutěž - The breathing of Chernobyl?

Radek: Mělo by jít o plošinovku akčnějšího rázu. Něco jako velmi oblíbená hra Metal Slug. Ve hře bude kolem deseti zbraní, zabudované RPG prvky, spousta nepřátel a střílení a střílení. Veškará grafika bude pixel-art. Hudbu předpokládám stažené, aby byla autentická s původním S.T.A.L.K.E.R.em

Jak rychle postupují práce na tvém projektu. Co grafická stránka hry, co můžeme přesně čekat?

Radek: Práce bohužel nepostupují zrovna tak jak bych si přál ... den má bohužel jen 24 hodin ... Grafiku se pokusím vypracovat do nejmenších detailů. Budete tedy vidět různé odlesky, odlétávající nábojnice (které když spadnou do vody tak budou cákat), dále budou např. odlétavat kusy zdí když do nich budete střílet atd.

Co plánuješ dál jako Radegsoft? Soutěžíš ještě někde jinde?

Radek: Jako Radegsoft plánuji pouze účast v soutěžích a dokončit moje dosavadní projekty a možná, že i nějaké individuálně začnu ... ale v Advanced Developers je práce až až. A soutěže ? ... zaregistroval sem se do soutěže na VCH. Na účast v této soutěži kladu větší důraz než na tu na Reactoru, protože nejde pouze o ceny, ale o možnost prosadit své jméno. To si myslím, že se hodí mnohem víc... i když ty ceny také nejsou vůbec špatné.

Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama