Zpět na článek

Diskuze: Jamauči: Čekal jsem, že VR bude lepší

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 18:55

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hoši Gran Turisma se musím zastat a proč? Byl jsem na několika okruzích, poté si je zajezdil na PS4 ve F1, dále v ostatnách hrách a poté v Gran Turismo. Myslím, že tohle nepotřebuje komentář. Nějak extra fanda GT nejsem ale prostě, ta hra jako hra funguje dost dobře. Možná to není z hlediska jízdy simulátor jako je Project Cars ale co se týče hraní a nahrávání, má neskutečně dobře udělanou hratelnost. U jiných her se mi takového vyžití nedostává. Jediné co bych vytknul je, že se už moc dlouho čeká ale pokud se rozhodli, že to nepustí, mají k tomu důvod. Mylsím, že dost velké komplikace jsou licence a rozpočet. Na tuhle hru se moc těším a i když MS chrlí jednu Forzu (série Horizon) jako konkurenci pro NFS, druhou (Motosport) pak jako konkurenci pro GT, pro mě je králem nahrávání hvězdiček, upravování výkonu na základě limitů závodu, muzeum mnoha aut a legendárních tratí smyšlených i reálných. Mám důvody těšit se, už jen proto, že dlouho čekám. Držím palce ať se hra povede a baví :-)

mr.J11151
mr.J11151
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 10:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@ShadeHunter: No nevím jak to má Yamauchi, jestli je perfekcionista nebo jestli ten vývoj jenom nezvládá, ale dávat za vzor zrovna Project Cars 2 je mimo!
Ano ta hra vyjde brzy, ale jenom díky tomu, že notně těží a používá věci z jedničky včetně upravenýho enginu. Project Cars 1 vznikal sice jako nezávislý projekt, ale dělali natom taky 5 LET i když měli i zkušenosti jako studio z předchozích projektů.
A co se týká obsahu samotné hry, taky to nebyla žádná hitparáda, např. herní kariéru to v podstatě nemá a aut tam taky moc nebylo!
Jinak čistě vizuálně vypadá Project Cars dobře, ale pouze na PC na konzolích už to taková bomba není. Co mají udělanýho dobře je ozvučení a pohled z kokpitu. Když ovšem budu srovnávat čistě konzolové hry, tak např. Forza vypadá podstatně líp, než Project Cars! A z toho co sem viděl na videu z Projectu Cars 2 sem nijak odvařenej taky nebyl.

A co se týče The Last Guardian to bych sem radši netahal! Nevím co hráli páni recenzenti, ale já osobně sem na žádné bugy nenarazil! Trico fungoval naprosto normálně a v druhé polovině hry sem mu už v podstatě ani nemusel nic říkat a všechno dělal skoro sám! Ta hra asi není dokonalá, ale hodnotit ji jako průměr, až podrůměr a tvrdit, že je zastaralá a nefunguje je naprostá kravina!

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 08:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Vzdycky se musim zpravam o jakemkoliv GT smat. Fakt by me zajimalo, jak to v Polyphony Digital funguje. Nechapu, ze v Turn 10 dokazou chrlit rocne jednu Forzu (ob rok, budeme-li se bavit o motorsportu, ktery je primou konkurenci GT), zatimco s GT je ta nepravidelnost a zdlouhavost ve vyvoji naprosto tristni.

Nemohu tolik soudit samotnou kvalitu her, protoze zatimco Forzy jsem se svyho casu neco nahral, GT je pro me spis okrajovou zalezitosti. Ale nikdy jsem nepochopil, co na tom GT vsichni ti fanousci maji. Nikdy mi ta serie neprisla vyrazne jinaci nez Forza. Ta ovsem vypadala lip (jasny, ty modely asi nemeli na premiove vozy z GT, ale alespon si to narozdil od GT drzelo nejaky standart, ne jako v pripade GT, kdy ty nepremiove vozy byly snad na urovni PS2, co jsem cetl) a vychazela pravidelne.

Je GT tedy technicky pokrocilejsi alespon co se tyce realicnosti vozu? Je to min arkada nez Forza? Co je na tom GT tak skvele, ze je jeho vyvojovy cyklus mnohonasobne delsi nez ten Forzy? Vazne me to zajima a budu moc rad, kdyz mi to tu nejaky fanousek vysvetli. Nebo jde snad o nepopsatelny pocit radosti straveny nad hrou (ci snad trosku te nostalgie?).

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 14:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nová NSX vypadá luxusně a co jsem koukal, je to vážně střela. Trošku mimo téma, ale asi tolik mě GT zajímá :D

mr.J11151
mr.J11151
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 11:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Ale jo samozřejmě, že to je běžná praxe a GT toho využívalo někdy až příliš, ale nemůže dávat za příklad druhé pokračování hry jako vzor, z kterého si má PD vzít příklad, jak by to měli dělat!

Nevím kolik toho GT sport je schopné použít z předchozího dílu, nebo jestli vůbec něco použijí, ale přece jen to je asi mnohem složitější to upravit pro nový hardware, než dělat jenom nějaký pokračování na stejným železe a použít technologii, kterou mám hotovou.
Tím se nechci zastávat PD, ale i vývoj prvního Projectu Cars taky nebyl zrovna bez problémů.

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 15:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@SpeedyRedy: Tohle je to, co casto slycham od fandu serie. Ale vubec to nechapu. PD to dela z laskou a Turn 10 to hadam delaji s odporem. Pokud je argumentem pro tohle fakt, ze to delaji mnohonasobne dele, tak si ani neumim predstavit, s jakou laskou se vytvarel treba takovy DNF :D To ze chrli jeden dil za druhym z toho prece nedela nikterak podradnou hru, ne?

Uprimne, ten smysl pro detail je sice uctyhodny, ale troufnu si rict, ze naprosto zbytecny a jednou, mozna uz ne ani tak za dlouho, tohle bude smrt GT. Nebo vy byste snad uz ted, temer 4 roky po uvedeni PS4, nechteli hrat GT7, i za cenu toho, ze tamhle barak na kopci, kteryho si za jizdy ani poradne nevsimnes, stoji 2 metry nalevo od jeho skutecne polohy?

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 15:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.J11151: Vsak jsem to taky tak psal, ze je nelze nazyvat primymi konkurenty, ale je zase blbost mluvit o tom, ze se o zadnou konkurenci nejedna ;)

No koukam ze se to teda popisuje fakt blbe :D Ja tam ten zasadni rozdil jak v hratelnosti tak v samotnem vyvoji (teoreticky) proste nevidim. A hlavne mi proste a jednodusse prijde, ze ten cas, ktery maji v PD oproti Turn 10 navic, v te hre proste neni videt (na druhou stranu si vubec nejsem jist velikosti samotnych tymu, ktery na to samozrejme muze a bude mit vliv).

Ten dlouhy vyvojovi cyklus je ovsem dvousecna zbran, protoze s tim jak jim to trva se pomalu technologie pohybuje rychlejs, nez jsou na to oni schopni reagovat a paradoxne tak muze ta hra vypadat diky tomu v dobe vydani zastarale (netvrdim, ze to je zrovna pripad GT, ikdyz sestka me teda nejak neohromila).

S poslednim odstavcem naprosto souhlasim, to je prave to, co ja nechapu. Ze mu to dal prochazi a Sony to v tichosti trpi. Prijde mi, ze mu to uz dost prerostlo pres hlavu :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 12:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.J11151: Nesouhlasím. Ano, ty hry vychazeji na odlisne platformy a tak si logicky nejsou primou konkurenci. Ovsem jsou to velmi podobne hry a konkurovat si samozrejme vzajemne muzou, protoze existuji lidi (sam ses ocividne jednim z nich), kteri vlastni vicero platforem a budou-li tak chtit okruhove zavody, logicky tak budou rozhodovat mezi těmito dvěmi. Stejne tak existuji lidi, kteri maji touhu si zahrat tento typ hry, konzoli zatim zadnou nevlastni, takze se budou opet rozhodovat - Forza (s Xboxem) ci GT (s PSkem)?

Proste fakt, ze jsou tyto serie na konolich exkluzivni a vychazeji na rozdilne platformy neznamena, ze si ty hry nemuzou vzajemne jakkoliv konkurovat ;)

Tak jako tak, to srovnani se proste a jednodusse nabizi, protoze serie Forza je v podstate odpovedi MS na GT. Ale z tech vleklych problemu o kolo vyvoje GT (a tim nemyslim jen GTS, ale GT 5, potazmo tedy Prologue) mam pocit, ze Forza uz serii GT tak trochu prerostla.

Jinak teda smi-li se zeptat - jak teda PD posouva serii GT, kdyz to neni jak ty pises jen o "updatu obsahu a prelesteni grafiky"?

mr.J11151
mr.J11151
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Tvrdit, že Forza a GT jsou si konkurencí je nesmysl. Nemůžou být, protože každá vychází na jiné platformě a každý doma obě konzole nemá.

Jiná věc je srovnání kvality obou her a jestli je jedna výrazně lepší než druhá. Tady bych řekl, že je to otázka vkusu hráčů a někomu víc vyhovuje Forza a někomu GT. Každá z nich má svůj vlastní styl a je na člověku aby si vybral to co se mu líbí víc.
Osobně jsem si kupoval XBOX 360 v roce 2007 i kvůli Forze 2 a tehdy to byla pecka.

Postupem času a vydáním dalších dílů mě ale paradoxně dost zevšedněla a začal sem hledat nějakou alternativu, která by nebyla jen o updatu obsahu a každoročním přeleštěním grafiky.
Tak nakonec mám i PS3 a GT 5 a 6 a kariera v GT 6 mě bavila mnohem víc, než Forza 4.

Nevím proč to Polyphony Digital tak dlouho trvá a že jim to Sony toleruje, ale i tak jsem zvědavý na výsledek až ho strčím do mechaniky PS4 a doufám, že nebudu zklamaný! Nechci tvrdit, že GT bude lepší než Forza, nebude, je to prostě jiná hra!
Jinak mám doma i XBOX ONE S a kromě Horizonu 2 a 3 Forzu nemám. :D
Je to prostě otázka vkusu a možností každého hráče.

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 17:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Kto sleduje vyvoj GT Sport tak mu musi byt jasne, ze maju velke komplikacie s vyvojom. Uz len fakt, ze im to trvalo 4-5 rokov od vydania PS4 aby priniesli nove Gran Turismo je fail samo o sebe aj keby to bola skvela hra. Ak si pamatate, tak to malo byt najskor GT 7.

Potom povedali, ze to trva moc dlho a radsej spravia najskor mensi GT Sport, ktoremu bude chybat vela funkcii a obsahu, ale vyjde skor ako GT 7.

Potom povedali, ze GT 7 sa vlastne vobec nepripravuje a hlavna hra na PS4 bude GT Sport. Tym prakticky povedali, ze ich vlajkova zavodna hra na PS4, bude len slaby odvar, s orezanym obsahom. Mali mat verejnu betu v lete 2016 a na konci 2016 to malo vyjst.

Pred letom povedali, ze rusia betu, aby neohrozili vydanie na konci roka 2016. Takze hraci nedostali betu, ale utesovali sa aspon tym, ze radsej ako betu si potom zahraju "plnohodnotnu" hru. Vsetci uz vieme, ze to nepomohlo a na konci roka to nevyslo. Takze hraci nemali ani betu ani hru.

V roku 2017 sa rozhodli zase spravit betu. Nedava zmysel rusit betu aby stihli nejaky datum vydania, ktory ked nestihnu tak potom spravia tu betu.

Lenze ta beta dopadla zle. V Sony su si toho vedomi a tak sli za DigitalFoundry (DF) robit Damage control. Ti natocili seriu videi kde porovnavali GT Sport s GT6 z PS3. Nedava to zmysel po 4 rokoch co tu je PS4 porovnavat novu hru s hrou z minulej generacie? Ano nedava, ale nemali na vyber, pretoze vsetky ostatne zavodne hry su uplne inde. Dokonca aj DriveClub, ktory vysiel pred 3 rokmi vyzera lepsie ako ich vlajkova lod GT Sport. Keby to chceli porovnat s Project CARS alebo Forzou tak by dopadli uz totalne zle. Co je najhorsie? Ze tieto hry su uz minimalne rok stare. GT Sport sa na podzim (za predpokladu, ze to vyjde) stretne v suboji s Forzou 7 a Project CARS 2, ktore budu zase uplne inde.

Napriek zruseniu GT7, vsetkym odkladom, a tomu, ze to vychadza po 4-5 rokoch, tak nove GT Sport vyzera ako pokracovanie GT 6 na PS 3. Keby tu bola stale PS3ka, tak by takto vyzeral dalsi diel po vizualnej stranke. Nadherna hra na PS3, ale standart novej generacie to nesplna. V bete mali velke problemy s lagovanim vozidiel, takze ich sietovy protokol je zatial nic moc. Tu ale verim, ze to fixnu do vydania.

Zrejme to bude lepsie ako GT 6, takze fanusikovia serie budu radi, ze dostali novy diel (po tolkych rokoch) a ze je dobry. Lenze okolity svet je uz davno niekde inde. Toto vsetko je vysledkom problematickeho vyvoja, o ktorom sa mozno dozvieme za par rokov, alebo nikdy. Jedno je vsak iste a to, ze na tuto hru je vyvijany natlak aby konecne vysla.

Nebude to taka vymazlena a vysperkovana hra na aku su hraci zvyknuti z predchadzajucich dielov serie. Preto zvolili nazov GT Sport a nie GT 7 - mal to byt neplnohodnotny diel serie. Lenze novy diel sa nechysta, maju problemy vobec dokoncit toto.

Zavodna hra roka to urcite nebude. O prve dve miesta sa poperu Forza a Project CARS 2. GT Sport moze akurat dufat, ze neskonci s nalepkou Fail. To najlepsie v co moze Sony dufat je podobny osud ako Last Guardian, ktory ludia hodnotili s nostalgiou v srdci. Vsetci sa zhodli, ze to nie je nextgen, ze to vyzera ako hra s pred 10tich rokov a odpustili tomu vsetko. Sony tiez dufa, ze GT Sport budu ludia hodnotit ako neplnohodnotny diel serie a budu k nemu ustretovejsi. Ci sa im to splni uvidime ked pridu recenzie...

Pavel1893
Pavel1893
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 13:58

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Plaiman: Tak asi máš pravdu v tom,že Forza je naprostá jednička na poli závodních her a na PS4 podobně dobrá závodní hra není.Na druhou stranu nikde není psáno,že se GT nechytne a nesplní účel best závodní hry na PS4,která bude lidi prostě bavit.Nechme se překvapit.

Loading...
Loading...
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 12:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Beta je skvělá, těším se. A co se týče VR, to mě vůbec nezajímá.

Auvicek
Auvicek
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 16:43

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jo výsledek je takový xbox hráči hrajou pomalu od vydání xbox Forzu, zatímco PS4 hráči ještě čekají a to Sony stihla vydat ještě mezigenerační konzoli ovšem GT zatím ne

mr.J11151
mr.J11151
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: No dobře, přímo o dávání za vzor nemluví, ale nepřímo to z toho vyplívá, když srovnává práci Polyphony Digital a Slightly Mad, jak to Yamauchi dělá blbě a naopak Slightly to mají jinak a Yamauchiho ladění tratě na mm je blbost. Ještě do toho plácá Guadiana, nevím proč, asi aby dokázal jak sou všechny japonská studia neschopná, nebo nevím.
Každopádně tyhle reklamní kecy nikoho nezajímají, podstatný je výsledek! :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 12:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.J11151: Ja jsem se teda v shadovym prispevku nic o davani PC2 GTcku za vzor nedocetl :)

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 10:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@mr.J11151: To, ze nejake pokracovani vyuziva "veci" z jednicky a to vcetne enginu je snad naprosto bezna praxe, ne? Pokud se nepletu, tak GT5 vyuzivalo asi z 80 procent prepracovanych modelu vozu z PS2. Engine asi taky nedelaji s kazdym dilem na novo (ikdyz by to casove asi odpovidalo :D).

ShadeHunter
ShadeHunter
Level 1 Level 1
25. 6. 2017 06:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hovorit ze GT Sport to trva tak dlho pretoze Yamauchi je perfekcionista je totalny zvast. To su take romanticke reci, ktorymi nas masiruju v rozhovoroch. Realita je taka, ze maju neskutocne komplikacie pretoze ten projekt nezvladaju. Ueda tiez hovoril, ze ladil charakter toho lietajuceho psa aby mal vlastnu hlavu, ale v realite sa vsetci recenzenti zhodli na tom, ze ten pes nefungoval a nereagoval na situacie pretoze to bolo zabugovane a nie preto, ze by to bola feature.

Rozplyvat sa, ze Yamauchi ladi trate na milimeter presne znie sice nadherne, ale je to blbost. Pozrite si nejake interview o vyvoji Project CARS 2 kde hovoria ako pocitaju realnu polohu a vzdialenost slnka podla datumu a casu a ako to zahrieva jednotlive materialy trate, co ma potom vplyv na trakciu pneumatik a celkovy jazdny model. Yamauciho milimetre na trati su tak trocha nasmiech. GT sport nebude mat ani len dynamicke pocasie. Bude to totalne orezana hra, kde bude chybat kopec obsahu a funkcii. Konkurencia je niekde uplne inde.

mr.J11151
mr.J11151
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 16:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No evidentně má série GT spoustu fanoušků, kteří jsou schopní ledacos zkousnout, ale otázka je jestli na to PD nespoléhá až moc!

Ta hra musí dfinitivně vyjít ve slibovaném podzimním termínu, musí mít slušnej režim kariéry a musí být technicky a herně alespoň dobrá, jinak mám obavu, že jim to zákazníci dají pěkně sežrat!
Pokud to dopadne dobře, sám si ji rád zahraju GT6 mě bavilo.

SpeedyRedy
SpeedyRedy
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 15:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Řekl bych že z GT je cítit láska k motosportu a autům samotným, Forza je spíše komerční záležitost. Je jen otázka času až bude za dva roky Forza 8, za rok Forza Horizon 4, zdali o to hráči budou ještě stát. Všeho moc také škodí :-) Jinak série Gran Turismo má své osobité kouzlo, je jimi nejen mix skutečných a smyšlených tratí ale i série prototypů či propracovanost závodních tratí. Byl jsem na Red Bull Rignu a musím konstatovat, že reálnější trať nežli má GT6 ani F1 nemá, všechny ty detaily jako je farma na vrcholku tratě se strání v taženém ani ne esíčku trati, převýšení profilu trati, dále stanoviště pro traťovou kontrolu, tribuny takové jaké tam skutečně jsou. Fakt mám pocit, že v případě Gran Turisma se jedná o nekomerční přístup za což také hovoří absence DLC. Úplně jiná liga tahle série. Forza mi připadá jako rychlovka. V zimě uvidíme, těším se na 1400 aut :D

mr.J11151
mr.J11151
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 14:14

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Ano konkurují si v tom, že si musí každý vybrat co mu vyhovuje víc a tím zároveň volí i konzoli, ale je to každého osobní preference, přímí konkurenti v žánru to díky tomu nejsou. Přímí konkurenti jsou dejme tomu Forza a Project cars tam by se dalo mluvit o konkurenci.

