Lucasfilm se nezříká Star Wars 1313
Akční adventura od LucasArts nazvaná Star Wars 1313 měla navázat na Bounty Huntera z roku 2002 a odhalit nám podsvětí Coruscantu v kůži námezdního lovce Boby Fetta. Ze hry představené v roce 2012 bohužel sešlo, to ale neznamená, že by se nemohla dočkat nějaké reinkarnace.
Řeč teď není o blíže nepředstavené Star Wars hře od studia Visceral Games, které pro EA údajně pracuje na duchovním nástupci titulu, jenž bohužel padl za oběť zrušení LucasArts poté, co se Star Wars staly před dvěma lety součástí Disneyho impéria. Lucasfilm se totiž zcela nevzdal naděje nějak tento koncept zužitkovat, i když nemusí jít nezbytně o videohru, což bychom si přáli asi nejvíc. V rozhovoru pro web Slash Film to prohlásila prezidentka filmové společnosti Kathleen Kennedy.
Lucasfilm i s odstupem několika let vidí v nápadu velký potenciál a návrhy na hru vypadají podle Kathleen Kennedy úžasně. Momentálně proto podle jejích slov věnuje studio mnoho času a úsilí úvahám, jak přivést 1313 zpátky k životu. Koncepty popsala prezidentka společnosti jako neuvěřitelné. “Nechceme ten materiál jen tak zahodit. Je to zlato. Diskutujeme o tom. Můžeme ty věci velmi dobře rozvinout dál. Rozhodně bychom to chtěli,” naznačila Kathleen Kennedy, že za projektem 1313 ještě nemusela být napsána definitivní tečka.
Web Slash Film poznamenává, že prohlášení si lze vykládat všelijak. Téma Star Wars 1313 by například mohlo posloužit jako odrazový můstek pro další projekty, jako je třeba samostatný film s Bobou Fettem. Na druhou stranu nikdo nevylučuje ani možnost, že hra od Visceral Games bude mít k původnímu nápadu nakonec blíž, než zatím oficiálně EA připouští. O dosud nepojmenovaném titulu se v podobném duchu vyjádřilo hned několik lidí a samotná skutečnost, že se k týmu připojila Amy Hennig a na dálku s ním pomáhá Jade Raymond, je velmi zajímavá.