J.E. Sawyer míří za svými bývalými spolupracovníky do Obsidian Ent.
Bývalí blízcí spolupracovníci z legendárního tvůrčího týmu Black Isle Studios J.E. Sawyer a Feargus Urquhart se opět po necelých dvou letech setkají pod střechou jednoho studia. J.E. Sawyer totiž opustil spol. Midway a odešel do Obsidian Entertainment.J.E. Sawyer je v poměrně krátké době už druhým dobře známým vývojářem, který opustil řady zaměstnanců společnosti Midway, konkrétně studia Midway Chicago, kde se připravuje titul Gauntlet: Seven Sorrows. Tím kdo odešel (nebo spíše byl odejit) před Sawyerem byl John Romero. Společnost Midway odchod J.E. Sawyera komentovala stejným způsobem jako v případě Romera. Odchod vývojáře prý vývoj hry nijak neovlivní a stále platí, že by měla vyjít během podzimu tohoto roku.J.E. Sawyer byl trošku sdílnější, ale ne o moc. V tomto diskusním fóru prozradil, že posledním pracovním dnem ve spol. Midway byl pátek 15. července a od pondělí 18. července už je zaměstnancem týmu Obsidian Entertainment, kde bude pracovat na RPG Neverwinter Nights 2. Prezident Obsidian Ent. Feargus Urquhart tuto informaci potvrdil a dodal, že Sawyer bude po určitý čas pracovat na NWN 2 a poté převezme pozici hlavního designéra jednoho z dalších projektů Obsidian Entertainment.Na závěr je třeba připomenout, že J.E. Sawyer se jako člen Black Isle Studios podílel na vývoji klasických RPG titulů Planescape: Torment, Icewind Dale, Icewind Dale: Heart of Winter, Icewind Dale II. Jako člen Snowblind Studios (v podstatě část BIS) se Sawyer podílel na vývoji titulů Baldur's Gate: Dark Alliance a Baldur's Gate: Dark Alliance II. Jedinou kaňkou, respektive opravdu nepovedeným produktem, na jehož vývoji se Josh Sawyer podílel je akční RPG Lionheart: Legacy of the Crusader, na něhož by fanoušci RPG měli raději zapomenout. Poslední na čem J.E. Sawyer v Black Isle Studios pracoval byl projekt Van Buren, neboli Fallout 3. Sawyer byl hlavním designérem tohoto titulu a potápějící se loď opustil koncem listopadu 2003.