Housemarque nechce zůstat pouze u Returnal. Vývojáři pracují na nové originální značce
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Housemarque nechce zůstat pouze u Returnal. Vývojáři pracují na nové originální značce

Housemarque nechce zůstat pouze u Returnal. Vývojáři pracují na nové originální značce

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

Koncem loňského roku, ještě před zahájením The Game Awards, přišli Housemarque s náznakem, jenž vzbuzoval naděje na možné rozšíření Returnal. Jak se však zdá, další příběh Seline – minimálně na úrovni samostatného titulu – není právě chystanou prací studia. V rozhovoru pro VentureBeat se ředitelka Ilari Kuittinen vyjádřila, že švédský tým momentálně pracuje na konceptu kompletně nové IP.

Reklama


  • Švédští Housemarque pracují po dokončení Returnal na konceptu nové herní značky

Při příležitosti DICE Awards 2022, kde byl Returnal oceněn ve dvou kategoriích, se Kuittinen o nové značce zmínila v kontextu multiplayerového hraní. „Před pár lety jsme zkoušeli dělat na multiplayerových hrách, poněvadž se tou dobou zdálo, že [jako studio] zkrátka potřebujete přijít s nějakým typem multiplayerového zážitku. Zkusili jsme to a opravdu se nám to příliš nepovedlo. Nyní jsme ale v rané fázi, kdy začínáme s návrhem nové hry, nové IP. Uvidíme, co z toho vzejde." 

Spolu s připomenutím předloňského zastavení vývoje multiplayerového projektu Stormdivers se Kuittinen dostala i k dlouholeté tradici Housemarque. „Jsme jedni z posledních dinosaurů, kteří se stále věnují automatovým hrám. Nex Machina, pár let nazpět, byl čistokrevný shoot-’em-up ve stylu mincovních automatů z 80. let. To lže považovat za jakési vodítko…, o němž jsme více přemýšleli.“ 

Ředitel vývoje Returnal Harry Kruege následně uvedl, že koexistenci vícero forem zážitků, včetně live-service modelu, považuje za možnou. Důležitá je prý diverzita a udržení si identity, čímž přímo reagoval na spekulace ohledně údajných plánů Sony na poli her jako služba. 

Sony si od Bungie slibuje zejména know-how, plánuje vytvářet velké multiplatformní, live-service hry
i Zdroj: Hrej.cz

Sony si od Bungie slibuje zejména know-how, plánuje vytvářet velké multiplatformní, live-service hry

Včerejší oznámená akvizice studia Bungie jen dovršila už tak nabitý leden, který tradičně patřil mezi nejnudnější herní měsíce roku. Bohužel letos bude těžké jej překonat – jak například upozorňuje herní analytik Daniel Ahmad, hodnota veřejně oznámených akvizic za rok 2021 činila 85 miliard dolarů, což je méně než za uplynulý měsíc.


Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama