Zpět na článek

Diskuze: Middle-earth: Shadow of War

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Lubomír Čejka
Lubomír Čejka
Level 1 Level 1
1. 4. 2023 02:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Zdravím, Můžete mi poradit ? Já mám PS5 a hraju Shadow of war už to mám dohraný ale ohledně těch transakcí, potřebujete se na to někde přihlásit nebo si musíte koupíte pack ?

Plaiman
Plaiman
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Plecháček: Podle recenze tam máš problém snad se vším kromě Nemesis systému, ta recenze je hodně negativně napsaná, to je můj názor.

martas
martas
Level 1 Level 1
22. 10. 2017 11:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

podle mého je to jedna z lepších her a to že recenzenta moc neoslovil nemesis jako dobrý nápad, tak já jsem se dostal na těsně před konec druhého aktu a tam jsem skysnul s tím že zkouším jakými způsoby jde skřety ovlivňovat v rámci nemesisu a úžasným způsobem jde překopat naprosto jeho schopnosti. Povedlo se mi donutit jednoho dvakrát mně zradit čímž získá při každé zradě železnou vůli a pak mu mísíš naprosto zlomit morálku opakovaným zahanbením a když ho vždy dostaneš na svůj level v mém případě okolo 40, tak se mu v rámci postupu vyvíjejí schopnosti a to mne zabavilo na posledních 12 hodin. Protože je až s podivem jak je nemesis variabilní a kdyby bil ve vice open wordech samozřejmě bez nutnosti umírání hlavního hrdiny tak by je jako prvek osobností npc ve velkých světec mohl i obohatit

Drew
Drew
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 17:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plaiman: @Corvus von Corax: Nečekal jsem, že ještě existují lidi, kteří nebrečí nad mikrotransakcema v AAA hrách. V životě jsem nic takovýho nekoupil a ani nepotřeboval, všechny hry s touto možností jsem procházel bez jakéhokoli omezení a u některých bych si dokonce ani nevšiml, že tam taková možnost vůbec je, na to jsem přišel až s čtením různých stránek zaměřujících se na hry. A pokud nějaký hlupák do toho prachy dává, jeho problém. Stěžovat si může maximálně na svou hloupost.

Plaiman
Plaiman
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ale kulový hru jsem dohrál na nemesis obtížnost a nic sem kupovat nepotřeboval, co s tím všichni mají vždyť tam není nic potřeba gearu se tam valí všude dost a skřetů je tam taky plno furt tam jsou kapitáni kteří jdou ovládnout, jako možná kdybych chtěl dělat blbosti a všude mít jen legendární kapitány tak bych si MOŽNÁ jeden koupil ale jinak to je naprosto zbytečné.

Jinak recenze je napsaná pěkně ale nesouhlasím se známkou, 3 dostali hry co byli daleko horší, možná ani nestáli za řeč a zrovna tohle k nim fakt nepatří.

Marek Selinger
Marek Selinger
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 10:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Pekna recenze, diky.

ramin3z
ramin3z
Level 1 Level 1
25. 10. 2017 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@David Plecháček: No o nemesis téměř ani nebyla zmíňka a to je jeden z hlavních aspektů hry, který autoři prodávají nejvíce.
Právě nemesis systém vkládá do hry prvek, který prodlužuje "dobu" repetitivnosti (tím i dobu hratelnosti) a vytvárí hru, která vás na delší dobu zabaví, když si pročteš víc názorů lidí, kteří to hráli, tak ti odpoví, že hlavní příběh nebyl až tak podstatný, jako právě tenhle mechanizmus.
Mimochodem, tak složitý algoritmus a tolik proměných není jednoduché napsat, natož to uvést do plně funkčního stavu. Minimálně za tento prvek by si hra zasloužila určitě větší hodnocení. Je vidět že jsi nikdy neprogramoval a to je docela chyba, měl bys na hru nahlížet i trochu z autorovi stránky.
Dále invariantnost "gangů" není moc zmíněná.
Jako poslední a nejdůležitější pozámku bych dal srovnání s předchozím dílem, kde hratelnost (schopnosti) na začátku byla mizerná a nepřátelé byli opravdu silní, takže jste se lehce dostali do šlamastiky, paradoxně kvůli již zmíněnému nemesis. Ale v tomto díle to není tak markantní a hra na vás nevyhodí silného orka hned na začátku, aby vás odrovnala, ale úrovňuje nepřátele podle úrovně Taliona. Taky je vidět vetší snaha o napětí a moment překvapení ve hře (zachránění orkem např.). Obsahu je kvanta za tu cenu...

Jo a pokud chceš porovnávat kvantitu a kvalitu, tak se podívej na hodnocení FIFY 18 a PES 2018 :-), jiné hry ale stejný připad a měřítko.

