Zpět na článek

Diskuze: Hráči bombardují F76 negativními recenzemi

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
19. 11. 2018 04:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twice: Nikdo to nedela protoze kdyz na nekoho zautocis davas skoro 0 dmg dokud on nezautoci zpet, a lidi chtej ostatni ojebat, ne mit ferovy boj. Kdyby poskozeni bylo normalni, tak ti ani nedovoli vylezt z vaultu.

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 16:57

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

je to zvláštní přístup... vydat za 60 e polo hru, kterou si musí hráč dotvořit a musí doufat, že zde bude komunita, která to tak nějak dotvoří za Bethesdu a snad to vše bude zábavné... Bethesda to ví, proto ten omluvný dopis, který říká jakoby: Tady jsme jasně napsali, že se jedná o jinou hru na kterou nejste zvyklí...

Zajímalo by mě, jestli by si tohle dovolila jiná hra, která se nemůže opírat o známou značku... Vlastně dovolila..Walking Dead Overkill sázel na jméno, ale neměl za sebou fan base jako má Fallout a jak ta hra dopadla...

MaxLaMage
MaxLaMage
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hru jsem si kupovat nechtěl, ale ve F4 jsem strávil dobře 150 hodin, tak jsem nakonec podlehl. Mám nahráno pár hodin a je to taková klasická 6,5 - 7/10 hra. V coopu je to celkem zábava, mapa je velká, nepřátel dost, lootu taky. Craftujete, stavíte, objevujete.
Na druhou stranu je to dost statický a stoprocentně časem na stane stereotyp. Vidím to tak na 50 hodin max, dokud tam nepřidají další obsah.
Mohlo to být lepší, ale špatná hra to není.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2018 10:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Ale to že se ti něco nelíbí ještě nereflektuje kvalitu dané věci, ne? :) Vše co ti vadí, ti muselo vadit už u F4 jelikož prkené animace, postarší grafika a zmatené uživatelské rozhraní je v podstatě totožně bethesďácké už pár let. Omluvné dopisy se mi líbí možná víc než matlání medu kolem huby jak to bude všechno perfektní, sluníčkové a zaměřené na opradové hráče, na mě třeba ty chlácholivé nic neříkající plky co vypouštěli třeba při oznámení Diablo Immortal už moc nefungují..

Bethesda prostě poskytne základy na kterých můžou ostatní stavět a dostat danou hru do stavu do které by se bez komunity nikdy nedostala. Můžeš tento otevřený přístup milovat nebo nenávidět, ale to je asi tak vše. Myslím že oni jiní nebudou a dost možná ani jiní být nechtějí.

Každý si může vybrat, jestli jim za to ty peníze dá nebo půjde o dům dál ale papouškování předsudků, nebo vytýkání chyb které ve hře ani nejsou mi přijde prostě hloupé a krátkozraké. Fallout 5 to prostě není, deal with it.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 10:30

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Hodnocení nikam neposílám, ale FALLOUT 76 se mi nelíbí. Nelíbí se mi grafika, nelíbí se mi pohyby postav, nelíbí se mi kolize postav s pozadím nelíbí se mi multiplayer, nelíbí se mi omluvné dopisy Bethesdy, nelíbí se mi letitý engine a nelíbí se mi, že to nejede na ID TECH 5.

Prostě jako by se Bethesda snažila prodat poloviční hru a zpomocí hráčů a boha jí možná někdy dá dohromady. U Falloutu 4 jsem první měsíc strávil v configách (který jsou asi 4, protože 1 nestačí) a snažil se opravit hru a tímto už nehodlám projít. Co se týče programování, jsou v Bethesdě prasata.

Dr.One
Dr.One
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:10

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Samozřejmě, že 5 má hodnotu. Ta hodnota je 1*5. Pokud se používá medián (jakože předpokládám, že u těch agregátu se snad používá), tak tam mají smysl ty mezilehlé hodnoty větší, než ty extrémní.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 21:16

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Přesně tak, postupně všichni zjišťují, že hodnocení palec nahoru / palec dolů je asi nejjednodušší. Proč lidi hodnotí? Buď se jim to líbí a pak zřejmě chtějí hodnocení pomoci (což nejlépe udělá 10), nebo nelíbí a pak chtějí hodnocení snížit (nejlépe 0) a nebo něco mezi a tudíž jim to vlastně je jedno a nemusí hodnotit vůbec...

Legoldos
Legoldos
Level 28 Level 28
18. 11. 2018 22:33

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

to je klasika, když vycházel overwatch tak polovina lidí i tady nadávala na blizzard že je to jen obšlehnutá střílečka bez kampaně a dovolují si za to dát 40 euro a teď tu máme fallout 76 bez kampaně, online, s tunou chyb a trapným enginem a to dokonce za 60 euro s mikrotransakcema jak svina a lidi to tu obhajujou a naznacujou ze hraci nemaj pravo byt nespokojeni a nedokazou hodnotit betu (2 tydny pred vydanim kdy uz nemaj moc sanci neco zmenit)

Jdete do haje fakt

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
16. 11. 2018 05:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Minstriel: No já ho teď taky dlouho době sleduji, kór když to sám hraju :D a věr mi že je to vtomhle ohledu furt pořád ten fallout, minimálně s F4 si to vničem nezadá.. S kvalitním pvp a hlavně s dobývání pevností bych moc nepočítal. Je to hlavně pve s coop prvky, ale uvidíme co se stane až se začne vícero lidí nudit. Zatím je to asi jedinej online který sem hrál, kde se můžou všichni masit ale nikdo to nedělá, za den potkáš desítky lidí a nikdo ti bezdůvodně nechce ustřelit hlavu jako třeba v Rustu, vtomhle je to docela unikátní zážitek.

@Tomee: Můžeš nějak shrnout jak dopadl ten Walking Dead Overkill? Nesledoval jsem vývoj.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 17:15

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twice: Tak mi teda napis co se zmenilo behem tech par dni co meli na implementaci problemu nahlasenych hraci? Nebo maj vsichni nekolik mesicu/let cekat nez z toho bude neco hratelnyho? Pokud ano tak to neni o nic vic nez beta/alfa za plnou cenu.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2018 12:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: Mojí pointou spíš bylo, jestli má cenu zmiňovat co je zjevné. F76 se ti nelíbí kvůli podobným věcem co se ti dost možná nelíbíly již na F4. Mně když se nelíbí třeba fifa, tak taky nechodím ke každému ročníku a nevytýkám zvláštní designové rozhodnutí které jsou společné napříc díly, protože to nebude nic jiného než žvanění do větru.

Taky jsem doufal že se svým enginem začnou něco dělat, no uvidíme co ukáže další elder scrolls, do pár let jim vlak ujede úplně pak budou koukat.

Oblivion byl poplatný své době, vté době ještě nebyla spousta systému které spolu navzájem spolupracují tak jako dnes aby vše vypadalo tak jak vypadá. Mechanismy už byly vymakané, dá se říct i stejné co dnes, ale celkově to byla systémově jednoduší hra než to sčím se musí vývojáří potýkat dnes. Howgh.

@Minstriel: Říkám si jestli si to vůbec hrál aby si mohl s klidem říct že ten smysl pro detail tam není. Map design je lepší než co měl Fallout4. Zvuky jsou parádní a monstra vypadají lépe než ve čtyřce. Ale každopádně souhlasím že pocit z váhy energo zbroje, nebo pořádnej kopanec od brokovnice tam prostě cítit není a vtomhle ohledu je F76 spíš krok zpět, což je dost škoda.

Ocelotr NN
Ocelotr NN
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 11:24

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twice: Píšu, co se mi nelíbí a rozhodně to nereflektuje kvalitu dané věci. To je snad jasný. Jakmile kdokoliv napíše cokoliv o čemkoliv, jedná se o jeho subjektivní názor a rozhodně se nejedná všeobjímají TU jedinou pravdu.

Pravda je relativní, tak jako čas.

Jen jsem doufal, že Bethesda se bude časem zlepšovat. Ale srovnám li vydání OBLIVIONU a FALLOUTU 4, tak Oblivinon byl 10 x odladěnější hrou, než FALLOUT 4. Howgh.

Twice
Twice
Level 20 Level 20
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2018 09:23

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mejthyas: Tak kupříkladu je nefér sepsout hru za chybějící prvky, které vté hře ve skutečnosti jsou akorát byl dotyčný takový osel že si jich ani nevšiml, nebo nechtěl všimnout. Další věcí k pozastavení jsou nulové hodnocení, ikdyž ta hra objektivně dosahuje minimálně na 6, ikdyž bys ji nazval průměrnou tak stejně nenajdeš další takovou s podobnými možnostmi. Taky doufám že to dá jasný úder ale spíše uřvánkům, kteří si myslí že na jejich názoru nějak záleží, ikdyž o podobný žánr vlastně nemají vůbec zájem. Pokud si myslíš že tahle hra bude finanční neúspěch tak budeš dost možná nemile překvapen.

@JabJab21: Už jen čekám kdy se začnou finální verze hry hodnotit podle alfa verze a ještě ktomu to nebude potřeba ani hrát, stačí koukat na youtube a papouškovat názory stáda, absurdností už se tam docela blížíme.

Zatím nás to v coop baví víc než takový třeba farcry5, který měl neskutečně tupou AI, nulovou obtížnost, skoro neexistující customizaci čehokoliv a stejně se prodával jak rohlíky..

Jo a jen tak mimochodem, lidé ve F76 díky většímu frameratu rychleji neběhají a žádný 50gb day one patch nebyl. Dva dny před vydáním se stáhla 50gb hra a to bylo vše. To jen tak reflektuji ty drby co předcházeli vydání.

Vollodo
Vollodo
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:01

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mejthyas: Kdyby tempo udával hráč, tak do dneška máme jen varianty tetrisu :)

Tomee
Tomee
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 16:34

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

agreagát Metacritic jsem přestal sledovat... odborné recenze (neplatí jen na metacritic) už jsou nějakou dobu velmi shovívavé a prakticky nejsou vůbec kritické k těm největším titulům a studiím nebo vydavatelům a hráčské recenze tam nemají smysl, když může hodnotit člověk, který hru nevlastní...

Wiruss
Wiruss
Level 1 Level 1
16. 11. 2018 07:18

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Nevím, neznám proto nehodnotím. 1 a 2 beru jako jedny z nejlepších her všech dob, obě jsem nejméně 6x dohrál. Pak přišla trojka, bojoval jsem s ní co jsem mohl strávil v ní tak 30 hodin, dostal se do 3/4 hlavního příběhu a vyzobával věci kolem a furt to nešlo, docela mě nudili rozhovory i témata nebavila mě akce, ale říkal jsem si je to Fallout a pak jsem si jednou řekl dost, odložil a už jsem se nevrátil. Byl jsem tak znechucenej, že i když jsem si koupil po dobrých recenzí New Vegas, tak to prostě nešlo a po dvou hodinách jsem přestal hrát i ten. Už je dle videí jsem u F4 hodnotil, že je to ještě větší odklon od toho co mě původně bavilo a F76 jde ještě o kousek dál. Prostě pro mě nejlepší Fallout hra za posledních 10 let je bohužel Shelter.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 14:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Twice: vycházím z vizuálu který dlouhodobě sleduji. Pokud to zapnu u sebe, tak toho o moc víc neuvidím.
Chápu že to může být zábava, já si počkám až tam bude pořádné kvalitní pvp a dobývání pevností.
Neříkám že to bude do budoucna špatná hra, jen to že je to beta za 60 euro.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 12:03

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.1: souhlas. Ještě dodám pokud by hra stála 20 euro v této formě dodělejte si doma :D, tak by to šlo.

@Twice: jedná se jen o odfláknutí hry, kde důraz na detail není vídět jak je pustina velká.
Týpek v energo zbrojí umí moonwalk a pocit z těžké zbroje je pryč. Slabé..... Odfláknuté a nemít to jméno Fallout, tak to snad ani nikdo nezná a nehraje.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 05:08

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mejthyas: Ale ono to tak opravdu funguje. Zeptej se hráčů, jakou hru by chtěli a dozvíš se, je to musí být nějaká klasická značka, jen v nějakém směru vylepšená. Nedávno tu byl článek o plánech RockStar a pod ním se fňulako, že se na další GTA bude čekat moc dlouho. Proč myslíš, že velká studia málokdy představí novou značku a raději recyklují série staré přes deset let? Protože se to prodává. To, že je to jednodušší na výrobu, je jen bonus.
Schválně, jakou hru by sis přál, kdybys mohl mít cokoliv, co zvládne současná technika?

kulisak
kulisak
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Spousta lidí nadává na online,ale já hraji mmo hry a baví mě. Docela bych uvítal Fallout jako mmo ( i když by se to některým zas nelíbilo). Ale tohle není ani mmo ,ani singl ,je to takový kočkopes.Jsem zvědaví,jakým směrem se bude hra ubírat.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 21:31

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Nejen ze nemusi hodnotit vubec, ale statisticky na stupnici od 0 do 10 je hodnoceni 5 absolutne bez hodnoty, jako by vubec nehlasovali.

Stupnice 1-5 (pripadne 1-4 tzn. "libi, spise libi, spise nelibi a nelibi") je daleko zajimavejsi a clovek daleko casteji sahne k ne-extremni hodnote, protoze kazda volba ma alespon nejakou hodnotu a pocita se.

JabJab21
JabJab21
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 19:04

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Myslim ze rada lidi tu hru dokaze uz ted hezky posoudit. Za prvy nekolik dni jela beta, kde clovek klidne moh celou hru dohrat (a ted s tou samou postavou zacina tam kde skoncil), za druhy nebylo dost casu na to aby se opravilo to, co v bete vsem vadilo, takze neni duvod davat lepsi hodnoceni nez mela beta, nic se nezmenilo.

Malekith
Malekith
Level 1 Level 1
15. 11. 2018 19:41

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Uživatelské recenze na Metacritic snad každý musí brát spíše jako vtip než to brát vážně. Je to rakovina u každé hry.

Corvus
Corvus
Level 26 Level 26
Hlavní platforma: PC
15. 11. 2018 06:06

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: Death Stranding? ;-)

Mejthyas
Mejthyas
Level 1 Level 1
14. 11. 2018 22:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Vollodo: Myslím , že se buď mýlíš a nebo jsi mě nepochopil ....pokud by nebylo nespokojeného hráče (a konkurence) hry by se nevyvýjely a zamrzly by přesně na té úrovni tetrisu , o které mluvíš ....protože proč neprodávat léta produkt , na kterém se nemusí skoro vůbec pracovat , když si nikdo výrazně nestěžuje a prodeje sypou.
To co namítáš ty je přesný opak a tedy blbost.
Omlouvám se , nechci tě nijak napadat ...pouze shrnuji.

Reklama
Reklama