Jako jízda tankem. Kreativní ředitel přibližuje podstatu Doom: The Dark Ages
i Zdroj: Bethesda / Microsoft
Doom: TDA Novinka Jako jízda tankem. Kreativní ředitel přibližuje podstatu Doom: The Dark Ages

Jako jízda tankem. Kreativní ředitel přibližuje podstatu Doom: The Dark Ages

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

12. 6. 2024 11:52

Nově představený Doom se bude zásadně lišit od předešlého dílu. Autoři ubrali na rychlosti, vsadili především na promyšlený horizontální pohyb a nekonečné zástupy nepřátel.

Reklama

  • Kreativní ředitel The Dark Ages vysvětlil, v čem se hra liší od předchozího dílu
  • Autoři se vrátili ke kořenům
  • Inspirací byl úplně první Doom
  • Hráči budou silnější a pomalejší, klíčem k úspěchu je uhýbání útokům a promyšlený postup

Jedním highlightů prezentace Xbox Games Showcase bylo oznámení nové hry v sérii Doom. Na první pohled bylo jasné, že se bude zásadně lišit od předchozího dílu, tento předpoklad nyní potvrzuje i kreativní ředitel Hugo Martin.

V rozhovoru pro GamesRadar uvedl, že se autoři při navrhování The Dark Ages vrátili ke kořenům, a to až k historicky první hře série. Ve srovnání s Eternal je hra pomalejší, což se projevuje například v rychlosti vystřelených projektilů ze strany nepřátel. Vývojáři kladou důraz na horizontální pohyb a proplétání mezi střelami, pečlivě načasované uhýbání zásahům je klíčem k přežití. 

Doom: The Dark Ages oficiálně představena. Střílečka zavede hráče do krvavého středověkého světa
i Zdroj: Bethesda

Doom: The Dark Ages oficiálně představena. Střílečka zavede hráče do krvavého středověkého světa

Před pár týdny se začaly objevovat informace o tom, že Doom se dočká nového dílu. Na Xbox Games Showcase se tato tvrzení…

9. 6. 2024 19:10

Pokud jde o design úrovní, těšit se můžete na větší arény s nekonečnými zástupy nepřátel. Co do počtu by jich mělo být více než kdy předtím, programátoři se tentokrát činili, aby v tomto ohledu opět posunuli hranice možného. „Pokud jste v Doom Eternal byli stíhačkou F22, tentokrát jsme chtěli, abyste se cítili jako tank Abrams,” řekl Martin s tím, že hráči budou mít pocit větší síly, ale také většího uzemnění, což se bude projevovat v rychlosti. Ve srovnání s Eternal tedy půjde o zásadní změnu.

Martin se vyjádřil také k nápadité štítové pile. Autoři chtěli, aby se hráči cítili jako Aragorn či Leonidas. „Se štítem se dá dělat spousta věcí. Můžete blokovat útoky, odrážet střely, jsou tu zbraně pro boj zblízka, s nimiž můžete kombinovat útoky – používáte ho k řešení problémů.”

Doom: The Dark Ages dorazí někdy během příštího roku na PC a konzole Xbox Series a PlayStation 5.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama