hraci-chteji-stale-vic-nelinearnich-her
Novinka Hráči chtějí stále víc nelineárních her

Hráči chtějí stále víc nelineárních her

Ondřej Švára

Ondřej Švára

12
Reklama

Hráči stále více touží po nelineárních hrách, protože to je právě to, co jim v devadesátých letech i přes překotný nárůst výkonu hardwaru i schopností herních vývojářů tolik chybělo. Myslí si to Harvey Smith, šéf studia Arkane, které právě dokončuje očekávané Dishonored. Právě v něm se s prvky nelinearity a sandboxu setkáme a to i přesto, že je svým založením spíše klasickou stealth akce.

Smith prý chce využít poptávky u lidí, kteří byli vychovávání sešněrovanými cinematickými střílečkami, ve kterých se hratelnost podřizuje in-game scénám. "Mnohem víc teď věřím třináctiletým hráčům, kteří chtějí zkoušet věci jako DayZ, Dwarf Fortress nebo Eve Online. Jsou hladoví po interaktivitě a volnosti," míní Smith.

Dishonored by jim mělo vyjít vstříc, ovšem Smith také podotýká, že hra bude asi o trochu těžší, než by si jeho nedorostlí milci přáli. Hra klade důraz na realistické stealth mise a hodně agresivní umělou inteligenci.

Naproti tomu je ale technicky postavena docela tradičně až jednoduše. Nepřátelé i vy se budete orientovat hlavně podle kuželů pohledu a periferní vidění AI postav bude slabé. Avšak právě to by mělo dát hlavnímu hrdinovi aspoň teoretickou šanci na přežití. No, uvidíme.

Dishonored vychází v Evropě na PC, PlayStationu 3 a Xboxu 360 v 12. října.

VG247, EU PS Blog


Reklama
Reklama

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama