line-up-spolecnosti-activision-pro-e3-2005
Novinka Line-up společnosti Activision pro E3 2005

Line-up společnosti Activision pro E3 2005

sleepless.

sleepless.

Reklama

Nabídka spol. Activision pro E3 2005 sice není obsáhlá, ale za to jde ve všech případech o nesmírně očekávané tituly. Největší zájem se přitom logicky soustředí na akční tituly Quake 4 a Call of Duty 2, které vedle PC vyjdou i na next-gen konzolích.Call of Duty 2 - válečná 3D akce pro PC a next-gen konzole, která koncepčně navazuje na první díl, ale nabízí nové zpracování, větší míru volnosti, novou AI i spolupráci hráče s NPC vojáky.Call of Duty 2: Big Red One - válečná akce, tentokrát pro současnou generaci konzolí, kterou připravuje tým Treyarch. Jde o pokračování titulu CoD: Finest Hour.Fantastic 4 - akční titul postavený na stejnojmenném připravovaném filmu od Twentieth Century Fox, který nabízí 4 hratelné postavy s vlastním příběhem i misemi a také kooperaci pro 2 a 4 hráče.The Movies - simulace řízení filmového studia od týmu Lionhead, jejíž součástí je i virtuální studio umožňující natáčení vlastních krátkých snímků.QUAKE 4 - očekávaná sci-fi 3D akce od týmu Raven a společnosti id Software postavená na Doom 3 enginu a s příběhem navazujícím na události z Quake II.Shrek SuperSlam - akční titul jako stvořený pro večírky a párty, protože jeho základní mód je určen pro kooperativní i kompetitivní multiplayer 4 hráčů.Tony Hawk's American Wasteland - další díl v populární extrémně sportovní sérii, který hráčům nabízí možnost provádění triků na skejtu i BMX kole v jedné masivní lokaci virtuálního Los Angeles. Znamená to žádné nahrávání, jen neustálý proud extrémní zábavy.Ultimate Spider-Man - akční titul s příběhem postaveným na původní komiksové předloze a ne na žádném super dojemném filmu.X-Men Legends II: Rise of Apocalypse - akční RPG, které navazuje na úspěch prvního dílu. K dispozici je tentokrát celkem 16 mutantů, které může hráč libovolně kombinovat a vytvářet čtyřčlenné týmy. Na rozdíl od prvního dílu se X-Men Legends II chystá i na PC.


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama