Hogwarts Legacy mělo původně obsahovat systém morálky a reputace. Na skutečnost poukazují stopy v souborech hry
i Zdroj: Avalanche Software / Warner Bros.
Hogwarts Legacy Novinka Hogwarts Legacy mělo původně obsahovat systém morálky a reputace. Na skutečnost poukazují stopy v souborech hry

Hogwarts Legacy mělo původně obsahovat systém morálky a reputace. Na skutečnost poukazují stopy v souborech hry

Jakub Štěpánek

Jakub Štěpánek

19. 5. 2023 10:29

Hogwarts Legacy si vysloužilo pochvalné recenze, které se shodly na tom, že jde o povednou záležitost. Některé věci však byly autorům vytýkány, šlo například o kletby, které se nepromíjí. Mladí kouzelníci je totiž mohou používat prakticky beztrestně, což působí poněkud zvláštně. Nyní vyšlo najevo, že dle původních plánů tomu tak být nemělo.

Reklama

  • Dataminer našel soubory, které odkazují na systém morálky a reputace v Hogwarts Legacy
  • Hráči měli být trestáni za nevhodné chování při hodině
  • Blíže neznámé autority vyšetřovaly kletby, které se nepromíjí
  • Reputace určovala vztahy s dalšími postavami
  • Autoři tyto prvky zřejmě nakonec škrtli

Na skutečnost poukazuje dataminer GrandTheftDiamonds. V souborech hry našel důkazy, že autoři v jistý moment počítali s implementací systému morálky a reputace. Zmiňuje například šikanu, vydírání, pospávání a další nepřístojné chování během vyučování, které mohlo vyústit ve srážku bodů pro kolej, do níž student patřil. 

Pokud se jedná o zmíněné kletby, ty se pojily s mnohem závažnějšími důsledky. Na “místo činu” měly být přivolány blíže neznámé autority, aby zjednali pořádek a hříšníka potrestaly, systém patrně připomínal stíhání ze strany policejních jednotek v případě série GTA.

Další měsíce čekání. Hogwarts Legacy pro Switch potkal další citelný odklad
i Zdroj: Warner Bros. / Hogwarts Legacy press kit

Další měsíce čekání. Hogwarts Legacy pro Switch potkal další citelný odklad

Dlouho očekávaná Switch verze Hogwarts Legacy, od které si vydavatel slibuje další posílení prodejů, nakonec dorazí později.…

13. 5. 2023 07:00

Systém reputace zase určoval, jaké má hráč vztahy s dalšími postavami v Bradavicích, zmíněna je nenávist, nelibost, lhostejnost, důvěra, družnost či vlídnost. 

Zdá se, že se studio Avalanche Software nakonec rozhodlo, že tyto systémy vynechá, jelikož by výrazně prohloubily komplexnost celé hry, a tím pádem také natáhly vývojový proces. Ale kdo ví, třeba na ně dojde v rámci pokračování, pokud tedy nějaké vznikne.

Reklama
Reklama

Související články

Komentáře

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Google Seznam
Reklama
Reklama