Jak přilákat lidi k mobilním hrám? Tvůrci používají nahotu, neštítí se ani znásilnění
i Zdroj: Nataliya Vaitkevich / Pexels
Mobilní hraní Novinka Jak přilákat lidi k mobilním hrám? Tvůrci používají nahotu, neštítí se ani znásilnění

Jak přilákat lidi k mobilním hrám? Tvůrci používají nahotu, neštítí se ani znásilnění

Jakub Fišer

Jakub Fišer

29. 8. 2022 12:30

Mobilní hry jsou extrémně výdělečným segmentem celosvětového trhu s videohrami. Ukazuje se ale, že za velkou oblibou stojí i zavádějící reklama zobrazující nahotu a sexuální témata.

Reklama

  • Britská Rada pro reklamu přišla na to, že reklam na mobilní hry se sexuální tematikou přibývá
  • Některé zobrazují pouze nahotu, jiné dokonce implikují nekonsensuální pohlavní styk
  • Proti nevhodným a zavádějícím reklamám chce bojovat i Google

Britský regulační úřad přispěchal se zjištěním, že přibývá reklamy na mobilní hry, která zcela okatě zobrazuje nahotu, pohlavní styk a v některých případech dokonce i znásilnění. Informoval o tom server Financial Times.

“Jde o velký problém. Veškeré stížnosti v této oblasti bereme velmi vážně, protože podle aktuálních zjištění víme, že situace je opravdu závažná,” uvádí k problémové reklamě na mobilní hry James Craig, vedoucí pro regulační politiku Rady pro reklamu (ASA) ve Velké Británii.

A ukázek nevhodné či znepokojující reklamy je dostatek. Kupříkladu nedávno Rada zablokovala reklamu na hru Infinity 8 Ball, která se zobrazovala během hraní známého mobilního titulu Angry Birds 2. Reklama zobrazovala ženu jak hraje biliár, oděná jen v džínové košili s odhalenými ňadry.

Šípy, (ne)logika a twerk: tohle jsou hry, jejichž reklamy vidíme úplně všude
i Zdroj: Hrej.cz

Šípy, (ne)logika a twerk: tohle jsou hry, jejichž reklamy vidíme úplně všude

Pokud sledujete videa, hrajete hru zdarma nebo si jen tak procházíte sociální sítě, stávají se reklamy pevnou součástí…

24. 6. 2022 20:15

Podobná reklama bohužel není výjimkou. K tomu přibývá interaktivních reklam, které lákají uživatele ať “naplácají” nebo svléknou bezbrannou postavu ženského pohlaví. Rada pro reklamu má za to, že jde o zobrazení nekonsensuálního pohlavního styku, neřkuli rovnou znásilnění.

Podle informací Financial Times by měl Google v září tohoto roku zavést nové nařízení týkající se frekvence a délky zobrazení reklam. Velká konkurence – společnost Apple – již podobné nařízení zavedla a navíc došlo k omezení sledování uživatelů pomocí personalizovaných reklam.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama