Housemarque nechce zůstat pouze u Returnal. Vývojáři pracují na nové originální značce
i Zdroj: Hrej.cz
Novinka Housemarque nechce zůstat pouze u Returnal. Vývojáři pracují na nové originální značce

Housemarque nechce zůstat pouze u Returnal. Vývojáři pracují na nové originální značce

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

3. 3. 2022 11:10

Koncem loňského roku, ještě před zahájením The Game Awards, přišli Housemarque s náznakem, jenž vzbuzoval naděje na možné rozšíření Returnal. Jak se však zdá, další příběh Seline – minimálně na úrovni samostatného titulu – není právě chystanou prací studia. V rozhovoru pro VentureBeat se ředitelka Ilari Kuittinen vyjádřila, že švédský tým momentálně pracuje na konceptu kompletně nové IP.

Reklama

  • Švédští Housemarque pracují po dokončení Returnal na konceptu nové herní značky

Při příležitosti DICE Awards 2022, kde byl Returnal oceněn ve dvou kategoriích, se Kuittinen o nové značce zmínila v kontextu multiplayerového hraní. „Před pár lety jsme zkoušeli dělat na multiplayerových hrách, poněvadž se tou dobou zdálo, že [jako studio] zkrátka potřebujete přijít s nějakým typem multiplayerového zážitku. Zkusili jsme to a opravdu se nám to příliš nepovedlo. Nyní jsme ale v rané fázi, kdy začínáme s návrhem nové hry, nové IP. Uvidíme, co z toho vzejde." 

Spolu s připomenutím předloňského zastavení vývoje multiplayerového projektu Stormdivers se Kuittinen dostala i k dlouholeté tradici Housemarque. „Jsme jedni z posledních dinosaurů, kteří se stále věnují automatovým hrám. Nex Machina, pár let nazpět, byl čistokrevný shoot-’em-up ve stylu mincovních automatů z 80. let. To lže považovat za jakési vodítko…, o němž jsme více přemýšleli.“ 

Ředitel vývoje Returnal Harry Kruege následně uvedl, že koexistenci vícero forem zážitků, včetně live-service modelu, považuje za možnou. Důležitá je prý diverzita a udržení si identity, čímž přímo reagoval na spekulace ohledně údajných plánů Sony na poli her jako služba. 

Sony si od Bungie slibuje zejména know-how, plánuje vytvářet velké multiplatformní, live-service hry
i Zdroj: Hrej.cz

Sony si od Bungie slibuje zejména know-how, plánuje vytvářet velké multiplatformní, live-service hry

Včerejší oznámená akvizice studia Bungie jen dovršila už tak nabitý leden, který tradičně patřil mezi nejnudnější herní…

1. 2. 2022 19:05
Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama