Zpět na článek

Diskuze: Microsoft koupil engine Havok

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
5. 10. 2015 06:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Unreal3+4 má PhysX, Unity má PhysX. Tím je pokryto 90% herního biznisu. Po Havocu šáhli ti, co kutí vlastní enžín.

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
4. 10. 2015 14:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Intel s Havokem za ty roky, co ho vlastnil neudelal vubec nic, Havok spis umiral. Snad pod MS, tam konecne pridaj i OpenCL a GPU fyziku, ted je to jen CPU a pak bychom se konecne mohli zbavit PhysXu, respektive ziskat neco co skutecne bude vyuzivat vic nez par Nvidii spolufinancovanych her.
Uz je na case, kdy se objevila Agea 2006?

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
4. 10. 2015 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Micronik: Třeba proto, že AMD už Mantle nekutí? :D

rappix
rappix
Level 1 Level 1
4. 10. 2015 16:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Proč by mělo mít Sony problém s technologiemi Microsoftu? Vždyť už teď je normálně využívají, stejně jako Microsoft využívá technologie Sony.

Micronik
Micronik
Level 1 Level 1
4. 10. 2015 16:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@RuThaN: Co to tu plácáš za nesmysli. Pár spolufinancovaných her na PhysX? Nezbláznil si se decentně? physX je integrovaný do samotného Unreal Engine někdy od roku 2007 a je to jediná midleware platforma pro fyziku na tom engine čili vše co běží od 2008 na Unreal běží na physx ty šmoulo jeden. To že někde tomu vývojáři dají více a implementují doplňky navíc a pak to dostane nálepku PhysX a podporu Nvidia ještě neznamená že vše co běží na Unrealu a využívá fyziku neběží na PhysX. To nemluvím o spolupráci s Ubisoftem, 2K, CDProjektRED, Bohemia Interactive Studio, GearBox, 4A Games, Deep Silver. Si musíš uvědomit že to že má hra pokročilé effekty fyziky ještě neznamená že po vypnutí tam těchto efektů tam fyzika není ta tam je vždy jen záleží jak je navržená základní fyzické jádro všeho co běží na Unrealu pohání PhysX nvidia z toho ale dělá reklamu jen v momentě kdy je tam pokročilý physx.

Je zajímavé že tolik nevřeštíš když AMD pak kutí Mantle který pohání kolik her? 3? Jo vy stádo zelenorudých jste pořád stejný stádo. Jak něco udělá Nvidia je to špatně jak to udělá AMD a stojí to fakticky za starou belu je AMD best!

Prostě Funny

RuThaN
RuThaN
Level 4 Level 4
4. 10. 2015 14:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jinak samozrejme, neverim tomu, ze by Sony nemela problem s MS technologii na jejich kramech, takze bych rek, ze nekteri vyvojari se dalsi podivaji jinam na PhysX nebo se bude muset udelat jinej poradne middleware - Bullet za poradnej nepovazuju.

TBohdan
TBohdan
Level 1 Level 1
4. 10. 2015 10:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

ja si myslim ze microsoft kuti svuj vlastni engine... a kdyz se koukam na to jak microsoft uvolnuje svoje vyvojarske nastroje tak je vcelku mozne ze chce utocit na unity...multiplatformni engine xbox one a win 10 ready nezni zas tak nerealne

Reklama
Reklama