Souhrn 25. ročníku DICE Awards. Koho volila americká porota tentokrát?
i Zdroj: Insomniac Games / Sony Interactive Entertainment
Novinka Souhrn 25. ročníku DICE Awards. Koho volila americká porota tentokrát?

Souhrn 25. ročníku DICE Awards. Koho volila americká porota tentokrát?

Patrik Jelínek

Patrik Jelínek

Vzhledem k tomu, že jsme se v kalendáři už efektivně přesunuli k začátku března, každoroční vyhlášení herních cen Akademie interaktivního umění a věd nemůže chybět. Více než 59 nominovaných si zasoutěžilo napříč 23 kategoriemi. Celkového vítězství DICE Awards 2022 se však ujala jen jedna z nich. Hrou roku se podle panelu více než sta vývojářů, umělců, ale i dalších osob herního průmyslu stalo It Takes Two od studia Hazelight.

Reklama


  • Došlo k vyhlášení DICE Awards 2022
  • Hrou roku se stalo It Takes Two 

Kooperativní akce Josefa Farese získala mimo vrchní ceny zasloužené ocenění i za herní design. Z dalších titulů, které byly oceněny vícekrát, lze letmo upozornit i na Ratchet & Clank: Rift Apart, který si zvláště zásluhou vizuálu uzmul dokonce čtyři ceny najednou – za animaci, umělecký směr, technický úspěch i rodinnou hru roku. 

Akční hrou roku se pro porotu nakonec stalo Halo Infinite, jež současně vyhrálo i online hru roku. Rovnou dvě ceny si připsalo Marvel's Guardians of the Galaxy a Returnal. Pouť Strážců si i přes neuspokojivé počáteční prodeje vysloužila cenu za příběh a adventuru roku. Selene si na planetě Atropos na druhou stranu zase vybojovala ocenění za zvuk. Returnal je tak výhercem za nejlepší audio design a hudbu vlastní tvorby vývojářů. S oběma rozhodnutími se dá pouze souhlasit.

Před zbytkem cen uveďme ještě to, že Phil Spencer, ředitel Xboxu, obdržel během slavnostního včera ocenění za Životní úspěch.


  • Hra roku: It Takes Two (Hazelight)
  • Výjimečný úspěch v herním designu: It Takes Two (Hazelight)
  • Výjimečný úspěch v herní režii: Deathloop (Arkane Studios)
  • Výjimečný úspěch v animaci: Ratchet & Clank: Rift Apart (Insomniac Games)
  • Výjimečný úspěch v uměleckém směru: Ratchet & Clank: Rift Apart (Insomniac Games)
  • Výjimečný technický úspěch: Ratchet & Clank: Rift Apart (Insomniac Games)
  • Rodinná hra roku: Ratchet & Clank: Rift Apart (Insomniac Games)
  • Výjimečný úspěch za hudbu vlastní produkce: Returnal (Housemarque)
  • Výjimečný úspěch v audio designu: Returnal (Housemarque)
  • Výjimečný úspěch v příběhu: Marvel’s Guardians of the Galaxy (Square Enix)
  • Adventura roku: Marvel’s Guardians of the Galaxy (Square Enix)
  • Akční hra roku: Halo Infinite (343 Industries)
  • Online hra roku: Halo Infinite (343 Industries)
  • Bojová hra roku: Guilty Gear Strive (Arc System Works)
  • Závodní hra roku: Forza Horizon 5 (Playground Games)
  • RPG roku: Final Fantasy XIV: Endwalker (Square Enix)
  • Sportovní hra roku: Mario Golf: Super Rush (Camelot/Nintendo)
  • Strategie/Simulátor roku: Age of Empires IV (World’s Edge/Microsoft)
  • Technický úspěch v oblasti pohlcující [virtuální] reality : Lone Echo II (Ready at Dawn)
  • Imerzivní hra roku: Lone Echo II (Ready at Dawn)
  • Výjimečný  úspěch nezávislého titulu: Unpacking (Witch Beam)
  • Mobilní hra roku: Pokémon Unite (TiMi Studio)
  • Výjimečný úspěch v oblasti herních postav: Resident Evil Village – Lady Dimitrescu

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama