Zpět na článek

Diskuze: Mass Effect: Andromeda

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

el_capitan@centrum.cz
el_capitan@centrum.cz
Level 0 Level 0
9. 4. 2017 07:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím proč, ale při hraní Andromedy občas pociťuji takovou divnou pachuť dragon age inquisition : (

Werian
Werian
Level 1 Level 1
28. 3. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoši skvělá recenze, s většinou názorů souhlasím. Jako fanda původní triolige, který se na pokračování klepal jak osika, jsem předoobjednal vč. steelbooku a po instalaci a prvních pár hodinách přišlo nepěkné vystřízlivění... Hnusné animace postav a fyzika i na ultra, překombinovaný začátek a z čeho teču nejvíc... naprosto debilní navigace questů. Říkal jsem si.. wtf, tohle asi ani nedohraju. Postupem času si člověk (bohužel) trochu zvykne a pohltí ho velkolepost vesmíru a nostalgické prvky původní série. Takže se to ve finále nehraje tak špatně i když co se týče příběhu a smyslu pro detail, s původní ságou se to měřit nemůže ani náhodou. Jediné s čím v této recenzi nesouhlasím je umělá inteligence - EDI mi byla daleko sympatičtější, SAM působí straště vyumělkovaně a přehnaně účelově a dále systém cestování v solárních systémech - animace jsou krásné a i po cca 10 h hraní stále neomrzely, oproti 2D kuličkám a statické Normandii z původních ME je to výrazný posun a oceňuji velkolepost a důvěryhodnost meziplanetárních přeletů. Jsem zvědavý jak moc odfláklým animacím pomůže zmíněný patch, i přes to.. kdo umí slušně anglicky a bavil ho původní Mass Effect... doporučuji ;)

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
25. 3. 2017 12:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Já nevím co má kdo proti příběhu a postavám. Příběh je super a postavy jsou až na pár výjimek taky super. Ale je pravda že mám odehráno tak 12 hodin a po příběhové lince se posouvam pomalu a tak mě může dál ještě zklamat. Ale z toho co zatím mám odehráno mi to připadá jako super našlápnutí do další trilogie.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
25. 3. 2017 08:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Herko: RPG, role-playing hra, která má nezajímavé postavy, celkem slabý příběh a dialogy velmi zaostávající za trilogií, to není skvělé.
Jediné, co je dobré na tom, že je to RPG, je rozsáhlý strom, jak říkáš.
Proti trilogii je to ale slabý odvar.I soundtrack opravdu zaostává, hru už hraju, špatná ani průměrná není.
UI je taky dost zmatečné.
Dialogy jsou nadprůměr, především kvůli tomu, že postavy mají skvělé interakce s tím, co jsi udělal, ale ty animace absolutně ničí jejich atmosféru.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
24. 3. 2017 12:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Corvus von Corax: Neplivající názor neznamená kladný názor, i když Andromeda je mírně nadprůměrná.

Jiří Bigas
Jiří Bigas
Level 1 Level 1
24. 3. 2017 10:36

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Máme to rozhodně v plánu, ale chceme video udělat se Zdeňkem, který momentálně neměl čas sjet do redakce. Původně jsme vás chtěli překvapit pirátem už dnes, ale na vysílání Andromedy dojde příští týden.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
23. 3. 2017 21:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Filias: Mě se nezdá že by příběh kulhal. Naopak mi připadá hodně poutavý. Dokonce i nový parťáci (ne ti dva co dostaneš hned od začátku) jsou vážně super.

Strejda Phil
Strejda Phil
Level 1 Level 1
22. 3. 2017 16:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: In-game cutscény ve starých ME se mi také líbily, ale ty loading screeny byly hrůza. :D
Trilogie běžela na Unreal Enginu 3.
Hrál jsem trial a hned v prvních několika sekundách jsem viděl prvních dvva efekty Frostbite 3 enginu, které mě docela štvaly:
Prakticky každé světlo je obrovský oslepující lens flare a nemožnost si ho vypnout a DoF a podobné rozmazávací efekty.
Frostbite 3 není nejlepší engine, ale očividně se na něm dobře dělá grafika a zvuk, ale celkem blbě AI(AI Battlefieldu 1 a Battlefrontu je dost špatná).
Za masterpiece mezi enginy považuji Fox Engine.
Souhlasím s tvým komentářem.

Zdeněk Princ
Zdeněk Princ
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 23:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Žalud: Ahoj, jsem neuspesna cosplayerka, muzu u vas pracovat jako animatorka? Diky! ..... Vazne si myslis, ze to takhle probiha? Ze ta holka nic neumi? Uz dost, prosim...

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
21. 3. 2017 22:42

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Zdeněk Princ: přesně tak, takhle by se mělo recenzovat bohužel ostatní weby a jejich stupnice hráčskou komunity tak vymyla že když vidí že něco nemá 8 9, tak je to odpad, to není pravda a mnohdy i průměrná hra 5/10 v oblíbaném žánru dokáže zabavit než desítková, chválím tenhle přístup využívání celé škály

Swabator
Swabator
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 21:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Svými slovy neznamená cokoliv a vyjadřovat se jako dobytek není názor, ale blbost. Chce to trochu udržet formu.Jinak s tvým názorem souhlasim z EA a Ubi se stalo zlo. Vydávat nedodělaný hry a chtít za to plnou cenu a ještě tlačit season pass a microtransakce je hodně špatný. Stejně tak ale vyhrožování recenzentům a DDOS útoky na jejich profily, kvůli nízké známce u hry( Sterling a Zelda), o tý ženě z BIO jsem už psal.

Swabator
Swabator
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 21:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Žalud: Ty jsi přesná ukázka hlouposti a žumpy, do který herní komunita spadla.

mikez
mikez
Level 1 Level 1
21. 3. 2017 19:56

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Napriek všetkým ohlasom a vďaka Zdenkovej recenzii sa na to stále moc teším, ale určite do toho nejdem za plnú cenu.

The End
The End
Level 1 Level 1
30. 3. 2017 20:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mně k hraní MASS EFFECT ANDROMEDA donutili tři důvody.
První: Nolan North
Druhý: Samotná Andromeda
Třetí: RRP, Které konečně není klasickým OPEN-WORLDEM.

V samotné hře, je mnoho fantastických momentů a planety na mně působily tajemně a velkolepě. Ovšem velmi mně rozesmutnilo, že to objevení nové Galaxie není více o Epických příbězích samotných lidí. Takhle se to dobývání vesmíru zdá být až moc jednoduchá mise bez nějakého hlubšího důvodů a silnejší motivace.

Igni
Igni
Level 0 Level 0
28. 3. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Za me je ta hra pecka.
Animace obliceju jsou hrozne, ale tak je to jedna moucha. Vizualne to neni mozna spicka, ale je to pekna evoluce oproti trojce a jsou tu lokace, kde se da jen kochat vyhledem do okoli. Hutny zacatek me nijak neprisel, hra me chytla po par hodinach hrani (cca 2). Quest tracking by se hodila moznost trackovat vic questu najednou, ale da se bez toho obejit.
A hlavne, po delsi dobe pro me zase hra, kde se kouknu v jednu na cas, reknu si ze jeste dojedu sem a sem a jdu spat, kouknu se znova na hodiny a jsou ctyri rano.
Takze za me rozhodne pecka, osobne bych tomu dal klidne 4/5, pro fandy serie je to podle me MUST.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
23. 3. 2017 13:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tak jsem uprimne rad, ze jsem se nakonec nechal ovlivnit prvni vlnou recenzi a gify animaci a namisto ME si poridil Horizon. MEA si sice i tak zahraju rad, kazdopadne ho odkladam s cistym svedomim na neurcito, az opadne cena, coz by vzhledem k jeho kvalitam (ktere jsou rozhodne pod ocekavanim) mohlo byt rychleji nez jsem cekal :)

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
22. 3. 2017 20:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Povedená recenze! Konečně nám někdo přiblížil v mezích konkrétnější představivosti (aniž by bylo uvedeno spoilerů!) o čem hra vlastně je, jak se hraje a co je naní dobré, slabší a co špatné. Za mě prozatím nejlepší CZ recenze.

Bylo by fajn, kdy jste zde na hrej.cz hře věnovali ještě nějaké to hraní s komentářem z pozdější fáze hry a rozebrali klady a zápory na konekrétních příkladech. Přeci jen je Mass Effect obrovské téma, a vzhledem k obrovitému ohlasu návštěvníků webu by to jistě nebylo na škodu. Možná jim díky tomu neunikne hra, která zase nemusí být tak špatná jak se na první pohled zdá, a jak je uváděno prvotními postřehy high fanoušků a grafických labužníků.

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
26. 3. 2017 01:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@tomas.hluchnik: Jenže dnes je in hejtovat ME:A kvůli každé blbosti protože v jiných hrách je všechno stokrát lepší a jinak. Tak buď zticha a drž se škaredých animací.

Beranir
Beranir
Level 0 Level 0
22. 3. 2017 15:19

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daremes: no právě ono celý to opraví to patchem vzniklo u hráčů, pokud já vím tak bioware řeklo že animace neopraví day one patch a neví co bude nápln ostatních patchů, takže nikdy neslíbili že to opraví patchem

Nigfire
Nigfire
Level 0 Level 0
25. 3. 2017 07:39

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Strejda Phil: Andromeda není nadprůměrná. Je to skvělé RPG. Rozhovory ikdyž ne vždycky vypadají hezky jsou hodně kvalitně napsané. Vývoj postavy má rozumně široký strom možností a o systému vylepšování gearu už jsem psal. Vlastně jediná vada ME:A spočívá v ošklivých ksichtech.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
24. 3. 2017 10:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Udělejte nějaké video o Mass Effectu, vždyť se tady tolik diskutuje. Pojďte ho vzít pod drobnohled :-)

Na games.cz bylo právě publikováno video, které říká hráčům celkem dost zásadní věci ohledně příběhu hry, myslím tím ty deb.ilní úvahy postav, přihlouplé dialogy a v podstatě kromě zábavných přestřelek je vše ostatní slabota. Přemýšlím nad tím, a jako fanoušek původní trilogie si říkám, že to fakt asi není třeba hrát, v podstatě celá ta koncepce příběhu nestojí za to. Vážne by bylo fajn udělat video, které bude třeba obsahovat nějaké spoilery, proč ne, však to není recenze, a moho by nám říct, zdali ano nebo ne. Ještě dodám, že fanoušci Mass Effectu jsou dost nároční a pokavaď ta hra nedosahuje ani kvalit 5 let staré předešlé hry, označil bych to spíše jako fail. Mám pocit, že se v těch recenzích všichni té hry zastávají. Jsou za to zaplaceni? Proč prostě o slabší hře neříct, že se nepovedla, a dát to tvůrcům sežrat. Z tohoto se musí vývojový tým i EA poučit! Nebo se chceme nechat krmit takovýmto produktem a platit za něj 1500 kč a smiřovat se s tím faktem, že jsem fanoušek a i když se hra nepovedla musím to nějak přetrpět. I když je to naše volba, koupě, bylo by fajn, vidět nějaký rozbor, kde se řeší počet nepřátel (myšleno druhy), nové rasy, zajímavost příběhu, klidně i jeho gradování, jak je to s vedlejšákama, zdali nenudí, zdali nejsou přihlouplé, prý se ve hře dost otrocky skenuje, ukázat třeba i ony nudné videoloadingy při přelétání mezi planetama, prostě říct si v čem byla předešlá hra dobrá a včem je zase tato a naopak.

daremes
daremes
Level 0 Level 0
22. 3. 2017 13:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hmm. To je jedina velka hra, na kterou jsem se letos - jakozto starej sci-fi fanda - docela tesil, tak me mrzi, ze to nedopadlo. Treba si to za rok koupim...(Mimochodem za ty animace nemohou animatori, akorat - podle videii, co jsem videl - jsou v tom Frostbitu nejake bugy, co ovlivnuji blend shapes, coz je nejvic videt pri tom lip syncu. To poznam i ja, jakozto blbej amater, tak nevim, proc jsou decka tak zla na ty animatory a zakomplexovani nerdi zas vyhrozuji nejake animatorce nebo ci co...Nechapu, proc se kolem takoveho fajnoveho konicku, kterym jsou videohry, sdruzuji furt takovi prapodivni uchylaci a virtualni agresori, co napadaji zensky a maji vetsinou prapodivne fasounske "alt-right" pseudo-nazory. Asi nejake mindraky. Uz me to teda krapet sere.)
Kdyz tak na to koukam, tak letos nic moc dobreho nevyslo. Laka me teda ted Kona, coz vypada, ze dopadlo dobre.
Pro me je zatim nejlepsi hrou roku Night in the Woods, ktera vsude dostala skvele recenze, akorat redakce Hrej ji krapet ignoruje. :)
Tolik bych to byt hernim novinarem neignoroval. Indie hry a hry malych studii za chvili uz uplne prevalcuji mainstream, alespon co se poctivosti, napaditosti a audio-vizualniho pojeti tyce, protoze ty genericke AAA hry jsou uz spis neco jako filmy Adama Sandlera atp.: vydelava to, protoze publikum je liny, konzumuje PR eventy, marketingovy brainwashing, kult znacek, jmen a hypu a vsudepritomnou reklamu, takze "tvurci" se nemusi vubec snazit - ve vysledku jsou prachy nacpane do marketingu dulezitejsi nez hra samotna. A je to smutny. (!Teda Zeldu jsem nehral, protoze nemam ty fajnovy Nintenda, ze jo, ale verim, ze tam se snazit museli, jinak by jim to zabilo tu novou konzoli!).

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
22. 3. 2017 07:27

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Už zíííítra! Muhehehe!!!

Elizer
Elizer
Level 0 Level 0
22. 3. 2017 06:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No ja hraju díky korejské IP od pondělí 20.3.2017. Mám nahráno cca 20 hodin a vcelku si nemám na co stěžovat, hra jede krasně, vedlejší questy nejsou extra nudné jak to bývá u jiných her. Jediné co mi snad vadí je system "Hackování" :D

Lex_
Lex_
Level 1 Level 1
23. 3. 2017 22:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Radši počkám na slevu... za plnou bych si z toho asi vytrhal vlasy

Reklama
Reklama