@Whiskey1939: Tak poslední 2205 je v ultimatní edici něco jiného než když si to člověk stáhl na warezu je to jako by člověk hrál jen polovinu hry co hra nabízí...
Jinak co se týče exkluzivit tak tohle není rozhodně případ Metra pač ta hra se stahuje na Uplay a hraje se na Uplay akorát je tam další store ze kterého mužete hru koupit když je steam hladový a řekne si 10% jen za to že hru můžou lidi koupit na steamu ale následně stejně při spuštění hry se vám stáhne Uplay klient a v něm se začne stahovat hra tak se opravdu nejedná o exkluzivitu to si zase Steam ovečky jen myslí a brečí a brečí....
Prostě se vy ovce konečně proberte se Steamem nechce nikdo už spolupracovat protože si ti vývojáři nebo vydavatelé chtějí na PC něco vidělat a já je jen budu podporovat
Vy se mi fakt hoši jen zdáte! Položili jste si vy exzoti někdy otázku proč na PC máme dneska x klientů? Proč se všechny hry prostě nevydávají na steamu? Proč ještě před 5 lety Ubisoft brečel že přestane PC platformu podporovat a u třeba Division na PC bylo rozhodnutí ubisoftu až po obrovské petici kterou udělali PC hráči?
Proč dneska existují Origin, Uplay, Bethesda, GoG, WBplay, Rockstar Games Social Club a řada jiných co jsem opoměl?
Inu protože STEAM!!!!
Kdyby Steam nebyl hladový tak dneska nemáme stopadesát launcheru ale jen jeden jediný jenže to je tak když si někdo dovolí chtít z prodeje digi kopie na férovku 30% z hrubého příjmu tohle parazitování logicky vyústilo v to že velcí vydavatelé začli vydávat hry na vlastním písečku (čti launcheru) a je to logické! Nikdo nechce živit parazita a já už tuplem ne!
Jen tak pro jasnou představu vy tři ovce představte si že máte hru kterou vydáte na Steamu za 1500kč! Tu hru si koupí 1 000 000 lidí tak vyděláte v hrubém 1.5 miliardy koruny pak přijde Steam a sebere vám 300 mega jen tak mírnix týrnix a do toho u vás zaklepe berňák že kurva daně 21%! A vy tři exzoti vy neplatíte daně z 1.2 miliardy co vám zbývaj kde že vy platíte daně z 1.5 miliardy korun takže to je dalších 315milionu v hajzlu takže vám ve výsledku zbyde ze hry která se prodala za 1.5 miliardy korun cca 885 milionu korun! A to beru jen verzi že to lidi koupili Online na Steamu chrań pánbůh abych počítal i ty lidi co to koupili na krámě to je dalších 10% dolů protože ten obchodník taky z něčeho musí žít!
Tak už se laskavě proberte a pochopte že svět není tak vesele růžovoučkej ala Steam že to není o zlém Epic Store a hodném klaďasovi Steamu! To rozhodně není!
Představte si že těch 18% navíc které vávrovi sebreal Steam za prodej Kingdome Come: Deliverence za ty prachy mohl být zaplacený český dabing pár excelance kapište ovečky?
Už vám to v těch makovicích aspoň trošičku docvaklo?
jinak ten link na prodeje je nic neříkající už jen proto že Redux verze se prodala v prvním měsící v počtu 1.5 milionu kopií takže se určitě Last Light neprodalo 680 tisíc kopií to ani omylem!
Jinak jak poznáte že se hře daří v prodejích či nikoliv je že se stačí podívat na cenu za jakou hru v současnosti dneska koupíte takže třeba příkladem budiž Far Cry New Dawn ten když vycházel tak na Kinguinu stál cca 900 kaček dneska ho tam koupíte pod 600kč což znamená že šel o cca -30% za měsíc s cenou dolů jenže třeba Metro Exodus které v době vydání stálo kolem 1100-1250kč teď nejlevněji stojí 1020kč a hned další prodejce je tam za 1100kč což dokazuje že prodeje jsou dobré jinak by cena padala strmě dolů a tady spadla když už tak o 10% procent ale já třeba v předobjednávce dával za Exodus rovněž 1020kč (byť je pravdou že předobjednávka je vždy na tomto portále levnější)
já z trojky měl pocit že ta hra sice po ruzných záplatách je dobře optimalizovaná ale jako hra naprosto nudná a hlavně mi tam chyběli některé zbraně které bych více uvítal
No vidíte a já si to s radostí předobjednal na Epic store takže si to krásně v klidu zahraji už příští pátek zatím co vy tu budete ve většině brečet a koukat po reditu kdy vás někdo omilostní crackem :-D Prostě idiocie v praxi
Ajeje tady se zase pro jednou řeší blbosti jednak je třeba si uvědomit jakou čast Wtichera vlastně cavill zvtární podle náhledu to bude mladý Witcher Geralt z Rivie dost možná ještě před tím než dostal přezdívku řezník z Blavikenu a tak je dost logické že se nemůže kurva podobat tomu hernímu protože mezi nima je třeba 50+ let kurva rozdíl ale serial se nebrání tomu že se podíváme i do jeho stáří proto vybrali cavilla protože muže hrát obojí ono stačí mu nacpat vousy a malinko pohrát v maskérně a hned je z něj týpek ze zaklínače 3 to je prostě nesmírná výhoda jeho ksichtu :-) Za mě palec horu
Když pominu fakt že ta grafika vypadá jak launch hra pro X360 (a to možná ještě tu 360 urážím) tak musím říci že ten jízdní model opravdu z videa strašně připomíná Midnight Club což byl pro mě snad nejhorší jízdní model v té době! Tehdy jsem raději jezdil Juiced ikdyž co si budem namlouvat ten neměl o moc lepší jízdní model ale zase nabízel nějaký ten tunning a výbornou hudbu k tomu. Jinak MC 3 DUB EDITION a MC 4 Los Angeles byly jedny z nej závodních her svého času (tedy v době vydání) až mě moc sere že je Rockstar zařízl
@qwe5: Ceny kdysi když steam začínal opravdu nebyli růžové sám to vím protože sem se skoro 10 let živil hostingem a správou serverů takže prosím určitě mě nepoučuj v tomto oboru si myslím že vím více než ty a nemusím si tu na nic hrát! Steam nereflektuje současnou cenovou situaci to Epic ano a jestli chceš tvrdit že Epic je čínská verze Steamu tak prosím napřed si něco zjisti o Epicu protože se tu bavíme o firmě která v krátce po DOOM 2 a Quake 2 vyšla s hrou Unreal podle které do dneška je nazván Engine na kterém vyvíjí hry zhruba 20% dnešní produkce!
Pokud chceš plácat takové nesmysly tak si u mě s prominutím za naprostého vola!
Druhá věc Epic založil store dřív než do něj čínský gigant Tencent investoval respektivě do něj investoval právě proto že Epic založil store a hlavně proto že ho chtějí dotlačit i do samotné číny kde je velký potencial a hlavně jej bude chtít tencent propojit s novou čínskou konzolí to jsou důvody jeho investice a né nějaké zběry dat uživatelů jak nám to tady kdejaká propaganda hlásá :-)
A co se marže týče tak tady plácáš nesmysly Steam snižoval marže až na 20% procent to ano ale taky jen vyvoleným a to jen proto protože mu chtěli vzít čáru (bavíme se o EA, Ubisoft, Bethesda, 2K "GTA", SquereEnix)... Nakonec mu stejně většina vydavatelů dala vale že'
Však se běž zeptat vávry osobně na těch 20%! Úplně vidím tu jeho reakci jak tě veme tím mečem co tam má vystavěný po hlavě! Si myslíš že další Kingdome Come vyjde na Steamu? Rok po vydání možná jinak máte smůlu. K Epicu teď utekl i Ubisoft a nově zafinancoval Epic Quantic Dream pro PC porty exkluzivit z PlayStation a to Hevy Rain Beoynd Two Souls, Detroit Become Human a co dělá posraný Steam? Vyhazuje prachy na SteamBox, Steam OS, Steam Machine a další plejádu blbostí a nesmyslů místo toho aby když už valve sere na kvalitní hry a dělá jen mulťáky tak z těch peněz mohli financovat herní studia nebo herní studia založit nic se neděje naproti tomu Epic se snaží sice chce roční exkluzivitu ale pro mě jako hráče je důležité že díky nim něco vzniká a to se o Steamu/Valve říci nedá už pěkných pár let!
@Zerosekai: Co to plácáš však všechny hry i bez PS + si mužeš zahrat offline příkladem jsou hry od UBI The Division, The Crew ale nezahraješ si coop pvp či cokoliv jiného kde jsou hráči
AMD nemá na poli GPU konkurenci v NVIDII ale v AMD protože problém AMD spíše nespočívá v tom že by neuměli udělat po stránce HW dobrou kartu ona Vega 64 je toho krásným dukazem problém AMD je a vždy byl ovladače
@SoxXe: Tak pochybuji že s RTX 2070 budeš mít v BF5 25 FPS na Full HD když já ji koupil a AC: Odyssey mi jede na extra 60FPS a to díky V-Sync :-) Takže takovou kravinu fakt napsat musí jen člověk co o tom ví kulové
Já jsem naprosto spokojen o grafice tahle hra nikdy nebyla je teda vidět že engine je furt stejný akorát s vyším rozlišením textur ale co čert to vem aspon to pojede v poho na průměrné sestavě
Ti z vás co tvrdí že to je jiná hra než předchůdce by se nejspíš měli objednat k očnímu. Za prvé až na pár grafických úprav a detailnějších textur je to nemlych stejný engine který pohání Mafia 2 (je až s údivem že to vyvíjeli 6 let).