David Plecháček
David Plecháček
Level 1 Level 1
22. 10. 2017 19:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martas: Tohle prosím zaznělo kde? S Shadow of War mám mnoho problémů, ale Nemesis jím vážně není ;)

Jsoucno
Jsoucno
Level 1 Level 1
22. 10. 2017 14:11

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Je pravda, ze nemesis system je skvely pro svuj napad a funkci - docela bych si ho predstavil i v nejakem borderlands nebo mecem takovem.
Kazdopadne - mikrotransakce, ok. Spise problem vidim v DLc jako takovych. Kdyz vyjde nejaky kousek peibehu za par korun, jako treba u zaklinace, je to bomba. Pokud ale DLC odemyka nejaky obsah, ktery uz jsem si stahnul se hrou, tak mne to sere. Nehlede na to, ze zrovna DLC u multiplayerovek dost trisiti komunity hracu, ale to jsem odbocil.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 18:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

já sem farmář a v každé hře, kde se člověk leveluje, tak já se leveluji způsobem že zabíjím prasata v lese a pak jdu na bosse.

Corra
Corra
Level 1 Level 1
23. 10. 2017 08:32

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mě to baví :-). Oproti Far Cry nebo AC problém v přehlcenosti mapy fakt nevidím, už proto, že postava se po herní mapě umí pohybovat dost rychle.

Plaiman
Plaiman
Level 1 Level 1
22. 10. 2017 17:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@martas: Je fakt že osledních cca 10 hodin dělám podobné blbosti také a čekám jak danej skřet bude reagovat a jak se bude vyvíjet. Už se mi dokonce podařilo vytvořit skřeta odolného skoro proti všemu. A to je pak prasárna ho dát jako Owerlorda a čekat jestli někdo v onlinu na pevnost zaútočí :D

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
22. 10. 2017 06:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ano, je to logické. Protože 99% lidí, co v diskuzích hejtuje, uráží lidi, kteří si tyto hry kupují, tyhle hry ještě ani nehráli. A priory vidí v každé hře s mikrotransakcemi největší zlo pod sluncem a ti méně inteligentní jedinci to přebírají jako ovce a nadávají v diskuzích. Přitom hru 1) nehráli (to se klidně vsadím) 2) tudíž neví, že mikrotransakce téměř nemají a NIKDY neměli na gameplay či dokončení hry ŽÁDNÝ vliv. A kdo není úplnej imbecil, tak to ví a nenechá se ovlivnit. Každej normální člověk ví, že skin "knedlo,vepřo,zelo" a pozlacená pistolka z lootboxu nikoho ve hře dál neposune/nezkazí mu ji/nevylepší mu ji atd. O tom je ta logika. Ze všeho se dnes v diskuzi dělá největší zlo. Stačí se podívat na uživatelské recenze, které sesekají hodnocení jen proto, že hra obsahuje nějaké přiblblé předražené bedýnky, KTERÉ NEJSOU POTŘEBA :-) Tomu zase já říkám opravdu logika ;-) Kdo má dost peněz a chce kupovat, ať si kupuje. STejně mu to nijak nepomůže. Naprosto nevidím jediný důvod proč se rozčilovat nad něčím, co člověk může zcela ignorovat / do čeho nemusí nikdo vrazit ani haléř reálné měny. Kor když si všechny bedny můžeš koupit i za herní měnu :-)

Plaiman
Plaiman
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 19:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Bože a co chceš grindovat? Hrál si to? Řekni mi kdy chceš co grindovat, prostě na nejtěžší obtížnost jsem nemusel nic kupovat, jednoduše sem přebíral kapitány co na mě útočili a s tím jsem si vystačil. Jediný co je nutný splnit jsou chelenge aby jsi získal všechny skillpointy a mohl měnit build ale to je vše.

Corvus
Corvus
Level 27 Level 27
Hlavní platforma: PC
20. 10. 2017 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plaiman: No konečně jeden normální a nezpracovaný člověk s vlastním mozkem a názorem. Díky! Přesně tohle si myslím o mikrotransakcích a tzv. "dlc" napříč hrami. V životě jsem nic takového nepotřeboval, popravdě mám asi selektivní vidění, protože reklamy / lootboxy / doplňky naprosto nevnímám. A že jsou v menu hry? No a? Co bych asi tak dělal v menu? A pokud se najde blbec, který jim přisype reálnou měnou? Tak ať sype. Co je na tom špatnýho? Kdo nechce, nesype.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 11:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

A hele, takže čtvrtý akt je tam proto, aby hráče donutil kupovat Loot Boxy. Jinak klasický syndrom AAA open worldu - kvantita nad kvalitou.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 18:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Drew7878: Chápu, že jsou ti mikrotransakce ukradené, ale aspoň neoznačuj jejich kritiku za pláč. Je to naprosto legitimní kritika nezřízené chamtivosti AAA gigantů. Prostě je dál ignoruj. Easy. Nadává se na ně, protože většinou ovlivňují design hry a rozhodně ne pozitivně. V singlu pro jejich existenci neexistuje jediný pro hráče pozitivní důvod.

@Corvus von Corax: Ano, člověk co kritizuje mikrotransakce a je si vědom, že jejich přítomnost ovlivňuje design hry nemá vlastní mozek a názor. Nepřekonatelná logika.

@Plaiman: No, v drtivé většině případů nic kupovat nemusíš, pokud jsi ochotný grindovat, to je pointa mikrotransakcí.

Wumitai@seznam.cz
Wumitai@seznam.cz
Level 1 Level 1
20. 10. 2017 16:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plaiman: souhlas, hezky napsáno

Reklama
Reklama