PC hráč už od Atari v osmdesátkách. RPG. Občas strategie nebo závodní. Diablo. UFO Enemy Unknown...XCOM. ME, AC, The Witcher, NFS: Hot pursuit. Warcraft. Deus EX.
@Mitsurugi: Hledal jsem si live service a našel definici, která mluví o tom, že jde o hry s dlouhou životností a staráním se o značku. Mám to chápat tak, že je třeba WoW live service? Nebo jsem vedle jak ta jedle?
100+ hodin, jeste jsem toho dost nevycistil, Hard obtížnost Netrunner/Stealth/Reflexes. A těším se na Very Hard jako mlatička Body, Cold Blood, Engineer.
@Jsoucno: Docela souhlasím. Kopu těch věcí, co popisuješ, jsem vůbec nepotkal. Asi jinej styl hraní. Hraju na PC - Hard a nemám teda problém s obtížností vůbec, ale to taky může být Nethack+plížení stylem. Občas pro zpestření přestřelka. Už jsem dost uvažoval o zvýšení obtížnosti, ale asi to nechám a zvýším až na druhý průchod - buď DLC někdy, nebo z nudy na achievmenty.
"Obtížnostní" záseky zažívám u těch pouličních bitek. Atribut Tělo na 5 a toho exvojáka z Šesté ulice jsem hrál tak hoďku dvacet minut. Stačily mi dvě rany :-D na konečnou, ale byla to výzva a dal jsem ho :-). Tam mě právě štvaly neviditelné omezení arény.
Mrzí mě, že ty bugy převážně na starých konzolích převálcovaly v médiích nespornou kvalitu hry. Příběh dobrej. Atmosféra u mě funguje. Baví mě hrát kdejakou blbou zastávku a střídám u nich styly. jednou vystřílím podruhé nahackuju, potřetí nasekám, počtvrté odsniperuju.
U mě třeba hra funguje daleko líp než poslední Deus Exy přitom u mě jde o srdcovou záležitost už od pradávné jedničky.
@Mitsurugi: Já to spustil, získal první bod, podíval jsem se na to psycho a odinstaloval. Nejsem asi cílovka. Mně vyhovuje Diablo. Chtěl jsem to zkusit jako alternativu, ale prostě mě to odrazuje, jako v jiných hrách tuny balstního textu.
Adoraci D2 nechápu a to jsem v D2 strávil stovky hodin. Obtížnost končila na players 8, jednou vybudovaný build nebylo možné bez SW třetí strany měnit, po dohrání nejvyšší obtížnosti už to byla jen opáčka kampaňových lokalit -> prakticky Mephisto a Baal kvůi nejvyšším rpavděpodobnostem nejvyššího lootu,...
Trojka v hávu dvojky/jedničky proč ne, ale zachovat flexibilitu trojky. Chyběly by mi i sezóny, bounties, GR, NR. Jsem zvědavej, ale bude to trvat.
Mimochodem v nějakém z vystoupení na Blizzconu kdosik zmínil pětici postav, tak to sedí...pokud nedojde ke změně, času dost.
@Jsoucno: Cože? Hard a divíš se, žes nedostal challenge? Na Hard hraju tak do dvacátýho levelu v sezóně :-D a to si užívám ten porod, než se začne sestavička pěkně ladit a z otloukánka se stane "řezník" na tormentu 16 nebo GR 80+. Challenge dostaneš, když dáš Hard Core character a začne záležet na tom, jestli chcípneš nebo ne. Vím o čem mluvím, nedávno jsem chcípl s Crusaderem v GR70 s Paragonem 454.
Fable. Ten jsem dohrál jak za dobrýho, tak za zlýho. Líbilo se mi, jak měl hodnej svítící tetování, blond vlásky a sotva jsem vlezl někam do města, provolávali mi slávu. ZO za zlýho byl každej podělanej až běda, vyrostly mi rohy a kolem lítaly mušky. Přitom si nevybavuji, že by mě to omezilo na volbách.
Ono jedna věc je dát zlé a dobré volby, aby to pěkně vypadalo v marketingu a druhá věc je, udělat hru tak aby byla zábavná a plnohodnotná v obou směrech .
Osobně by se mi líbil přístup - kalďas, oportunista (šesá zóna, žoldák), záporák a každá z cvest by měla svoje klady i zápory. Třeba běžné i u "kladných" postav bývá, že můžete být zloděj, apod...