Čili jízdní model, bojový systém, systém krytí a mnoho dalších je jako přes kopírák (dobře s možná detailnějšími effekty výbuchu nicméně je to úplně stejné)
Další věcí je přestańte pořád řešit jestli ta čtvrtá postava je nebo není Vito Scalleta protože to Vito skutečně je a byl potvrzen v rozhovoru pro IGN https://www.youtube.com/watch?v=_gG0dhynQkk
Jako poslední chápu lidi co se jim to extra nelíbí nicméně je dobré si uvědomit že postavy kolem vás budou s největší pravděpodobností nehratelné (budou vám zadávat ukoly řešit pro vás bordely a vše co zabavíte) je možné že tam bude zase nějaká forma DLC (hratelných postav) jako u druhého dílu ale to je tak zatím celé.
Ano nemá to ten feeling starších dílů to je skutečně pravda působí to moc rychle přeplácaně a dost jinak oproti starším dílům s tím skutečně souhlasím a je dost možné že inspirovali GTA nicméně nebudu zatím házet hru přes palubu protože je také dost možné že se snažili ve videu postnout co nejvíc tzv "cool akčních momentů" po vzoru filmových trailerů takže to mělo působit jako že je hra akční až na půdu (pro americké dětičky) ale výsledek nakonec může být jinak
@Gabriel I. Veliký Pravdomluvný: Čtyřka nebyla teprve na ni čekáme New Vegas byl datadisk samospustitelný dokonce neměl v názvu ani číslovku
@Dobytek: No vidiž já to mám naopak mě zase více bavil NV, lepší atmosféra totální hlody u kterých sem se dost často zasmal zejména když ghoulové letěli na měsíc (v těch směšných raketkách) a tys jim ten let mohl navíc sabotovat to jsem byl totálně pod stolem mrtví smíchy když jsem to jel poprvé
@Mitsurugi: má to tahat Gamebryo nový engine otázka ovšem je jestli to není překopaný stary skyrim engine který byl zase překopávkou Fallout 3/NV engine ten zas byl překopávkou starého TES. Tak či onak poslední New Vegas byl špica a těším se už dlouho na dalšího Fallouta
@RuThaN: Co to tu plácáš za nesmysli. Pár spolufinancovaných her na PhysX? Nezbláznil si se decentně? physX je integrovaný do samotného Unreal Engine někdy od roku 2007 a je to jediná midleware platforma pro fyziku na tom engine čili vše co běží od 2008 na Unreal běží na physx ty šmoulo jeden. To že někde tomu vývojáři dají více a implementují doplňky navíc a pak to dostane nálepku PhysX a podporu Nvidia ještě neznamená že vše co běží na Unrealu a využívá fyziku neběží na PhysX. To nemluvím o spolupráci s Ubisoftem, 2K, CDProjektRED, Bohemia Interactive Studio, GearBox, 4A Games, Deep Silver. Si musíš uvědomit že to že má hra pokročilé effekty fyziky ještě neznamená že po vypnutí tam těchto efektů tam fyzika není ta tam je vždy jen záleží jak je navržená základní fyzické jádro všeho co běží na Unrealu pohání PhysX nvidia z toho ale dělá reklamu jen v momentě kdy je tam pokročilý physx.
Je zajímavé že tolik nevřeštíš když AMD pak kutí Mantle který pohání kolik her? 3? Jo vy stádo zelenorudých jste pořád stejný stádo. Jak něco udělá Nvidia je to špatně jak to udělá AMD a stojí to fakticky za starou belu je AMD best!
Jestli bude zakazany i kofein taurin THC tak tu turnaje budou možná hrát tak akorát lidi z NADA a možná nějaký admin z ESL(u). Neschvaluji Adderall ale otázka je co všechno daji do blokace :-)
@smaug: Ale tam byl smaugu problém právě v tom že hra vyšla na staré konzole ty měli limit paměti 256+256 MB v případě PS3 a 512MB v případě X360. A protože hra byla primárně vyvíjená na konzole tak to podle toho vypadalo. Pro PC port vývojáři řešili akorát lepší textury ale jinak nastavení dohledu či doskakování textur je na PC prostě netrápilo. Ted si vem že mají pamět na next gen konzolích 16x větší to už nabízí řadu možností čili tohle podle mě u nového Falloutu hrozit nebude. A pokud jde o téma zaklínač 3 tak tady se trošku pousměju. Je fakt že v Z3 nastavení dohlednosti ve hře chybí ale možnosti jakým se dá hra upravovat po stránce grafiky v konfigách jsou naprosto úžasné včetně možnosti nastavení dohlednosti (takže doskakování terénu či statických textur nebo stínů není problém nastavit dokonce je na to i dobrá utilita http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/12/?
To že se bude jednat o pokračování Underground ale není už dávno tajemstvím pokud vím už minulí rok se prokecli že dělaj na hře kterou si žádají všichni fanoušci Need for Speed a pokud lidi nejsou idioti uvědomí si že největší boom tato značka zažila s Undergroundem. Ano NFS 5 Porsche Unleashed bylo dobré ale Undergroundy prostě NFS dostali na jinou úroveň a dlouho se NFS drželo s prodeji vysoko protože dělali nfs právě s touto tématikou.
Posledních cca 5 dílů včetně odbočky Shift byl pro tuto značku smrtící. Já osobně doufám že kromě názvu to bude mít i ten feeling jako staré Undergroundy nebo Most Wantedy ikdyž měli vyloženě béčkový příběh tak byly postaveny právě tak aby to hráče bavilo jet ten příběh a právě a díky tomu byly takto populární díky "gameplay". Jen si to vezmeme The Run nudná koridorová vocasovina na cca 4-5 hodin hraní, Most Wanted 2012 které graficky byly zpracovány pěkně a né moc náročně ale svět byl naprosto mrtvý ve hře naprosto nulové možnosti bez tunningu s cca 20 různými závody prostě o ničem.
O nových Rivals nemá cenu ani mluvit drahocené pekáče proti drahoceným fízláckým pekáčům. To si v EA neuvědomili že lidé jsou těch jejich policejních honiček už dávno přejeděni? Každý rok vychází tuna závodních her ve kterých se můžete projet v Lamborghini ale kdy vyšla hra ve které se můžete projet v Mitsubishi 3000GT Twin Turbo nebo Mitsubishi FTO GPX-R, Mazda Rx7,8 Honda S2000, Prelude, Nissan Skyline, 350Z, 370Z nebo ve staré polazené americe.
O kolika závodních hrách dneska můžete říci že si je i po 5 letech rádi zahrajete. Však starý Most Wanted mám v PC a čas od času si je rád zahraji a Underground či Carbon to samé. Dokonce i občas zapnu Pro Street nebo raději Undercover než ty nové splašky od EA. Doufejme tedy že nové NFS Underground bude v Gameplay aspoň stejně dobré jako jeho starší bratříčci!
Tak za prvé jednička a dvojka jsou strašně rozdílné hry zatím co jednička mi přišla že běžela na engine od Iwory tower který poháněl Driver San Francisco tak u dvojky jsem měl pocit že tam dali překopanou verzi z Test Drive Unlimited 2.
@tomas.hluchnik: Nic ve zlém ale jednička obsahovala tunu závodů a k tomu hlavně PVE závody a hlavně závody třeba na hodinu či dvě po celé mapě. To u dvojky zatím totálně postrádám, Navíc už snad s verzí Wild Run přidali funkci tvoření vlastního závodu takže sis to mohl nastavit podle sebe a já za to s kámošem byl strašně rád. Dvojka zatím nic takového nenabízí závody tam jsou to je pravda ale všechno nudné 5 minutové záležitosti.
Po grafické stránce se mi jednička prostě líbí více kdo se podívá na rozdíl třeba mezi mrakodrapy v jedničce a dvojce tam je to strašně vidět zatím co jednička šla víc na detail ve dvojce máte často pocit že to vypada jak krabice od vloček potáhnutá hnusnou texturou.
To samé textůry trávy v Miami to jsem myslel že mám hru snad nastavenou 800x600 a musím říci že nejsem nějaký PC master co loví best grafiku ale když hrajete jedničku a užíváte si ji tak očekáváte že po visualu to buď bude stejné nebo lepší né že to bude hrozná tragédie...!
Co je ale největší problém celé hry? Její naprostá nudnost zatím co v jedničce vás táhl zajímavý příběh skill systém a vědomí že v určitém levelu se vám otevřou nové třídy závodů tak dvojka vám dá sice na začátku pomalu vše problém ale je že tu není ta motivace se dostat nahoru protože vás to prostě za chvilku začne nudit