Zpět na článek

Diskuze: Hodina záběrů z hraní Kingdom Come

Nejsi přihlášený(á)

Pro psaní a hodnocení komentářů se prosím přihlas ke svému účtu nebo si jej vytvoř.

Rychlé přihlášení přes:

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Ani to šermování není moc dobré. Sice ukazují realistické postoje a výpady, ale nepřátelé jsou hrozně statičtí. Nikdy nepoužijí žádný výpad, který by je rychleji přesunul k hrdinovi ani žádnou fintu, aby se dostali z boku. Ten se tak může beztrestně otočit zády a pobíhat kolem. Z toho plyne i to trapné kličkování s lukem v bitevní vřavě. Kdyby nebyli nepřátelé tak defenzivní, i když to vůbec není potřeba, působilo by to rozhodně lépe. Navíc se defenzivně ani netváří, postupují pořád dopředu.
Druhá věc je hrozná výdrž. Rubat pět minut jednoho banditu v lehké zbroji je trochu moc. Přitom zásahů bylo z obou stran požehnaně. Chápu, že chtějí, aby nepřátelé vydrželi stejně jako hrdina a aby hrdina moc rychle neskapal, ale tohle už je vážně moc. Pokud se tam má trochu víc bojovat, tak hra prostě asymetrický být musí. A nebo drsná s tím, že nepřátelé mohou být znevýhodnění občasnou pomalou reakcí a na hráči by bylo si na to počkat. Pokud možno ne moc dlouho.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 14:51

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: To se jako vážně ptáš? Vždyť je to snad očividné. Nic ve hrách nemůže být realistické na 100%, může to být akorát "close enough"...

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 14:40

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jsem zvědavý, až po tobě budu střílet šípy z luku, jak moc realisticky se ke mně budeš plížit a krýt se před šípy palicí, jako ten týpek ve videu, namísto toho, aby ses prostě normálně rozběhl, ať už na mě, nebo ode mě. Jak už jsem tu někde psal, hra prostě nereflektuje, co hráč zrovna drží za zbraň, ani to, jestli hráč zrovna brání, nebo útočí, nebo se točí dokola. Zkrátka NPC si jede na svojí vlně a na hráče úplně kašle, což ten realistický soubojový systém dost potápí, a to až do té míry, že se realistickým nedá nazvat.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 14:00

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Ano, to už jsem psal dvakrát, že animace jsou pomalé, kdyby byly realisticky rychlé, tak hráč nemá šanci zareagovat. A jak už jsem taky psal dvakrát, techniky co používají jsou zhruba správné.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 13:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Cokovenecek: @Mitsurugi: Ono je sice hezké, že to mělo být realistické, dokonce si pozvali i skupinu šermířů, se kterými tvořili ty animace skrze CGI. Co je to ale platné, když se hra s vašimi výpady "nesynchronizuje" a po většinu času reaguje v danou chvíli naprosto nelogickým způsobem. Věřím, že kdyby se napevno určilo, na co čím má hra reagovat, vypadalo by to hned podstatně lépe, než když se na to snaží přijít hra sama (a marně).

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 13:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Naopak, takhle nějak zhruba vypadá realistický šerm, akorát je podstatně rychlejší.

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 12:52

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Jasně, to souhlasím, u kritiky záleží jen na pravdivosti a je jedno, kdo ji říká.
Ta jeho kritika např. Skyrimu byla určitě pravdivá (v některých bodech moc tlačil na pilu a vypichoval prkotiny, ale většina byla prostě pravda, bez řečí). Tohle mu neberu a vidím to stejně.
Ale pořád je tu rozdíl ve výsledném vyznění toho způsobu kritizování, pokud daný kritik je "z fochu" a rozhodne se, že to teda udělá lépe. A nakonec neudělá, protože to nedokáže. Plus způsob formulování té kritiky (dost povýšený ve smyslu "co to v té Bethesdě jsou za **** že takhle jednoduché věci neumí". Potom takový člověk vlastně kritizuje sám sebe a opravdu to působí směšně.

Já osobně v tom rozdíl vidím, jestli kritizuje člověk, který se danému oboru také věnuje - a přitom daný produkt sám neumí lépe (ačkoliv to prohlašoval). Je to bohužel nevýhoda, ale musí se s tím počítat, než se do něčeho takového pustí.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 12:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Asi teda neznáš úsloví "zemést si nejdřív před vlastním prahem," že? To je přesně to, co Vávra podle mnohých (vč. mě) nedělá.

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 12:37

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@TomKQT: Nevidím jak je to jiné, kritika je buď pravdivá, nebo není, na tom kdo jí říká nezáleží.

Navíc nemůžeme vědět, že případné nedostatky KC jsou Vávrova vina, stejně tak je nereálné počítat s tím, že vše co vytýká AAA hrám udělá lépe, neudělá, na to nemá zdroje. U AAA studií s řádově vyššími rozpočty jsou nedostatky mnohem, mnohem víc k smíchu. Třeba Skyrim, pracovat v Bethesdě, tak chodím kanály.

BTW, tvrdil Vávra někdy, že ON to umí lépe? Nebo jenom jak by se to mělo dělat? V jeho 100 chybách Skyrimu totiž vidím jen to druhé.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 12:25

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: pokud tvoje rohlíky budou chutnat hůře než spálené rohlíky, které jsi kritizoval tak ti to nepřijde divné? :)

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 08:59

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: To právě shrnuje celý problém KC:D - chtějí udělat realistickou hru s realistickým prostředím, souboji a chováním NPC. Ale realita v těchto případech tvrdě naráží zaprvé na to, že může být nudná a zadruhé na to, že neuvěřitelně zvýrazní každou chybu.

Smaug.
Smaug.
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 07:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

No, upřímně, to předchozí video mělo vystříhané ty horší pasáže. Tady vyplouvají na povrch nepříjemné skutečnosti především ohledně soubojů. Otáčení se k protivníkovi zády vypadá celkem směšně, když toho nevyužije. Pobíhání po bojišti s lukem se velmi podobalo mým seancím ve Skyrimu, u kterých jsem se občas nevydržel nesmát. A délka soubojů a výdrž oponentů i hlavního hrdiny jsou dost vysoké na to, aby boj měl spád.
Pokud bojuji s několika protivníky na blízko jen pomocí luku, čekal bych, že se vykašlou na krytí (pokud nemají štít) a hurá stylem ze mě udělají sekanou. Podle mě by hře seděl spíš Dark Souls styl, kdy ani hrdina ani běžní protivníci moc nevydrží. Při nevykrytí úderu zbraní ani štítem by mohla větší roli hrát náhoda (na rozdíl od DS), jestli úder pokryla zbroj nebo šel do živého. Ale v každém případě by dva až tři v krajním případě jeden dobře mířený zásah měl protivníka odrovnat.
Animaci obličejů nekomentuji, Vávra se někde vyjádřil, že to dodělají až na konec a zatím jsou to jen placeholdery.

catmeows
catmeows
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 19:21

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Mitsurigi : Souhlas, ten soubojovy system dava smysl, snad poprve mne Kingdom doopravdy zaujalo. Zaujimalo by mne, jestli se clovek nauci casem opravdu cist toho soupere misto napovedy :)
Smaug. : Myslim, ze to AI si jeste doladi, bud pred vydanim hry nebo s nejakym DLC.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 17:35

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Ai schytalo 3 šípy do oblasti hlavy jedna dokonce do hlavy a pořád je vitální :D. Snad to nebude obtížnost jako ve Skyrimu.
Hard = víc Hp.
Snad finální hra bude vypadat lépe po stránce soubojů :).

Tataboj
Tataboj
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 15:48

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

To s tou rychlostí říkali i sami vývojáři. Museli ty pohyby zpomalit, aby měl hráč šanci reagovat a nepotřeboval opravdový šermířský výcvik.

Benkil
Benkil
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 15:17

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Na to ako dlho na tej hre pracujú, som čakal viac než len nerealistické pohebovanie s lukom po bojisku pričom by ste boli už dávno ubodaný k smrti. Neviem, ale jednoducho som čakal, že keď tej hre dávajú taký "hajp", tak nám to vytrie zrak. Vôbec som nečakal Skyrim v lepšom grafickom spracovaní.

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 13:44

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: No, nemusíš reagovat tak podrážděně. :D

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 13:28

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Ne, to tvrdím já. Je to mnohem realističtější podání středověkého šermu (teda toho, co se z něj povedlo zrekonstruovat podle historických manuálů a příruček), než v kterékoliv jiné hře.

OneShot
OneShot
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 13:13

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Mitsurugi: Kritika má vždy dvě roviny- jednak vlastní obsah té kritiky, tedy to, co se kritizuje (kriticky hodnotí), druhak ale zároveň vypovídá i o autorovi oné kritiky (co se mu líbí/nelíbí, jak moc je/není skromný, atd.) Vávru považuju, na základě nejrůznějších rozhovorů, za ten typ člověka, co si sám o sobě myslí, že udělá všechno nejlíp. Což je v pořádku, ovšem jen v případě, že tomu tak skutečně je. Zatím tomu tedy ten výsledek neodpovídá.
Na druhou stranu nechci, aby se tu snesla (a už se snesla) vlna kritiky jenom na Vávru, který sice je tváří hry, ale na hře dělají desítky dalších lidí, a zrovna třeba AI nebo animace Vávra moc neovlivňuje, což je asi tak to, co já, a jak jsem si přečetl, většinou i ostatní, nejvíce kritizují. Tady by si měli na hlavu sypat popel hlavně AI programátoři a animátoři, Vávra za ně jen zodpovídá.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 12:50

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: dle mého atmosféru to má tedy lepší než zaklínač, ale ty animace moc ne na to že to jelo skrze Motion Capture

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 12:45

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Ocelotr2.0: Taky úplně nechápu tak negativní reakce, nevidím tam nic otřesného. Přece jenom je to pořád indie hra, nemá za sebou desítky miliónů dolarů jako Zaklínač, Skyrim a ostatní AAA hry.

Minstriel@seznam.cz
Minstriel@seznam.cz
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 11:47

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

Dan Vávra známý to kritik se bude muset hodně snažit aby to co kritizuje na ostatních bylo v jeho hře zmáknuté na jedničku.
Jinak by jeho kritika byla k smíchu. Nezbývá než doufat že půjde hlavně o příběhově výborně zmáknutou hru. Grafická stránka hry je krásná a různé detaily dýchají atmosférou více než dobře.
Jen ty animace jsou opravdu divné :/

Pozastavený účet
Pozastavený účet
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 11:22

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@_Gabriel: Co konkrétně ti ve videu přijde vadné?

TomKQT
TomKQT
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 07:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@Smaug.: A co teprve ten chlápek (holé ruce) opakovaně dorážející na hráče (meč) :) (Je to někdy v tom hromadném souboji v lese.)

Hru jsem sice nehrál a soudím "jen" dle videí, ale zatím ještě pořád zůstává platný můj dojem, že souboje budou (pro mě osobně) extrémně nudné a pokud bych tu hru někdy hrál, tak bych se jim asi vyhýbal zuby nehty :(

Mitsurugi
Mitsurugi
Level 1 Level 1
27. 6. 2017 06:46

Komentáře tohoto uživatele máš zablokované.

@daniel.zima: Zase to nepřeháněj, je to hezčí než Skyrim...

Reklama
Reklama