Hogwarts Legacy mělo původně obsahovat systém morálky a reputace. Na skutečnost poukazují stopy v souborech hry
Hogwarts Legacy si vysloužilo pochvalné recenze, které se shodly na tom, že jde o povednou záležitost. Některé věci však byly autorům vytýkány, šlo například o kletby, které se nepromíjí. Mladí kouzelníci je totiž mohou používat prakticky beztrestně, což působí poněkud zvláštně. Nyní vyšlo najevo, že dle původních plánů tomu tak být nemělo.
- Dataminer našel soubory, které odkazují na systém morálky a reputace v Hogwarts Legacy
- Hráči měli být trestáni za nevhodné chování při hodině
- Blíže neznámé autority vyšetřovaly kletby, které se nepromíjí
- Reputace určovala vztahy s dalšími postavami
- Autoři tyto prvky zřejmě nakonec škrtli
Na skutečnost poukazuje dataminer GrandTheftDiamonds. V souborech hry našel důkazy, že autoři v jistý moment počítali s implementací systému morálky a reputace. Zmiňuje například šikanu, vydírání, pospávání a další nepřístojné chování během vyučování, které mohlo vyústit ve srážku bodů pro kolej, do níž student patřil.
Pokud se jedná o zmíněné kletby, ty se pojily s mnohem závažnějšími důsledky. Na “místo činu” měly být přivolány blíže neznámé autority, aby zjednali pořádek a hříšníka potrestaly, systém patrně připomínal stíhání ze strany policejních jednotek v případě série GTA.
Systém reputace zase určoval, jaké má hráč vztahy s dalšími postavami v Bradavicích, zmíněna je nenávist, nelibost, lhostejnost, důvěra, družnost či vlídnost.
Zdá se, že se studio Avalanche Software nakonec rozhodlo, že tyto systémy vynechá, jelikož by výrazně prohloubily komplexnost celé hry, a tím pádem také natáhly vývojový proces. Ale kdo ví, třeba na ně dojde v rámci pokračování, pokud tedy nějaké vznikne.