Jade Raymond přechází k Star Wars hře
Spolutvůrkyně značky Assassin's Creed Jade Raymond založila pod EA vlastní vývojářské studio Motive. Z Ubisoftu odešla v říjnu 2014, což popsala jako nejtěžší rozhodnutí ve svém profesionálním životě. V novém studiu Motive bude spolupracovat s Visceral Games na vývoji dosud nepojmenované hry ze světa Star Wars.
Raymond bude na hře pracovat s původní scénáristkou Uncharted, Amy Hennig, a na spolupráci se těší: "Znám Amy už leta a obdivuji její práci na Uncharted. Jsem nadšená, že první projekt, na kterém budu v pracovat má Amy v roli výtvarné ředitelky. Taková příležitost pracovat s ní a s týmem z Visceral a hrát si v univerzu Star Wars se naskytne jen jednou za život." sdělila Raymond.
Kromě prací na SW hře je možné, že Motive přiloží ruku k dílu na Mass Effect: Andromeda. Motive i BioWare Montreal totiž budou mít údajně k sobě blízko.
"Yanick Roy a tým z BioWare Montreal dělají s Mass Effect: Andromeda nové a zajímavé věci a je jasné, že už teď je na místě spousta talentovaných lidí, se kterými se dá spolupracovat."
O Mass Effect: Andromeda, ani o nové hře ze světa Star Wars se zatím moc neví. Zatímco Mass Effect se na letošní E3 objevil pouze v podobě teaseru, o nových Star Wars víme jen to něco málo od Nolana Northa, který se před dvěma týdny o projektu Hennigové trochu rozpovídal.