In-game reklama v 2 Days to Vegas
Tvůrci z běloruského týmu Steel Monkeys jsou další, kteří se upsali ďáblu, respektive společnosti Massive Incorporated a jejich chystaný next-gen titul 2 Days to Vegas se tak po svém vydání stane součástí systému dynamicky generovaných reklam Massive Network. Pro tvůrce to samozřejmě znamená přinejmenším pár penízků navíc. Co to bude znamenat pro hráče je zatím ve hvězdách. V zásadě by to však v titulu 2 Days to Vegas nemělo moc vadit, protože jde o hru situovanou do skutečnosti a pokud se někde na zdi, či billboardu ve hře objeví reklama na reálný výrobek, tak to jen pomůže zvýšit pocit hráče, že se pohybuje ve skutečném světě.
O titulu 2 Days to Vegas ostatně už dlouho nepadlo ani slovo, takže nebude od věci si o tomto titulu zase něco povědět. Mělo by jít o third-person akční adventure s dramatickými automobilovými honičkami i přestřelkami, jež se budou odehrávat v několika známých amerických městech během 48 hodin. Hlavním hrdinou by měl být z vězení právě propuštěný chlapík, jenž sní o poklidném životě, který mu ovšem nebude dopřán. Jeho mladší brácha se totiž dostane do průšvihu a jediný, kdo může nějakým způsobem pomoci je hráč – hlavní hrdina.