Jinak PD zas tak zásadně rozdílně serii Gt neposouvá, taky je to hlavně o updatu grafiky a možnostech hardwaru, ale je vtom asi cítit i něco víc, co se ovšem špatně popisuje. Jiný přístup, snaha o dokonalou formu což se jim ale asi těžko kdy povede. Zároveň jim škodí, ale i paradoxně pomáhá dlouhý vývoj, protože když to nakonec vyjde, díky časovému odstupu to víc působí jako nová hra a ne jako dílčí update.
Já osobně jsem tehdy hledal jinou alternativu k Forze a to mě GT dalo.

Ovšem Yamauchi-san by si měl také uvědomit, že nedělá umělecké dílo, ale komerční produkt a upravit podle toho časový management, který je v současnosti naprosto katastrofální! Jak říkám nechápu u Sony jejich benevolenci vůči PD!

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 09:26

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@DeSmond: Co je na GT tak skvělé? V podstatě jde o toto: GT je taková Forza pro Playstation, a Forza je takové GT pro Xbox.
Jsou dvě skupiny zákazníků: Jedni dali svých cca 300USD do nákupu PS3/PS4 a druzí do nákupu X360/XONE. Jedni mají GT druzí maji Forzu. A o tom tohle celé je.
Diskuze o tom, která z těch her (sérií) je lepší, je čistě akademická. Taková zábava internetových diskutérů. Něco na způsob diskuzí jestli je lepší hinájána nebo mahájána u budhismu, nebo sunitský nebo šíjítský islám. Troufám si tvrdit, že v globálu si jen nepatrný počet zákazníků kvůli nespokojenosti koupí XONE a už si nekoupí PS4. V tom mne utvrzuje fakt, že i tak se PS4 prodává dvakrát lépe a při tom se na GT už čtyři roky čeká.
Apropó, jistě je mnoho oblastí lidské činnosti (například sex), kdy platí, že kvantita znamená kvalitu. Ale je mnoho jiných oblastí (například sex), kde to neplatí.
:-)

HonZyczech
HonZyczech
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 11:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Jasně, takže to nejdříve odloží "kvůli" VR a to stejně bude stát za prd. Tuhle hru měli dávno odpískat. Takhle bude všem akorát pro smích. Mimo funboyů, ti budou tuhle rádoby plnohodnotnou hru bránit zuby, nehty.

Masarkavtrenyrkach
Masarkavtrenyrkach
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 11:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Že by to byly první náznaky "damage control"?

DeSmond
DeSmond
Level 1 Level 1
24. 6. 2017 09:54

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Masarkavtrenyrkach: No shit, Sherlock :D Na tohle jsem dokazal prijit taky :D

Prave proto me zarazi ten nesoulad v casovem rozestupu mezi jednotlivymi dily a zajimalo me, jestli to ma v pripade GT nejake oduvodneni ci adekvatni vymluvu.

Budeme-li se zabyvat otazkou kvality/kvantity, musim se prave ptat. Je GT o tolik kvalitnejsi nez Forza, ktera ho kvantitaivne uz naprosto rozcupovala, protoze sedmy dily je narozdil od GT za dvermi (a to si musime uvedmoit jeste znacny casovy odstup zacatku techhle serii a Forze pripsat k dobru jeste podserii Horizon). Protoze ja osobne z toho (na zaklade velmi chabych zkusenosti) ten pocit nemam, proto se ptam zda jsou v PD neschopni, respektive proc to v Turn 10 jde a v PD nikoliv (pominu-li argument perfekcionismu, protoze neverim, ze vzhledem k jmenu znacky a mnozstvi financi, ktere se do toho cpou to dokazou az takovymhle zpusobem brzdit jen kvuli svoji posedlosti dokonalosti).

Plaiman
Plaiman
Level 1 Level 1
23. 6. 2017 13:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Jenže když se ted podíváš na Forzu a GT tak Forza za posledních pár let docela válela. Což se o GT říct nedá a tím co autoři vyvádí poslední roky je důkaz. Neříkám že poslední díly GT byli špatné, ale Forza je na tom lépe. A není to kuli Xboxu a PS, mám doma oboje a primárně hraji na PC takže opravdu zaujatý nejsem.

Reklama
Reklama