HW nároky a nastavení grafiky Borderlands 3
Je vidět, že letní sucho pomalu končí, protože vedle čerstvě uveřejněných nároků očekávaného přírůstku do rodiny Ghost Recon odhalil své požadavky i třetí Borderlands. A i když se v případě zmiňovaného Breakpointu Ubisoft vytáhl s pěticí specifikací pro různá nastavení detailů, Gearbox šel pro změnu jinou cestou a rozhodl se nám předvést samotné položky, které v nastavení najdeme.
Jak asi čekáte ze zkušenosti s minulými díly i zde nároky nejsou nikterak drastické. Nezanedbatelný podíl na tomto úspěchu má samozřejmě z převážné části výrazná grafická stylizace a nepopiratelné zkušenosti studia Gearbox. Pokud však ai navzdory nikterak krvavým nárokům stále budete trpět propady frameratu či vám hra nepoběží, jak by měla, můžete se směle ponořit do bezpočtu grafických nastavení, ze kterých zaplesá srdce každého PC hráče.
Minimální požadavky:
OS – Windows 7/8/10 (latest service pack)
Processor – AMD FX-8350 |Intel i5-3570
Memory – 6GB RAM
Graphics card – AMD Radeon™ HD 7970 | NVIDIA GeForce GTX 680 2GB
HDD – 75 GB
Doporučené požadavky:
OS – Windows 7/8/10 (latest service pack)
Processor – AMD Ryzen 5 2600 | Intel i7-4770
Memory – 16GB RAM
Graphics card – AMD Radeon™ RX 590 | NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
HDD – 75 GB
Základní nastavení grafiky
Graphics API: DirectX 11, DirectX 12
Display: (varies by setup)
Display Mode: Full Screen, Windowed Borderless, Windowed
Resolution: (varies by setup)
Vertical Sync: Off, On
Resolution Scale: 50% - 200% in 25% increments
Limit Frame Rate: Smooth 22-62 FPS, Capped 30 FPS, Capped 50 FPS, Capped 60 FPS, Capped 72 FPS, Capped 120 FPS, Unlimited, Custom
Custom FPS Limit: default 90, minimum 15, maximum 300
Calibrate Display: Brightness and HDR
Calibrate Safe Area: Adjust the boundary of the UI
Field of View: default 90, minimum 70, maximum 110
Vehicle Field of View: default 90, minimum 70, maximum 110
HUD Scale: default 1, minimum 0.6, maximum 1.3
Pokročilé nastavení grafiky
Obecné
Graphics Quality: Low, Medium, High, Ultra
Texture Streaming: Low, Medium, High, Ultra
Anisotropic Filtering: 2x, 4x, 8x, 16x
Material Quality: Low, Medium, High, Ultra
Shadows: Low, Medium, High, Ultra
Draw Distance: Low, Medium, High, Ultra
Environment Texture Detail: Low, Medium, High, Ultra
Environment Detail: Low, Medium, High, Ultra
Terrain Detail: Low, Medium, High, Ultra
Foliage Detail: Low, Medium, High, Ultra
Character Texture Detail: Low, Medium, High, Ultra
Character Detail: Low, Medium, High, Ultra
Ambient Occlusion: Low, Medium, High, Ultra
Volumetric Fog: Off, Medium, High, Ultra
Screen Space Reflections: Off, Medium, High, Ultra
Preferované
Display Stats: Off, FPS, All (FPS, CPU, GPU)
Anti Aliasing: None, FXAA, Temporal
FidelityFX Sharpening: Off, On
Camera Motion Blur: Off, On
Object Motion Blur: Off, On
Borderlands 3 vychází 13. září na PC, Xboxu One, PlayStationu 4 a budoucnu i na Google Stadia.